Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"alcohol... Mmmm. Ik ben heel zelden dronken, en als dat zo is dan moet ik zeker zijn dat ik niet meer moet rijden... Daar mijn vriendin (nog) geen rijbewijs heeft, ben ik dus steeds BOB. En nuchter."
"Bal0n zei: Grappig dat iemand zonder realiteitsbesef in zo mooi Nederlands uit kan leggen hoe of wat er met hem aan de hand is. Bovendien breekt LSD super snel af bij hoge temperaturen, dus kan me niet voorstellen dat het LSD is geweest als het al waar is. Eerder PCP ofzo dan.. Klik om te vergroten... Het is niet omdat je psychiatrische problemen hebt, dat je geen nederlands kan mooi schrijven. Psychoten hebben ook heldere momenten. Maar goed, ik heb geen ervaring met LSD, dus ik zou begot niet weten of hier enige waarheid in zit..."
"spacekonijn zei: Bal0n zei: Ze kenden het principe van een enorme boot met masten en vlaggen niet. Zoiets hadden ze nooit gezien, nooit bedacht of ook maar voorgesteld. Op het moment dat die boot aan kwam varen zagen zagen zij die boot wel, maar ze verwerkten het niet en deden er niks mee. Hun hersenen werden er niet door geprikkeld. Klik om te vergroten... de theorie was inderdaad die ze wel het water zagen bewegen maar de boot niet konden zien aankomen . maargoed ik vond de film what the bleep do we know helemaal niet zo sterk dus of het verhaal waar is.. Klik om te vergroten... Zou het niet zo zijn, dat hetgeen wij 'niet kunnen' plaatsen door onze cortex automatisch alms bedreigend wordt gezien ? (met als reactie : spierspanning, adrenaline, ... ) Het is maar een opwerping van een mogelijke theorie die ik absoluut nergens mee kan documenteren, behalve dan met enige kronkels die zich in mijn persoonlijke witte en grijze schors bevinden... :P"
"punk ! Maar ik ben geen extreme pogo'er. Het is een beetje zoals Metaalkonijn schreef. De bruutheid. Als ik het zweveriger wil : new wave. Als ik het elektronisch wil : EBM (Front 242, VNV Nation, Funker Vogt, Suicide Commando, ...)"
"spacekonijn zei: pasquali zei: Bob Dylan is toch dood? Klik om te vergroten... nee toch? Klik om te vergroten... Hij zingt toch 'n beetje zoals ie al jaren aan 't vegeteren is... :P no offence hoor..."
"wolfsheim - once in a lifetime"
"the fuck ups - A.C.A.B."
"agnostic front - gotta go"
"het gezaag van een collega..."
"ice tea, koffie, water, af en toe wat cola. champagne, carlsberg."