Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeedafvalplan?

speedafvalplan?

120 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
BobG zei:
uhm, verklaar dan eens waarom ik zoveel afval, terwijl ik zoveel probeer te eten. Ik voel me gewoon ziek als ik eet..
Klik om te vergroten...

Dan hoeft stoppen met blowen nog niet de oorzaak te zijn.. en ik zou zeggen, verklaar het zelf eens :mrgreen: , je moet gewoon proberen een normaal 3x per dag eten ritme zien aan te leren, komt vanzelf weer goed toch.
Zelfde is met stoppen met roken, dan gaan de tosti's er hier zeker wel 2 keer zo snel in, en stoppen met blowen heeft daar sterke overeenkomsten mee (as in; tabak).
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iboga kuurtje?
s
spliffsnatcherLid
01-01-2024, 00:00
#3
bob g

53kg???? shit man das wel heel weinig voor een volwassen persoon. Tenzij je ff 1.60m groot bent
ik ben vroeger ook veel kilos kwijt geraakt door de pillen, maar ik woog nog altijd 68 kilo voor 1.87m. Nu rond de 75
ik begrijp stilaan waarom je in een ander topic zegt dat je neerging van 2 pillen.

Kan het niet genoeg zeggen drugs is fijn maar zie dan toch wel een beetje naar je conditie. zonder vitamienen in je lijf trekt dope de energie uit vitale lichaamsdelen dat kan niet de bedoeling zijn.
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#4
gewoon elk weekend wat slikken/snuiven en de hele nacht gaan dansen :grin:
Dan val je na een tijdje vanzelf wel af! en t isnog leuk ook :)
Je moet je avondeten in elk geval niet gaan vervangen door een lijntje pep!
daar krijg je een langzame stofwisseling, vreetbuien, verrotte maag, verrrote longen, slechte doorbloeding, grauwe huid, verrote tanden, kapotte slijmvliezen, minder spierweefsel, kapotte keel, enz enz van...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
jeps je kan beter alleen je reserves verbranden door speed, niet je eten vervangen..
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Flashing Moments zei:
gewoon elk weekend wat slikken/snuiven en de hele nacht gaan dansen :grin:
Dan val je na een tijdje vanzelf wel af! en t isnog leuk ook :)
Je moet je avondeten in elk geval niet gaan vervangen door een lijntje pep!
daar krijg je een langzame stofwisseling, vreetbuien, verrotte maag, verrrote longen, slechte doorbloeding, grauwe huid, verrote tanden, kapotte slijmvliezen, minder spierweefsel, kapotte keel, enz enz van...
Klik om te vergroten...

Niet constant je avondeten vervangen en al helemaal niet voor langere tijd idd,maar als je het 2x doet en het daarbij laat, kan je met de gevolgen ervan aan de slag als je wilt.
*eetpatroon*

Maar uiteindelijk moet je terugvallen op je eigen wilskracht om dit vast te houden.

Speed is daarom geen wondermiddel om af te vallen,maar alleen als je het echt wilt kan het bijdragen.

Feit is wel als je het een paar dagen gebruikt dat de kilo's eraf vliegen door minder eten en snelle stofwisseling,wat je erna mee doet is aan je eigen he... :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
misschien moet je gewoon ene dagje alleen fruit en groenten eten en veel sporten?
sowieso zal het met speed heel moeilijk gaan op lange termijn..

wat je wle kan doen is veeel speed gebruiken, veeel afvallen en dna met speed stoppen en op dat gewicht proberen blijven..

maar volgens mij moet je daar een ijzersterk karakter voor hebben en echt gezond is het zeker niet!
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jeller zei:
misschien moet je gewoon ene dagje alleen fruit en groenten eten en veel sporten?
sowieso zal het met speed heel moeilijk gaan op lange termijn..

wat je wle kan doen is veeel speed gebruiken, veeel afvallen en dna met speed stoppen en op dat gewicht proberen blijven..

maar volgens mij moet je daar een ijzersterk karakter voor hebben en echt gezond is het zeker niet!
Klik om te vergroten...

Ja dat klopt wel,laat mij nou een titanium karakter hebben en net speed op hebben en fruit en groente eerder op de dag :tearsofjoy:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
wie niet waagt niet wint :wink::tongueout:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
wie niet waagt niet wint :wink::tongueout:
Klik om te vergroten...

