Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWakker zijn?!

Wakker zijn?!

230 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#1
6 dagen wakker op speed kan volgens mij niet.. op meth schijn je de 10 dagen nog wel te halen.. das pas ziek. :stoned: :openmouth:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je zonder tollerantie begint eerst zo lang mogelijk wakker zonder, dan speed gaat slikken, dan gaat snuiven en in de allerlaatste fase als je al heel lang wakker bent gaat spuiten. Als je dan na een aantal dagen lang genoeg doorgaat met om het uur spuiten denk ik dat je wel aardig ver kan komen....Richting je eigen ondergang :P
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens mij het langste wat ik wakker ben gebleven is van
Zaterdagochtend 8 uur, tot dinsdag half 6 s'nachts .

6 dagen is wel veel, dan ben je echt verrot.
Volgens mij zie je dan echt alles vliegen
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#4
van een vrijdagavond tot maandagavond heb ik toch wel heel vaak gedaan..
meestal voelde ik me superrelaxed het hele weekend en kan ik echt genieten van die extra tijd..
Maar zonder dat ik het in de gaten heb ga ik dan weer te lang door, met als resultaat lichamelijke en geestelijke uitputting en dat is NIET LEUK!! Krampen enzo.. Maar daar leer je wel van je grenzen te stellen vind ik..
:wave:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Donderdag avond tot Maandag avond.. Ik was wel helemaal kapot daarna, eens en nooit meer!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het mooi om te zien dat er nog best veel mensen zijn die anderen voor gek verklaren vanwege het lange wakker zijn en dat nog wel op een forum als dit.
Nu wil ik het natuurlijk allemaal niet gaan goedkeuren, vooral niet dat meisje waar ik net over las, met d'r 3 weken (wat overigens vrijwel onmogelijk is, aangezien 12 dagen al een enorm risico is).
Zelf heb ik me 2 keer tot zo iets extreems gedreven, het langste zal tussen een dag of 7 à 8 zijn geweest en later nog een dag of 4.
Gelukkig trek ik dat niet meer, zou het ook niet meer willen, heb na beide keren 24 uur in comateuze toestand doorgebracht :þ
Na een zaterdag avond debiel doen en mezelf de zondag door slepen lig ik al in puin :P (zondag doorgaan is gewoon nodig, omdat als ik overdag slaap, ik dat 's avonds niet meer kan en maandag toch echt om 06:00 de wekker weer gaat)
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben al wakker sinds donderdag-ochtend (we zijn nu zaterdag), heb ongeveer al 3gram opgebruikt.. vanavond nog naar een feestje, en daarachter slapen, ik vrees wel wat voor de gevolgen... :tongueout:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
in mijn hoogtij dagen was ik een keertje 8 dagen wakker. Dat waren nog eens dagen...nooit meer :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik was de laaste keer 5 dagen wakker op een bepaalde meet en ik werd bekeken als een katterig para wijf terwijl ik eigenlijk een heel tof meidje ben... :cry:

maar ik denk dat mensen dat beginnen te beseffen dat ik eigenlijk heel lief ben, als ik niet dagen op de speed zit... :)
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#10
EclipX zei:
Ben al wakker sinds donderdag-ochtend (we zijn nu zaterdag), heb ongeveer al 3gram opgebruikt.. vanavond nog naar een feestje, en daarachter slapen, ik vrees wel wat voor de gevolgen... :tongueout:
Klik om te vergroten...

terecht denk ik... :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fat Freddy's cat zei:
EclipX zei:
Ben al wakker sinds donderdag-ochtend (we zijn nu zaterdag), heb ongeveer al 3gram opgebruikt.. vanavond nog naar een feestje, en daarachter slapen, ik vrees wel wat voor de gevolgen... :tongueout:
Klik om te vergroten...

terecht denk ik... :mrgreen:
Klik om te vergroten...

ja als het je eerste keer lang gaan is wel... apocalypse will follow... :P
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#12
Doodkapje zei:
Fat Freddy's cat zei:
EclipX zei:
Ben al wakker sinds donderdag-ochtend (we zijn nu zaterdag), heb ongeveer al 3gram opgebruikt.. vanavond nog naar een feestje, en daarachter slapen, ik vrees wel wat voor de gevolgen... :tongueout:
Klik om te vergroten...

terecht denk ik... :mrgreen:
Klik om te vergroten...

ja als het je eerste keer lang gaan is wel... apocalypse will follow... :P
Klik om te vergroten...

Ik ben dus nu net terug van dat feestje (9:00), heb in die nacht "slechts" 2 lijnen genomen.. maar wel een stuk of 4 joints.. Was wel een superchill nacht, kheb via een maat (die het maakt) 1gr speed, maar met LSD ingewerkt (20% denk ik). Nog nooit gedaan, maar echt serieus, dit is echt supertrippy. Echt wel ubercool dat hallucineren (zien/horen) waren ubertrippy. De andere 4gram was "slechts" gewone speed, maar wel van goeie kwaliteit.

En nu denk ik, sla ik het hoofstuk volledig af. Dit is voor mij de laatste keer dat ik speed nog ga gebruiken...
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#13
EclipX zei:
Doodkapje zei:
Fat Freddy's cat zei:
EclipX zei:
Ben al wakker sinds donderdag-ochtend (we zijn nu zaterdag), heb ongeveer al 3gram opgebruikt.. vanavond nog naar een feestje, en daarachter slapen, ik vrees wel wat voor de gevolgen... :tongueout:
Klik om te vergroten...

terecht denk ik... :mrgreen:
Klik om te vergroten...

ja als het je eerste keer lang gaan is wel... apocalypse will follow... :P
Klik om te vergroten...

