venomdrums zei:
ik heb net ff het hele topic zitte lezen na ik al een aantal dingen erover gehoord had en wil toch even reageren.
Ik ben de vriend van angel1 en wilde even duidelijk maken dat de beweringen die er gedaan worden hier door een figuur die zich psychonaut noemt op geen enkel punt de waarheid bevatten.
dat hij blijkbaar denkt dat angel1 dik was omdat ze 12 kilo afgevallen is is nog altijd zijn idee bij gewicht etc. en aan iemand die kortzichtig is heeft het geen nut een weerwoord te geven want die heeft zijn mening klaar ookal is het fout.
Dus meneertje psychonaut ( wat een naam trouwens begin me er vanalles bij voor te stellen hoe je aan die naam komt) tis erg jammer voor je maar je zit er totaal naast. mijn meid is in de verste verte geen dikkerdje zoals jij dat zegt en chips eten we zowiezo al nooit dus dat van die hand in de zak is ook weer een mislukte poging om iemand onderuit te halen.
Dat je dit gedrag vertoont hier zegt erg veel over .. je zal zelf wel veel gepest worden in de echte wereld en gaat daarom "wraak" nemen in de cyberwereld.. daar trek je dan je internethelden pakje aan en gaat tekeer om te proberen jezelf maar ook iets beter te laten voelen.
en ga niet zeggen dat het niet zo is want ik vind dat en zal dat blijven vinden. net zoals jij jou stellingen blijft aanhouden.
o en trouwens je verhaaltje van dat als je speed gebruikt je maag krimpt..man man man als je geen verstand van het lichaam hebt hou dan echt je mond erover want wat je daar over zegt is echt allemaal totale onzin. je maag KAN NIET inkrimpen. Dat de speed je honger gevoel weg neemt is heel iets anders dan je maag inkrimpen. maar als je dan na een paar dagen zonder speed gaat kijken zul je zien dat je honger gevoel gewoon weer terug is dus elk punt wat je hebt aangehaald klopt niet en slaat echt helemaal nergens op.. verdiep je dan eerst een sin iets voor je je vingers het werk laat doen ( typen dus voor als je het niet snapt)..
maar goed ik ga er maar een eind aan maken want kan nog wel even doorgaan over je posts hier maar ja vind het eigenlijk een beetje zonde van mijn tijd. ik zou zeggen ga lekker door met je internetheld acties als jij je er maar goed bij voelt he dan is het goed ..
ps. doe geen moeite om me onderuit te halen hier ... het raakt me niet wat iemand hier of waar dan ook over me denkt dus bespaar je de moeite.
Hahaha ik hoef je niet eens meer onderuit te halen dat hebben *jullie* net zelf al gedaan met bovenstaande reactie..
P.s. je bent zelfs nog gefrustreerder dan je vrouwtje..en dat je niet weet wat psychonaut inhoudt doet mij afvragen wat je op een drugsforum zoekt.
Internetheld? wraak? waar the fuck heb je het over?
Ik ben bang dat ik serieus iemand gekwetst heb,was niet al teveel voor nodig dan....tissue anybody?
Mijn advies luidt om maar niet meer te posten hier...voordat jullie tere zieletjes weer worden gekrenkt door iemand anders.
Mijn post om af te vallen met speed was serieus,kreeg er alleen een rare reactie op.
En dat je maag krimpt is wel degelijk zo als ik 2 dagen speed heb gebruikt kan ik de volgende dagen maar de HELFT op van wat ik normaal nam,en het is dan aan jezelf om dit vast te houden..
Ik ben niet iemand die zomaar wat post zonder zelf de kennis te hebben.
Dat het sommige niet lukt echter is een ander verhaal en een kwestie van wilskracht om niet die ene dag asociaal te gaan vreten.