Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWakker zijn?!

Wakker zijn?!

230 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beware, de crash kan ook ietsje later komen. :wink:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik probeer nog zoveel mogelijk te slapen :) 1 nachtje door maar meer wilk niet, de dag na nachtje door 's avonds is mn maag echt van slag en alsk iets haat is het iets aan mn maag :angry:

en gelukkig hebk nooit echt last van brakheid na speedgebruik ^^ ik heb enkel erna zo voortdurend verveling een dag of 2.
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben gisteren EINDELIJK in slaap gevallen rond middernacht, ongeveer 12u geslapen.. en hoe raar het ook mag klinken, ik voel me weer mezelf, niet moe, kut..., ik kan ook weer eten :) enkel mijn mond is nog wat droojes & keel.. maar dat gaat ook wel snel weg...

Bizar... na zoveel dagen wakker zijn, 1x slapen, en weer tip-top in orde zijn.. terwijl ik al meerdere keren, 1x nacht wakker gebleven ben, en ik me de volgende dag echt KUT voelde...
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#4
MetaalKonijn zei:
Beware, de crash kan ook ietsje later komen. :wink:
Klik om te vergroten...

Nou, dat denk ik niet hoor :)
Toen ik gisteren wakker was, voelde ik me zeer kut, het zelfde gevoel dat ik heb na 1 nachtje wakker te zijn. Maar ik heb geforceerd beginnen eten, en meer eten, en langzaamaan, begon dat kut gevoel weg te gaan, dan nachtje slapen, en nu voelk me goed
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#5
een keertje van maandag 6.00 tot woensdagavond/nacht rond 1.00

jezus... 67 uur, nooit echt beseft dus :openmouth:
zal het ook nooit meer doen, gebeurt wel eens dat ik een nachtje oversla, maar dat komt dan omdat ik echt niet meer kan slapen.
Lig dan nog wel meestal doelloos in bed rond te draaien :confused:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maikelk zei:
een keertje van maandag 6.00 tot woensdagavond/nacht rond 1.00

jezus... 67 uur, nooit echt beseft dus :openmouth:
zal het ook nooit meer doen, gebeurt wel eens dat ik een nachtje oversla, maar dat komt dan omdat ik echt niet meer kan slapen.
Lig dan nog wel meestal doelloos in bed rond te draaien :confused:
Klik om te vergroten...

