Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mmm intressante theorie zit er achter jouw bron.. echter is het wel een bron van 2003.. tijden veranderen en in de voor ons zo korte 3 jaar gaat het in de wetenschap behoorlijk snel kwa ontdekkingen. en zoals ik al heb proberen uit te leggen wat dus waarschijnlijk niet geheel doorgedrongen is is dat de term blijven hangen in de medische wereld idd niet erkend word. alleen jongeren en gebruikers gebruiken deze term. Het een aanleg hebben voor een psychose is wel degelijk onzin. zoals een ander al aangeeft is het goed mogenlijk om door een auto ongeluk in een psychose te komen of door een kleine hersenbloeding etc.. een aanleg voor die 2 dingen kan je niet hebben.. een aanleg voor depressie zoals manisch en borderliner zijn wel genetisch overdraagbaar en daar kan je dus aanleg voor hebben. Het zogenoemde blijven hangen is dus een psychose maar waar ik dus op doelde in mijn vorige post is het stuk wat ik ook quote en dat is de aanleg hebben voor psychoses.. maargoed van mijn part gelooft iedereen dat stukje .. maakt mij geen reet uit maar een beetje nadenkende zullen tot de uitkomst komen dat psychoses niet genetisch bepaald zijn. NIEK"
"zo extreem als het was , is echt niet gewoon in de rui zijn. heb al altijd lange haren gehad en zo als nu was het nog nooit"
"wat nog dan?"
"nou, ik heb geen kind gehad,schildklier is pas getest, ze vallen ook niet met bosjes tegelijk, ik heb geen kanker, en slik geen anticonceptie pil. dus laten we het maar gewoon houden op ijzer of vitaminetekort dan"
"Psychonaut1976 zei: angel1 zei: zoals bobg het brengt, zo bedoel ik het dus ook.je maag moet dan terug op gang komen. en nog even op je eerdere commentaren: iemand gekwetst?daar hoop je mss op, maar helaas:nee. omdat ik fel reageer, haal je dat daaruit? ik reageer gewoon fel, iedereen is anders dus ook zijn reacties. conclusies trekken uit gewoon wat getypte tekst is gewoon TE gemakkelijk. en je advies om niet meer te posten gaat niet opgevolgd worden, zeker niet om dit. en nog iets, zeg eens: ben je ooit dik geweest ofniet??? Klik om te vergroten... Ow je draait nu al iets bij,je kan je wel vinden in bobs post? Die geeft namelijk aan dat je maag kan krimpen van voedsel tekorten, dat is precies wat ik al die tijd al uitlegde... Conlusies uit teksten halen is heel makkelijk als je van die rare gefrustreerde dingen neer zet. Te makkelijk idd. En nee gelukkig ben ik nooit dik geweest want ik eet gezond. Klik om te vergroten... ik bedoel dus dat een maag niet al meteen krimpt na n dag of 2.de maag zal er de 3e dag wel last van hebben als je trug normaler eet, maar of ie dan echt meteen gekrompen is?lijkt me niet.en als je dan terug normaler eet, zal die last erg snel weg zijn en ben je terug bij af..en hoe weet jij in godsnaam wat het is om te dieeten als je het nooit moest??? en rare gefrustreerde dingen neerzetten?dat maak jij ervan.zou niet weten waar je het allemaal haalt. jij vind het raar, fine, ik niet. klaar"
"en hoe weet je nou precies of je neus beschadigt is?vaak bloeden, prikken, verstopt? of zijn er nog andere dingen"
"hhmm; heb ik tot nu toe totaal geen last van...het enige is als ik al verkouden ben, en ik neem wat, dat het dan snel even dicht zit. maar verder niets. geen enkele bloedneus gehad ofzo ..."
"ik heb regelmatig, dat als ik snuif, doe ik het meestal langs één kant. de volgende lijn is dan wel weer aan de andere kant. maar aan de kant waar ik langs snuif, dat oog aan die kant voel ik dan prikken.net of ik er speed in heb gewreven. herkent iemand dit?"
"voor speed, met andere drugs heb ikzelf geen ervaring."
"BobG zei: Idd, zo lijkt het dat iedereen kan blijven 'hangen' terwijl je alleen als je aanleg hebt voor een psychose dat risico loopt. Klik om te vergroten... en waar heb jij deze wijsheid vandaan??? ik heb nog nooit zulke onzin gelezen als wat jij nu zegt .. je kan geen aanleg hebben om een psychose te krijgen. bestaat niet en zal ook nooit bestaan.. wil graag weten hoe je hieraan komt.enne blijven hangen is gewoon de term voor tijdens een trip een neuro probleem te krijgen waardoor dus ( aangezien jij over aanleg voor psychoses etc praat neem ik aan dat je dus minimaal geneeskunde moet hebben) de receptoren die je waarnemingen regelen nog steeds bedonderd worden. hierdoor zal je dus enige delen van een trip KUNNEN blijven behouden.. echter ken ik persoonlijk iemand die is blijven hangen en die heeft dus beschadegingen opgelopen aan gezichtsveld ( had geen bril nu jampotglazen) zijn verstand is erg omlaag gegaan.( is nu tegen de 30 denkt en praat als een 12 jarige als het meezit. dus je kan wel degelijk blijven hangen.. maar ga aub door met je medische verklaringen dan kan ik me weer eens heerlijk vermaken over het feit dat er hier mensjes zijn die denken overal kaas van gegeten te hebben. NIEK de vriend van angel1"