Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, succes met je club"
"Ellow, Deranged zeg, speed en sporten is dat gevaarlijk voor uwen tikker. En ja idd een cokegebruiker vind speed bucht en visa versa, ik zelf ben onlangs effe terug begonnen, heb al 15 jaar ervaring met speed en weet het al goed met verstand te gebruiken. Ik wil die laatste zwangerschapkilokes kwijt, ben er 42 bij gekomen en het is me al gelukt op een gezonde manier 32 kwijt te geraken. Maar die laatste 10 zijn echt een hel, het lukt al 2 maanden niet meer en heb dus besloten 2 bommetjes per dag te nemen tot ik ze kwijt ben. Ik ga elke dag bij een vriend die de bommetjes liggen heeft, want thuis bij mij komt er niks binnen, uit schrik voor mijn dochter. Eens ik ze kwijt ben stop ik er mee, voel mer er niet echt goed bij dat ik het terug doe, ah ja tegen van de zomer ben ik er weer af zekers Greetttzzzz"
"Hallo, wou toch effe eens reageren hoor, het is niet dat ik verslaafd ben, ben er nooit verslaafd aan geweest. Nu gebruik ik het gewoon om af te vallen, met 1 gr doe ik bijna 2 weken. Ik heb eerst alfavit geprobeerd en zoveel andere dingen die ilegaal verkocht worden in fitneszalen waar trouwens veel moeders komen en veel moeders ilegale vetverbranders nemen. Zijn ze dan allemaal slecht ofwa, ik rook niet drink niet ga niet uit. Ga alle dagen werken zie dat alles mooi betaald is, mijn dochter heefte r zeker geen last van, ze is nog maar 15 maanden en weet bij god niet wat er rond haar gebeurd. Maar die stomme hongerstillers en andere producten helpen niet. Ik weet dat ik nu geen goed voorbeeld ben, maar zie genoeg moeders die niet aan den drugs zitten maar hun kidneren veel erger verwaarlozen en alcoholproblemen hebben, maar ja alcohol is toegelaten dus dat is dan maar niet erg he ttssss, jammer dat er hier zo direct word aangevallen, dacht op een nederlands forum meer begrip te krijgen. Deranged sorry voor het verprutsen van je topic 't was zeker mijn bedoeling niet Gegroet v"
"Ik gebruik hoogstens 2 bommetjes en je ziet bijna niet wat er in zit, het is niet dat ik hier zo opgewekt loop hoor, 't is gewoon omdat hongergevoel te stillen. En idd op speed ben je veel allerter hoor, je hoort beter en vooral ruikt ook beter, neem nu er is gaslek ofzo ttsss djeezes 't is gelijk da ik hier 'k wee nie hoe high loop, neem al speed van mijn 15j en ging het normaal nooit meer doen vanaf den dag ik wist ik zwanger was, sla me aub niet dood he, heb trouwens mijn verhaal al gedaan bij het topic ouders en harddrugs. Hoop voor het lentezonneke er is het niet meer nodig te hebben, en tja sorry niet hopen 't zal gewoon zo zijn want ga beginnen sporten, dat was trouwens mijn vraag hier of het kwaad kon er bij te sporten is dat hier een pantamiene ppffff"
"Ik durf het nie zeggen"
"rozemieke zei: hallo , ik weet dat afvallen met speed geen goed idee is maar toch ben ik van plan om het te proberen maar met mate bv. 1 maal in de week speed nemen (een dag veel sporten en niet eten ) en voor de rest vd week gezond eten dan is speed toch niet verslavend als je er een week tussen laat ? zodra ik weer op mijn streefgewicht ben stop ik met speed en en eet ik die dagen waarop ik normaal speed zou nemen niks dan komen de kilo's er ook niet weer aan wat denken jjullie ? Klik om te vergroten... Hallo, ben hier nieuw op het forum, dus moet hier nog effe zoeken. Ben het zelf ook weer van plan, en heb ondertussen al 15 jaar ervaring met speed, het ééne jaar wel en het andere jaar dan niet. Heb eigenlijk nooit speed gepakt om af te vallen, gewoon altijd voor de fun en tja waarom doe je het om den duur nog, uit gewoonte en verveling zekers. Nu wat dat afvallen betreft, ik ben er echt kampioen in, ben nu met weight watchers 32 kg afgevallen, maar was er tijdens mijn zwangerschap 42 bij gekomen. Dus nog 10 en zit weer aan mijn streefgewicht en ja die laatste 10 lukt maar nie he, 't is misschien de leeftijd een beetje. Maar zoals hier al staat eens je stopt krijg je echt van die vreetbuien he, en daar heb ik dan ook schrik voor, ook kan het zijn dat je gewoon vocht verliest en dan als je wat veel drinkt nadien ben je ze weer bij. 1 Dag in de week is echt de moeite nie hoor, 't is dan beter da je er gewoon nie aan begint, ben zelf sterk aan het twijfelen want de zomer is op komst he. Ook de uitwerking van speed is echt een beu gevoel, deprie enzo ook nie goed meer kunnen slapen. Soit, wou je het toch maar even laten weten, bezint eer je begint"
"Mac... zei: het allervervelendste van de pep vind ik wel dat het moeilijk is om verantwoord te gebruiken. Van het ene lijntje krijg je meteen zin in het volgende lijntje, ik weet dat ik een zwak ben iig op dat gebied. Klik om te vergroten... Hallokes, tja verantwoord gebruiken gaat vind ik, ben nu juist gestopt en heb zo een maandje 2 bommetjes per dag genomen om af te vallen. Heb er geen probleem mee gehad om maar 2 bommetjes te nemen, 's morgens en 's middags en tegen de late avond kon ik altijd goed gaan slapen. Ligt er aan hoeveel je pakt denk ik, en heb zelfs geen last van het stoppen, de eerste dag juist nogal moe maar den 2de dag niks meer van last. 'T is gelijk da ik het nooit gedaan heb. Heb er trouwens nooit een afkick van, kan me niet voorstellen hoe zo een afkick voelt. Greettzzz."