hihi zo lang was ik ongeveer wakker na mijn eerste speedgebruik... gelijk kennis gemaakt met speedkater...maar je kan idd maar beter wat liggen en rusten ook al kan je niet slapen.
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb eigenlijk niet echt vaak een kater van speed.
Maar dat was ook een van mijn eerste keren en heb ook wel een kater gehad van een dag, maar het ergste was nog wel me hele mond...
had in die 3 dagen ook nogal wat x gepakt... echt overal stonden blaren en had ik het kapot gekauwd van binnen :(
i
it's_meLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb zaterdg nacht rond 4 uur de laatst 2 kleine lijntjes gehad...echt een super relaxte avond gehad! Muziek goed, leuke mensen echt geweldig.... :grin:
Heb zondag met moeite 1 uurtje geslape (niet echt vast...zo tussen waken en slape in :cry: ...) En nu is het inmiddels zondag nacht, ben nog steeds wakker... :rolleyes: Dadelijk toch nog maar eens een poging wagen om te slape, of om in ieder geval ff wat te rusten met me ogen dicht...morge gelukkig ook nog vrij...Denk dat het gwn goede pep was :) en k had al ff niks meer gebruikt...
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hoop dat ik vanacht nog wat kan slapen. Ben ultiem verrot met dank aan me eigen stomme zelf. Dus bij deze wil ik iedereen hier het advies meegeven dat blijven drinken ontzettend belangrijk is. Je bent uitgdroogd voordat je het doorhebt, en dan is het erop of eronder. Ik zat tegen te randje aan, ook leuk van die plotselinge plaatselijke hittegolven waarbij ik bijna mijn vingers brande aan mijn voorhoofd. Maargoed heb dus echt even slaap nodig, en zo te voelen gaat dat niet lang meer duren. Morgen om 12.00 itroductiedag school, dus kijken wat voor een pracht eerste indruk ik zal maken. En nee, zie dat niet echt zitten, :(
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eerst allemaal heel erg blij doen over amfetamine en commentaar hebben op de levensstijlvan andere mensen en nu hier komen huilen met een of ander wazig verhaal. De obsessieve blije bullshit over speed op heel het forum en nu ineens deze jankerige post hier zijn beide een belediging.voor amfetamine. Dit doet me meer denken aan een cokemietje. Wakker zijn hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deranged zei:
Eerst allemaal heel erg blij doen over amfetamine en commentaar hebben op de levensstijlvan andere mensen en nu hier komen huilen met een of ander wazig verhaal. De obsessieve blije bullshit over speed op heel het forum en nu ineens deze jankerige post hier zijn beide een belediging.voor amfetamine. Dit doet me meer denken aan een cokemietje. Wakker zijn hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn.
Klik om te vergroten...
En je punt is? Ik ben gewoon goed de mist in gegaan, maar zie je mij daar iets of iemand ergens de schuld van geven anders dan mijzelf? Ik blijf van mening dat speed een heerlijke drug is. Maar je zult mij nooit zien ontkennen dat het ook goed fout kan gaan en het een van de smerigste drug is. Beetje slap om mij hier nu op aan te vallen, maar ik weet nu in ieder geval dat ik wel nooit meer een negateieve ervaring zal posten aangezien dat blijkbaar mijn df-status beinvloedt. En te weinig drinken in vergelijking tot het zweet dat je produceert is niet altijd makkelijk om in te schatten. Ik heb in principe een gemiddelde hoeveelheid gedronken (circa zon 6L in 32uur) maar heb dus constant ontzettend veel gezweet, waardoor ik alsnog vocht tekort kwam. Ik had dit moeten zien aankomen, niet gezien en ben er gelukkig goed mee weg gekomen. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre de shit aan was, want heb me geen moment vervelend gevoeld, en merkte pas eigenlijk tijdens de comedown dat ik heel veel vocht ben verloren. Om het zo maar te zeggen, je lichaam is heel warm en terwijl je ervoor al bij de minste geringste rukbeweging een waterval naar beneden stroomde, was ik nu kurkdroog. Echter werd mijn huid donkerder met de minuut en vooral zeer vlekkerige, uitgemagerde handen hebben me erg laten schrikken. Maatje van me geinformeerd, en die begon ook over eventuele hitteaanvallen, die ik idd 1 maal heb gehad, maar waarvan ik dacht dat het niet echt extreme gevolgen gehad zou kunnen hebben, en ik maar beter niet kon bijnemen. Stom natuurlijk om hier zomaar vanuit te gaan, maar laat het een goede les zijn. Uiteindelijk ben ik er gewoon heel erg van geschrokken, aangezien er meerdere risicos voorbij zijn gekomen.

Moet ik er wel bij zeggen dat ik toch een vrij grote hoeveelheid in een korte tijd heb weggewerkt, maar tot het besef kwam dat ik maar beter over kon gaan op incidentele sleutelpunten. Ik heb in de eerste 4/5 uurtjes 2gram geconsumeerd. Daarna overgegaan op puntjes en ik heb uiteindelijk na zo 36 uur in totaal nog 1gr bijgenomen. Dus in totaal 3g en dan erg slecht verdeeld over de avond. De gevolgen van mijn snelle inname aan t begin werden pas aan het einde echt duidelijk. Ik had hier rekening mee moeten houden, vandaar ok dat ik het hier neerzet want het is echt iets dat je niet wilt meemaken, en wat je in principe ten alle tijde zou kunnen en moeten voorkomen. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe ik er morgen aan toe ben en of dit nog een staartje krijgt. Voel me al een stuk beter en zie er weer een tikkie frisser uit, maar ik ga nu echt even een schoonheidslaapje kunnen doen. :wave:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit soort dingen doe ik nooit eigenlijk, maar ik ben vanaf Vrijdag 07:00AM nu op.. werken, op de zaterdag was Decibel, zondag lekker doorgaan... en vannacht ook weer doorgaan :rolleyes: . Straks maar een keertje slapen lijkt me erg verstandig.
Maar opzich is het ook zo lekker om gewoon zee'en van tijd te hebben in die nachten ook vooral, heb veel achterstallige dingetjes gedaan.

