#1
6 dagen wakker op speed kan volgens mij niet.. op meth schijn je de 10 dagen nog wel te halen.. das pas ziek.
![:openmouth:]()

EclipX zei:Ben al wakker sinds donderdag-ochtend (we zijn nu zaterdag), heb ongeveer al 3gram opgebruikt.. vanavond nog naar een feestje, en daarachter slapen, ik vrees wel wat voor de gevolgen...![]()

Fat Freddy's cat zei:EclipX zei:Ben al wakker sinds donderdag-ochtend (we zijn nu zaterdag), heb ongeveer al 3gram opgebruikt.. vanavond nog naar een feestje, en daarachter slapen, ik vrees wel wat voor de gevolgen...![]()
terecht denk ik...![]()
Doodkapje zei:Fat Freddy's cat zei:EclipX zei:Ben al wakker sinds donderdag-ochtend (we zijn nu zaterdag), heb ongeveer al 3gram opgebruikt.. vanavond nog naar een feestje, en daarachter slapen, ik vrees wel wat voor de gevolgen...![]()
terecht denk ik...![]()
ja als het je eerste keer lang gaan is wel... apocalypse will follow... :P
EclipX zei:Doodkapje zei:Fat Freddy's cat zei:EclipX zei:Ben al wakker sinds donderdag-ochtend (we zijn nu zaterdag), heb ongeveer al 3gram opgebruikt.. vanavond nog naar een feestje, en daarachter slapen, ik vrees wel wat voor de gevolgen...![]()
terecht denk ik...![]()
ja als het je eerste keer lang gaan is wel... apocalypse will follow... :P
Ik ben dus nu net terug van dat feestje (9:00), heb in die nacht "slechts" 2 lijnen genomen.. maar wel een stuk of 4 joints.. Was wel een superchill nacht, kheb via een maat (die het maakt) 1gr speed, maar met LSD ingewerkt (20% denk ik). Nog nooit gedaan, maar echt serieus, dit is echt supertrippy. Echt wel ubercool dat hallucineren (zien/horen) waren ubertrippy. De andere 4gram was "slechts" gewone speed, maar wel van goeie kwaliteit.
En nu denk ik, sla ik het hoofstuk volledig af. Dit is voor mij de laatste keer dat ik speed nog ga gebruiken...
EclipX zei:Ik weet het niet meer precies, maar er zat alsinds een hoeveelheid LSD in. En dit werkt echt![]()
Phreakingout zei:EclipX zei:Ik weet het niet meer precies, maar er zat alsinds een hoeveelheid LSD in. En dit werkt echt![]()
Sowieso vind ik dit heel raar eigenlijk na wat nadenken ( lukt me nog aardig na hele nacht wakker hehe ). Maar LSD is veeel te duur om zomaar even bij de pep te voegen, en ook lijkt me dat dit niet zomaar kan. Meestal wordt vloeibare LSD gedruppeld op een blottertje, of je hebt een microdot.
Rare combo ook trouwens? Wil je even bij de les zijn, of even de laatste uurtjes meedansen op een feest. Beland je ineens in een flinke trip, nee dank je![]()
Jah dat heb je al snel als je lang wakker bent. Das vrij normaal. Gewoon goeie speed lijkt meEclipX zei:Phreakingout zei:EclipX zei:Ik weet het niet meer precies, maar er zat alsinds een hoeveelheid LSD in. En dit werkt echt![]()
Sowieso vind ik dit heel raar eigenlijk na wat nadenken ( lukt me nog aardig na hele nacht wakker hehe ). Maar LSD is veeel te duur om zomaar even bij de pep te voegen, en ook lijkt me dat dit niet zomaar kan. Meestal wordt vloeibare LSD gedruppeld op een blottertje, of je hebt een microdot.
Rare combo ook trouwens? Wil je even bij de les zijn, of even de laatste uurtjes meedansen op een feest. Beland je ineens in een flinke trip, nee dank je![]()
Ik weet het echt niet, ik ben alsinds zeker dat die speed anders was dan andere soorten... ik zag echt dingen die er niet waren.. en das lekkertrippy
Degene waarvan ik het kocht, was ook een goeie vriend, en die maakt ze zelf.. mss daarom?![]()
EclipX zei:Laatste lijn was zaterdagnacht om 2:00, ondertussen is het zondag 18.27, ik geraak nog steeds niet in slaap, mijn hart klopt echt veel te snel & hard, heb ook van die steken precies in mijn borstkas/hart
Dit is de eerste keer dat ik dit voel van speed... wat kan ik doen? Slapen? Gaat niet!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."