"flash kieke zei: Mac... zei: Boh kan me wel voorstellen als je van zoiets ook nog beschuldigd wordt. Mja je oom zal er dan ook wel meer vanaf weten Klik om te vergroten... Hij heeft het zelf vroeger nog allemaal gedaan. Klik om te vergroten... Ah nee flash kieke, kan me da zo voorstellen heb hier eigenlijk al goe zitten lachen mee ulder verhalen, ik ben al lang gestopt mee alles, maar als ik zo lees dan komen er weer van die herrineringen naar boven. Na een paar nachten zag ik ook vanalles, en na een paar jaar gebruiken kon ik er goe mee om en had er geen last meer van. En denk als man da je nog neiger kunt doorslaan. Gij pakt da gerief he da gerief pakt u nie he"
"snoepke zei: ik vind niks terug over gebruik heroine !!! ik ben ontzettend benieuwd naar dit gebruik omdat mijn vriend hier voor alles op het spel zet. ik wil weten wat het met je doet, wat je denkt, wat je voelt....... alles wat met hero te maken heeft maakt me nieuwsgierig omdat ik zie dat het zo een enorme invloed heeft over je verdere leven... ik snap het gewoon niet en zou het 1x willen proberen om te weten wat het teweeg brengt, hoe het voelt....ik weet dat ik niet verslaafd kan worden om dat ik bewust ben van de gevolgen maar het maakt me zo nieuwsgierig!!!!!! Klik om te vergroten... Hey, aub mensen blijf er af, heb een broer die verslaafd is en heb hem nu maandag juist buiten gezet. Hij heeft me bestolen en dat was de druppel, mensen die hero gebruiken die denken maar 1 ding meer, hoe geraak ik aan mijn volgende chineeske. Ik haat deze drug, alles is hij kwijt, zelfs zijn woonst, hij is dus een landloper nu, en hij heeft alles gehad, mooi werk mooie woonst mooie auto's, en nu niks meer. Zelfs zijn familie en vrienden verliest hij, mijn hart breekt als ik hem zo zie, maar mijn dochter haar spaarpot leeg plunderen is het laagste wat je in mijn ogen nog kan doen. En liegen ongelooflijk he, wat ze allemaal niet uitvinden niet te doen, dit is nu zo al 4 jaar dat hij gebruikt. Mijn moeder heeft hem al helpen afkicken 2 maal, nu ikke ook en het enige wat ik kon doen is hem buiten zetten, hij mag pas terug komen als hij wil binnen gaan om af te kicken, zoniet moet hij hier niet meer komen. Het doet me echt pijn hoor, hij heeft zelfs geen inkomen meer, niks van leefloon. MAar het risico dat mijn dochter iets zou kunnen vinden en in haar mond steken wil ik niet lopen. Van mijn part mogen ze al die dealers die deze bucht verkopen tegen de muur zetten en afschieten"
"snoepke zei: bedankt Natalia van je reactie en wens jou heel veel sterkte toe om zonder hero verder te gaan. Als ik naar mijn vriend kijk.... weet ik dat het nooit meer goed komt met hem. Het is met vallen en opstaan maar het is meer vallen dan opstaan en t wordt me gewoon allemaal teveel. vandaag heeft hij 50mg mephenon binnen en 4 diazepan's...en wie weet wat nog allemaal. hij is gelijk ne zombie. Ik heb al het mogelijke al gedaan om hem te helpen en ik zie nu in dat het zo verder niet meer kan. Als hij enkel mephenon neemt kan hij normaal functioneren en kunnen we goed praten en maken we plannen, is het zo mooi!!!! Hij zit volgens mij te lang in het milieu, kent elke junk hier in de regio en gent ... heeft een lange tijd in rotterdam vertoefd ook in antwerpen en vele jaren gezeten... vele jaren gezeten door drugs. Ik kom tot besef dat ik mijn toekomst zou vergooien om hem "te redden" wat toch een onmogelijke zaak blijkt. Hij zegt wel 1000x dat hij van me houdt etc. en ik zie dat hij dat ook meent, maar ik blijf bij de gedachte ... teveel woorden en te weinig daden. Ik moet er mee stoppen. Mijn liefde voor hem wordt mijn ondergang... ik vrees dat ik hem aan zijn lot zal moeten overlaten, k voel me rot. Klik om te vergroten... Hey snoepke, zie nu pas dat je ook van oost vlaanderen bent, ik zit in het zelfde schuitje maar bij mij is het mijn broer, hij zit nu nog niet zo ver, maar heb hem moeten buiten gooien uit schrik dat mijn dochter iets zou overkomen. Ik kon me dit niet meer permiteren, ook begon hij mijn buren lastig te vallen en hij mag hier zelfs niet wonen, want heb sociale woning. Ik kan je alleen maar gelijk geven dat je van hem weg gaat, en ik weet heel goed hoeveel pijn het doet iemand die je zo dierbaar is zo zien aftakelen, je staat gewoon machteloos he. Miss ken je vriend mijn broer wel, mja ik weet niet waar hij oevral zit he, veel sterkte nog"