Zit ik nu dus op de 70 uur wakker.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daar schrok ik echt ff van. Ik ben heel lang de enige geweest op dit forum die zulke reply's verstuurde en nu krijg ik er ineesns zelf een op mijn bord. Mijn post schreef ik eigenlijk naar aanleiding van wat ik eerder deze weel heb gezien. Ik vzaf goe huh mensen liep af te zeiken om wat ze met hun eigen leven deden. Terecht of niet, ik vond het een hele negatieve houding. Daarnaast is me ook opgevallen dat je op een zeer blije bijna obsessieve manier zeer regelmatig post over speed. Obsessief gedrag mbt tot een drug is een slechte zaak. Ik dacht nog van dat blije gedoe nu komt straks huilen net zoals bij de cokejunks. Eerst halen ze 3 gram met '':hearteyes: '' erachter. Uiteindelijk halen ze weer 3 gram maar dan met :(. Wie gaat er nou iets halen om er op Df over te huilen, maargoed dat zijn dus cokeheads. En over speed moet men eigenlijk gewoon neutraal blijven. Negatieve ervaringen moet je mee doen wat je wil, ik beoordeel je daar niet op. Voornamelijk vond ik de wijsneuzerige uitspattingen erg veelzeggend. Ik vond het gewoon echt een vorm van treitere wat ik zag en daar had ik moeite mee. En nu wil ik voor 1 keer ervaren hoe het is om je emoties te laten gaan Dit is volgens mij een redelijk wazige post. Succes verder met je uitdroging en ik ga ook weer ff door.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb zelf ook geprobeerd drugs en de mietjes smiley te combineren maar voelde me er niet echt lekker bij. Heb het tenminste wel een kans gegeven.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Heb zelf ook geprobeerd drugs en de mietjes smiley te combineren maar voelde me er niet echt lekker bij. Heb het tenminste wel een kans gegeven.
Klik om te vergroten...

Tja, we zijn toch wel liefhebbers/geintresseerden van drugs denk ik toch als bezoeker van dit forum? Ook ik heb wel is smileys gebruikt hehe.

Waar ik wel niet tegen kan is het lekker ophemelen van drugsmisbruik.

Is trouwens best wel gevaarlijk geweest Supervlieg, zal er inderdaad echt mee oppassen.
h
hardcoreslaveLid
01-01-2024, 00:00
#16
mijn maximum was 4 dagen, om precies te zijn 110 uur
maar nooit meer dat ik dat doe.
als ik wakker blijf ben ik meestal 2 dagen op ofzo.
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#17
hoi
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#18
Speedwijffie zei:
Mr. XTC zei:
ik weet wel bijna zeker dat je je enorm dood gaat voelen en heel blij bent als je weer in bed ligt.
Klik om te vergroten...

ik ben wel om 11 uur uit.. dus kan daarna glijk me nest weer in..:grin:

maar k ga buite.. :wave:
Klik om te vergroten...

oh dat moet je wel vol kunnen houden.... succes morgen
b
belgiumpartycrasherLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik van vrijdag morgen 7 uur tot zondagavond 22.30uur
dat maakt bijna 65 uur wakker...
hoeveel ik toen gesnoven en gepakt heb, vraag het mij niet...
ha ja, kdoe da trouwens nooit meer!!! de moment zelf was da allemaal te goe!!! maar die dagen erna... al goe da het in de conge was :)

grtzzz
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ben langer zonder drugs opgeweest dan met drugs... zonder drugs 3 dagen met drugs 2 dagen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."