#1
Beware, de crash kan ook ietsje later komen. ![:wink:]()
MetaalKonijn zei:Beware, de crash kan ook ietsje later komen.![]()
Maikelk zei:een keertje van maandag 6.00 tot woensdagavond/nacht rond 1.00
jezus... 67 uur, nooit echt beseft dus![]()
zal het ook nooit meer doen, gebeurt wel eens dat ik een nachtje oversla, maar dat komt dan omdat ik echt niet meer kan slapen.
Lig dan nog wel meestal doelloos in bed rond te draaien![]()
Dadelijk toch nog maar eens een poging wagen om te slape, of om in ieder geval ff wat te rusten met me ogen dicht...morge gelukkig ook nog vrij...Denk dat het gwn goede pep was En je punt is? Ik ben gewoon goed de mist in gegaan, maar zie je mij daar iets of iemand ergens de schuld van geven anders dan mijzelf? Ik blijf van mening dat speed een heerlijke drug is. Maar je zult mij nooit zien ontkennen dat het ook goed fout kan gaan en het een van de smerigste drug is. Beetje slap om mij hier nu op aan te vallen, maar ik weet nu in ieder geval dat ik wel nooit meer een negateieve ervaring zal posten aangezien dat blijkbaar mijn df-status beinvloedt. En te weinig drinken in vergelijking tot het zweet dat je produceert is niet altijd makkelijk om in te schatten. Ik heb in principe een gemiddelde hoeveelheid gedronken (circa zon 6L in 32uur) maar heb dus constant ontzettend veel gezweet, waardoor ik alsnog vocht tekort kwam. Ik had dit moeten zien aankomen, niet gezien en ben er gelukkig goed mee weg gekomen. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre de shit aan was, want heb me geen moment vervelend gevoeld, en merkte pas eigenlijk tijdens de comedown dat ik heel veel vocht ben verloren. Om het zo maar te zeggen, je lichaam is heel warm en terwijl je ervoor al bij de minste geringste rukbeweging een waterval naar beneden stroomde, was ik nu kurkdroog. Echter werd mijn huid donkerder met de minuut en vooral zeer vlekkerige, uitgemagerde handen hebben me erg laten schrikken. Maatje van me geinformeerd, en die begon ook over eventuele hitteaanvallen, die ik idd 1 maal heb gehad, maar waarvan ik dacht dat het niet echt extreme gevolgen gehad zou kunnen hebben, en ik maar beter niet kon bijnemen. Stom natuurlijk om hier zomaar vanuit te gaan, maar laat het een goede les zijn. Uiteindelijk ben ik er gewoon heel erg van geschrokken, aangezien er meerdere risicos voorbij zijn gekomen.Deranged zei:Eerst allemaal heel erg blij doen over amfetamine en commentaar hebben op de levensstijlvan andere mensen en nu hier komen huilen met een of ander wazig verhaal. De obsessieve blije bullshit over speed op heel het forum en nu ineens deze jankerige post hier zijn beide een belediging.voor amfetamine. Dit doet me meer denken aan een cokemietje. Wakker zijn hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn.

. Straks maar een keertje slapen lijkt me erg verstandig.Deranged zei:Heb zelf ook geprobeerd drugs en de mietjes smiley te combineren maar voelde me er niet echt lekker bij. Heb het tenminste wel een kans gegeven.
Speedwijffie zei:Mr. XTC zei:ik weet wel bijna zeker dat je je enorm dood gaat voelen en heel blij bent als je weer in bed ligt.
ik ben wel om 11 uur uit.. dus kan daarna glijk me nest weer in..
maar k ga buite..![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."