#1
BobG zei:uhm, verklaar dan eens waarom ik zoveel afval, terwijl ik zoveel probeer te eten. Ik voel me gewoon ziek als ik eet..
Dan hoeft stoppen met blowen nog niet de oorzaak te zijn.. en ik zou zeggen, verklaar het zelf eens
, je moet gewoon proberen een normaal 3x per dag eten ritme zien aan te leren, komt vanzelf weer goed toch. Zelfde is met stoppen met roken, dan gaan de tosti's er hier zeker wel 2 keer zo snel in, en stoppen met blowen heeft daar sterke overeenkomsten mee (as in; tabak).

.