Ik ben dus nu net terug van dat feestje (9:00), heb in die nacht "slechts" 2 lijnen genomen.. maar wel een stuk of 4 joints.. Was wel een superchill nacht, kheb via een maat (die het maakt) 1gr speed, maar met LSD ingewerkt (20% denk ik). Nog nooit gedaan, maar echt serieus, dit is echt supertrippy. Echt wel ubercool dat hallucineren (zien/horen) waren ubertrippy. De andere 4gram was "slechts" gewone speed, maar wel van goeie kwaliteit.

En nu denk ik, sla ik het hoofstuk volledig af. Dit is voor mij de laatste keer dat ik speed nog ga gebruiken...
Klik om te vergroten...

Als 20% van 1 Gram Speed LSD zou zijn.. dan zat jij dit niet zo heel makkelijk te vertellen hier denk ik haha. Goede dosis LSD is maar 400 Microgram bijvoorbeeld ( 0.4 Miligram ). Maar jij zou dan 200 Miligram LSD door je speed hebben zitten?

Je zal wel in de war zijn met iets anders..
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik weet het niet meer precies, maar er zat alsinds een hoeveelheid LSD in. En dit werkt echt :)
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#15
EclipX zei:
Ik weet het niet meer precies, maar er zat alsinds een hoeveelheid LSD in. En dit werkt echt :)
Klik om te vergroten...

Sowieso vind ik dit heel raar eigenlijk na wat nadenken ( lukt me nog aardig na hele nacht wakker hehe ). Maar LSD is veeel te duur om zomaar even bij de pep te voegen, en ook lijkt me dat dit niet zomaar kan. Meestal wordt vloeibare LSD gedruppeld op een blottertje, of je hebt een microdot.

Rare combo ook trouwens? Wil je even bij de les zijn, of even de laatste uurtjes meedansen op een feest. Beland je ineens in een flinke trip, nee dank je :grin:
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Phreakingout zei:
EclipX zei:
Ik weet het niet meer precies, maar er zat alsinds een hoeveelheid LSD in. En dit werkt echt :)
Klik om te vergroten...

Sowieso vind ik dit heel raar eigenlijk na wat nadenken ( lukt me nog aardig na hele nacht wakker hehe ). Maar LSD is veeel te duur om zomaar even bij de pep te voegen, en ook lijkt me dat dit niet zomaar kan. Meestal wordt vloeibare LSD gedruppeld op een blottertje, of je hebt een microdot.

Rare combo ook trouwens? Wil je even bij de les zijn, of even de laatste uurtjes meedansen op een feest. Beland je ineens in een flinke trip, nee dank je :grin:
Klik om te vergroten...

Ik weet het echt niet, ik ben alsinds zeker dat die speed anders was dan andere soorten... ik zag echt dingen die er niet waren.. en das lekkertrippy

Degene waarvan ik het kocht, was ook een goeie vriend, en die maakt ze zelf.. mss daarom? :grin:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
EclipX zei:
Phreakingout zei:
EclipX zei:
Ik weet het niet meer precies, maar er zat alsinds een hoeveelheid LSD in. En dit werkt echt :)
Klik om te vergroten...

Sowieso vind ik dit heel raar eigenlijk na wat nadenken ( lukt me nog aardig na hele nacht wakker hehe ). Maar LSD is veeel te duur om zomaar even bij de pep te voegen, en ook lijkt me dat dit niet zomaar kan. Meestal wordt vloeibare LSD gedruppeld op een blottertje, of je hebt een microdot.

Rare combo ook trouwens? Wil je even bij de les zijn, of even de laatste uurtjes meedansen op een feest. Beland je ineens in een flinke trip, nee dank je :grin:
Klik om te vergroten...

Ik weet het echt niet, ik ben alsinds zeker dat die speed anders was dan andere soorten... ik zag echt dingen die er niet waren.. en das lekkertrippy

Degene waarvan ik het kocht, was ook een goeie vriend, en die maakt ze zelf.. mss daarom? :grin:
Klik om te vergroten...
Jah dat heb je al snel als je lang wakker bent. Das vrij normaal. Gewoon goeie speed lijkt me
E
EclipXLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laatste lijn was zaterdagnacht om 2:00, ondertussen is het zondag 18.27, ik geraak nog steeds niet in slaap, mijn hart klopt echt veel te snel & hard, heb ook van die steken precies in mijn borstkas/hart

Dit is de eerste keer dat ik dit voel van speed... wat kan ik doen? Slapen? Gaat niet!
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Eten, drinken en rustig blijven, je wordt vanzelf moe.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#20
EclipX zei:
Laatste lijn was zaterdagnacht om 2:00, ondertussen is het zondag 18.27, ik geraak nog steeds niet in slaap, mijn hart klopt echt veel te snel & hard, heb ook van die steken precies in mijn borstkas/hart

Dit is de eerste keer dat ik dit voel van speed... wat kan ik doen? Slapen? Gaat niet!
Klik om te vergroten...

Goeie speed dus.. of je hebt ervoor al heel wat gehad :wink:

Vannacht 2 normale lijn(tjes) gedaan om 04:00 AM... Nu loopt m'n hart nog steeds niet het normale tempo. Heb me de hele dag ook kiplekker gevoelt en prima energie e.d. Begin nu pas onderhand wat moe te worden eigenlijk. Goed spul!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."