Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"slipperman zei: v zei: Ellow, Deranged zeg, speed en sporten is dat gevaarlijk voor uwen tikker. En ja idd een cokegebruiker vind speed bucht en visa versa, ik zelf ben onlangs effe terug begonnen, heb al 15 jaar ervaring met speed en weet het al goed met verstand te gebruiken. Ik wil die laatste zwangerschapkilokes kwijt, ben er 42 bij gekomen en het is me al gelukt op een gezonde manier 32 kwijt te geraken. Maar die laatste 10 zijn echt een hel, het lukt al 2 maanden niet meer en heb dus besloten 2 bommetjes per dag te nemen tot ik ze kwijt ben. Ik ga elke dag bij een vriend die de bommetjes liggen heeft, want thuis bij mij komt er niks binnen, uit schrik voor mijn dochter. Eens ik ze kwijt ben stop ik er mee, voel mer er niet echt goed bij dat ik het terug doe, ah ja tegen van de zomer ben ik er weer af zekers Greetttzzzz Klik om te vergroten... Drugsgebruikende ouders... ben ik de enigste die me hier aan erger? Klik om te vergroten... nee je bent cker niej de enige die zich hieraan ergert hoor. ik kan me daar echt kwaad om maken hoe kan iemand in hemels naam drugs gebruiken als je je een kind hebt waar je voor moet zorgen"
"Deranged zei: Anders maak je ff topic aan, ouders en drugs? Klik om te vergroten... nah topic is er!!! dus........ nu tevreden en blij :P"
"mijn record wakker blijven op de speed is 4 nachten"
"BobG zei: Mijne was 3 dagen, dan word je gek savonds van de schimmen die je ziet rondvliegen en overal hoor je de raarste geluiden, genoeg is genoeg... Klik om te vergroten... hahaha ja ik ken dat idd heb het zelf ook wel eens gehad vooral na die 4 dagen dat doe ik ook nooit meer. nu alleen vrijdags en zaterdag"
"lieky speedfreaky zei: mijn record is 3 weken maar geloof me dan lig je ook daarna wel ff een half/heel dagje plat op je bed Klik om te vergroten... god jezus 3 weken dat kan toch niej dan ben je volgens mij al lang dood maar ja het kan aan mij liggen hoor"
"ik ben vorige week ook naar masters of hardcore geweest en ik heb ook epilepsie en ik heb daar ook een epilepsie aanval gehad door die knipperlichten die waren heel erg daar. ik heb vaker aanvallen op feesten door die lichten maar niet altijd gelukkig maar die lichten zijn zwaar klote. en speed schijnt wel epilepsie op te wekken heb ik wel is gelezen maar zelfs heb ik door speed nog geen epilepsieaanval gehad. maar ik heb dat weer wel is gehad met xtc."
"[quote="schranziewanzie" je kunt idd best strobos vermijden als je der een beetje gevoelig voor bent. ikzelf kan nie echt tegen strobos ma valt nog wel iets of wa mee als ik nuchter ben. maar als ik speed-xtc-enz. op heb word ik der echt knettergek van en krijg ik ook het gevoel da ik ieder moment kan daalgaan. alles begint te draaien ik ook al kijk ik nemeer in da licht het blijft ongelooflijk flitsen. heb 1 maal heel veel geluk gehad in (silo leuven) daar hangen echt heel veel strobos en ik kon echt ieder moment daal gaan en zeer gelukkig had een kameraad da gezien en had me weggeduwt. als je er een beetje gewoon al last van hebt echt niet onder drugs der dan gaan staan of best dan een zonnebril opzetten. da helpt ook wel redelijk goed[/quote] idd ik draag ook altijd een zonnebril op hardcore feesten, en dat helpt meestal wel. maar op masters of hardcore waren die strobos wel erg extreem dat zelfs dat niej hielp"
"heb er op dit moment gelukkig geen last van"
"ik gebruik nu ongeveer 1 jaar meestal ieder weekend speed, zo'n 2 gram per weekend. nu heb ik de laatste 2 weekenden dat ik gebruikte gehad dat mijn haar verkleurde. de eerste dat ik dat had was mijn haar donker paars en donker groen en nu heb ik het weer en nu is mijn haar donker blauw/paars. nu vraag ik mij af hoe komt dit precies en kan je er iets tegen doen op het moment dat het verkleurd is of moet je wachten tot het weer weg trekt? en zijn er meer mensen die dit ook hebben."
"hallucinaties noemen ze dat wel eens Klik om te vergroten... (q) nee toevallig waren het geen hallucinaties. zelfs mijn moeder en mijn broertje hebben het gezien en die waren broodje nuchter, en gebruiken zelfs geen drugs maar okee maakt niet uit."