#1
mijn langste wake-up: ongeveer zo'n 2 dagen. En das echt nie fijn vond ik. Ben na die tijd gewoon out gegaan. Was de rotste periode van mn drugsgebruik periode. Het zal als t aan mij ligt echt niet meer gebeuren.
Speedwijffie zei:Nou heb geslape vanacht.. me bed uit kome was egt zwaaaar!! maar de dag was wel oke opzich.. was om half 12 thuis, toen ben k op me nest gaan liggen.. tot 20 min. gelede.. maar ben nu zelf nog wel actief.. best vaag..
alleen school was wel klote.. naar leraren luister poeh!! veel te moeilijk..
laat staan fysieke inspanningen...Mr. XTC zei:Speedwijffie zei:Nou heb geslape vanacht.. me bed uit kome was egt zwaaaar!! maar de dag was wel oke opzich.. was om half 12 thuis, toen ben k op me nest gaan liggen.. tot 20 min. gelede.. maar ben nu zelf nog wel actief.. best vaag..
alleen school was wel klote.. naar leraren luister poeh!! veel te moeilijk..
zolang je niet echt wat moet doen gaat het idd wel allemaal.... maar zoals je zelf al aangeeft wordt het lastig als je moet funtioneren.... bij jou was dat dus het naar de leraren luisteren

BobG zei:Mijne was 3 dagen, dan word je gek savonds van de schimmen die je ziet rondvliegen en overal hoor je de raarste geluiden, genoeg is genoeg...
lieky speedfreaky zei:mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed![]()
lieky speedfreaky zei:mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed![]()
DarkScope zei:lieky speedfreaky zei:mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed![]()
boh 3 weken, dat is toch ontzettend slecht voor je hersenen je kunt tog gek worden als je zolang nie slaapt?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."