Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Chips..."
"White Widow, Mexican Haze en Dynamite"
"Baukereg zei: Formshift zei: Om het weekend af te sluiten en om de week doormidden te zagen vind ik echt een van de lompste dingen als excuus om een blow te roken... Klik om te vergroten... Het is geen excuus, maar een goede manier om structuur in mijn blowgedrag te krijgen, zodat ik niet de hele week door blow. Voor mij is dat een goede manier, en dus vind ik het niet lomp. Wat boeit jou dat nou hoe ik dat indeel? Als ik zou zeggen dat ik 3 dagen in de week mag blowen, is het dan niet meer lomp? Klik om te vergroten... wat boeit jou het nou als iemand elke dag stoned is?"
"een jointje noem ikzelf een "Pluimpje""
"soms als ik op school nix te doen heb, dan rook ik wel is een jointje met wat vrienden (die ook bij mij in de klas zitten). Wij hebben 2 weken de tijd om een project af te ronden, en meestal zijn we na 2 dagen al klaar, en we moeten perse wachten tot we weer een nieuw project krijgen (wat we elke 2 weken pas krijgen). En we moeten ook PERSE op school zijn als we nix te doen hebben."
"Gewoon zakje open laten en beetje hakken af en toe Dan word t vanzelf poeder. Binnen kwartiertje ben je klaar"
"Overdag pep, s'avonds XTC. Op die methode had ik t beste weekend van me leven Ground Zero afgelope zaterdag."
"Door de speed eet je NIET... de slechtste manier om af te vallen dus. Logisch nadenken topicstarter. And besides, na een speeddieet weer iets normaals eten, en het zit er GELIJK weer aan."
"ha mensen, Ik ben benieuwd... wat zijn de effecten van Speed? Niet de algemene werkingen zoals minder slaap, minder honger en alles... Het gaat mij om de effecten zoals tintelingen in je lichaam (mdma) en dergelijke. Een gozer vertelde mij dat je van coke ging zweven enzo... is ZOIETS ook zo bij speed? Kan iemand mij vertellen wat je precies voelt als je een lijn op heb? Want voor alleen de werking: Minder slaap en Minder Honger etc. doe ik het niet. Thx."
"Als ik waus ben dan proef ik NIX. Nam een keer een lolly toen ik waus was... en ik proefde dus echt NIKS. Dus eten schiet niet op... kan ik beter de volgende dag gebruiken om weer op krachten te komen."