Wie niet poept niet stinkt
Wie niet neukt geen kind

:mrgreen: :mrgreen:
t
tinaLid
01-01-2024, 00:00
#11
afvallen van speed en pillen gaat echt perfect, ik wou niet persé afvallen maar het gebeurde gewoon door elk weekend bijna niet te eten(door speed en pillen) ondertussen ben ik 14 kg lichter en ik wil absoluut niet naar mijn oud gewicht, meer afvallen doe ik niet want dan ga ik nogal ziekelijk worden, ik hou mijn gewicht nu constant (ik eet enorm veel (--> echt verschrikkelijk veel honger,) door de week en in het weekend niets) maar ik weet dat wanneer ik stop met de gekke weekendjes de kiloos er terug gaan aankomen en snel, en dat kan ik gewoon niet laten gebeuren. Ik weet dat ik niet verslaafd ben aan speed of pillen, maar ik ben wel verslaafd aan het weekendje niet eten.

mijn raad: als je wil afvallen met drugs dan moet je voorbereid zijn op het feit dat als je je gewicht wil behouden dat je met die drugs moet verder doen! zelf je gewicht zo laag houden, echt degene die da kan, proficiat, wat is je geheim? als je afvalt met drugs doe je het op een hele ongezonde kunstmatige manier en denk maar niet dat je dan ineens heel gezond je gewicht kan behouden
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bijna een jaar oud topic :smoke:
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#13
bijna een jaar oud maar toch wil ik hier effe op reageren!

Van nature uit ben ik altijd al slank geweest,toen ik begon met speed int weekend,ja s maandags 2 kilo lichter,wat uiteindelijk voornamelijk vocht is ,die je er zo weer aandrinkt ,maar wat je zeker niet uit het ook mag verliezen is dat je na zo'n dagje of 2 daagjes niet eten een vreetkick krijgt(ik noemde het altijd mijn vettige dag,hoe vettiger hoe prettiger)dat je alles wat je tegenkomt in je mond steekt,mc do bezoekjes inclu!!
Is jaren zo gegaan bij me tot op een gegeven moment dat ik kon eten met speed op,nu zelfs zo dat ik vreetbuien krijg net nadat ik speed heb genomen...en ik weet dat er bep.vrienden van mij dit ook hebben,ik eet meer met speed op dan zonder,dus uiteindelijk is afvallen met speed niet zo'n goed idee want ookal vermager je ervan in eerste instantie,never forget...hoe ga je het doen zonder....dit is die befuckte verslaving gewoon in de hand werken,je zal altijd je lijntje nodig hebben om van de lekkere dingen af te kunnen blijven,tot op het moment dat zelfs dat niet meer helpt,en dan heb je een dubbel probleem,je ziet je lijf dikker en dikker worden en je bent verslaafd!! dus hier mijn raad: BLIJF ER MET JE FIKKEN VANAF!!!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit topic lees ik ook maar net.
Hier wou ik toch ook eens op reageren

Als je speed gebruikt val je af en ga je veel vet en spieren gebruiken als energie omdat je niets meer eet. Je verbranding(metabolisme) valt stil waardoor je lichaam nog sneller kcal zal opnemen(dus sneller vet wordt).

Ik ben sinds 2 jaar bodybuilder na mijn speedgebruik en heb me reeds jaren verdiept in voeding.

Dat is de grote fout van vele mensen, ze gaan minder eten, zelfs halve dagen niet :openmouth: Wanneer ze dan terug wat meer eten komt het er meteen weer bij (jo-jo effect). De eerste dagen verlies je kilo's en denk je, het gaat goed , maar dat is gewoon vocht dat je vast hield.

Conclusie: AFVALLEN MET SPEED IS DOM?
Minder eten dan je verbruikt en je valt af, simpel toch, maar ga niet te ver onder je onderhoud eten (maar 8 boterhammen per dag ofzo) want je verbranding valt stil.
Eet gezond en sport
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#15
geloof me speed werkt gewoon niet als afslank middel
je valt er wel vanaf
maar dat is enkel zolang je blijft gebruike
als je er mee stopt wekt het je eetlust de eerste dagen enorm op
en eet je meer als ervoor

je moet het zelf wete
erna niet kome klage
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#16
speed = drugs
en geen afslankmiddel.
Speed gebruik je omdat je het leuk vind.
Als je wil afvallen volg je maar een dieet.

Waarom willen mensen altijd anders, dan dat de dingen zijn :rolleyes: .
x
xxxMaraxxxLid
01-01-2024, 00:00
#17
rozemieke zei:
hallo ,
ik weet dat afvallen met speed geen goed idee is
maar toch ben ik van plan om het te proberen
maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten )
en voor de rest vd week gezond eten
dan is speed toch niet verslavend als je er een week tussen laat ?
zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan
wat denken jjullie ?
Klik om te vergroten...


Anorexia??
x
xxxMaraxxxLid
01-01-2024, 00:00
#18
niet dt daar iets mis mee is, ik wil zelf ook 20 kilo afvallen:grin:
vn 60 naar 40 :sunglasses:

k kan gratis aan speed komen :sunglasses:

een vriendin van me dealt erin en ik krijg gratis :P
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#19
als je zo redeneert heb je een grote kans op verslaving denk ik
je valt je 5 kilo af, stopt met speed, komt terug bij, je begint terug met speed maar dit keer wat langer omdat het de vorige keer erzo snel bijkwam en zo ga je de cirkel weer verder
njah zo lijkt mij het
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stoer meissie, ik weet niet hoe oud jij bent, maar 40 kilo vind ik ziekelijk laag klinken. :/ En kijk maar uit met gratis drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."