Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWakker zijn?!

Wakker zijn?!

230 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn hoogte punt van 3 dagen is verbroken :(
het is nu 7 dagen geworden, kk slapeloosheid
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#2
Elektronik_dynamite zei:
mijn hoogte punt van 3 dagen is verbroken :(
het is nu 7 dagen geworden, kk slapeloosheid
Klik om te vergroten...
Dit is toch absoluut niet meer verantwoord?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd, zou je er niet voor naar een arts gaan?
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee idd ik ga er ook voor naar een arts want ik zit er zelf echt mee omdat ik het niet trek met school :(
maar idd het is niet 7 dagen non stop wakker zijn na de 4e nacht dan heb je wel is dat je idd op je stoel inslaap valt maar dan schrik je weer wakker als je spieren zich verslappen en zeg maar je arm van de leuning valt of je hoofd voor over valt
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van vrijdag ochtend tot zondag avond:toen ik mijn derde keer xtc deed
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#6
HDA zei:
arnil zei:
grappige topic.
mijn maximum is van vrijdagochtend van 4.30 (kmoet om 6 uur beginnen werken, vandaar :) ) tot zondagavond rond 22.00
een goeie 65 uur dus ongeveer.

savanna - full of shit !
Klik om te vergroten...

Kun je eigenlijk goed werken op speed ?
(ben je dan niet para of zo ?)
Klik om te vergroten...
ik heb het 1x gedaan .. had na een weekendje speed nog een aantal lijnen over en was die maandag enorm brak. dus had 2 lijnen gesnoven voor het werk. maar dacht dat iedereen het zag en dat iedereen over me praatte enzo .. heel erg paranoia dus!
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik lees t nog steeds vol verbazing,dat mensen zo een heel weekend wakker blijven.........
dat kan toch niet gezond zijn,ieder weekend niet slapen :confused: :confused:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
flash kieke zei:
Van vrijdag ochtend tot zondag avond:toen ik mijn derde keer xtc deed
Klik om te vergroten...

van alleen maar xtc?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
flash kieke zei:
Van vrijdag ochtend tot zondag avond:toen ik mijn derde keer xtc deed
Klik om te vergroten...

van alleen maar xtc?
Klik om te vergroten...

Jep
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik krijg t niet voor elkaar. Wel om 24u wakker te blijven maar op een gegeven moment ging ik gewoon out voor een aantal uren
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
caatje zei:
ik krijg t niet voor elkaar. Wel om 24u wakker te blijven maar op een gegeven moment ging ik gewoon out voor een aantal uren
Klik om te vergroten...

Was bij mij:vrijdag ochtend op staan,naar school,savonds naar illusion gegaan,tot smorgens ,daarna lekker rond gehangen,zaterdag avond naar the-site,dan heel zondag terug rond gaan hangen,savonds in mijn bedje derect kunnen gaan slapen. :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
als ik t zo eens lees allemaal, vraag ik me af hoeveel gram je nodig hebt om bv 6 dagen wakker te blijven? Als ik dit lees
Deranged zei:
Mja in mijn geval best wel. Kwam gister binnen bij de amfetamineboer en kreeg meteen een mes in m'n handen gedrukt met punt erop, was een nieuwe batch zei hij hele goeie en ik moest hem ff proeven. Qua smaak niet veel bijzonders maar het feit dat ik de hele nacht heb gedaan met een halve gram is toch nieuw voor mij, en hij voelt nog steeds goed dus denk dat dit inderdaad erg goed spul is. Vanavond nog maar eentje halen, morgen toch vrij. :wave:
Klik om te vergroten...
Dan vraag ik me dat dus af.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
caatje zei:
als ik t zo eens lees allemaal, vraag ik me af hoeveel gram je nodig hebt om bv 6 dagen wakker te blijven? Als ik dit lees
Deranged zei:
Mja in mijn geval best wel. Kwam gister binnen bij de amfetamineboer en kreeg meteen een mes in m'n handen gedrukt met punt erop, was een nieuwe batch zei hij hele goeie en ik moest hem ff proeven. Qua smaak niet veel bijzonders maar het feit dat ik de hele nacht heb gedaan met een halve gram is toch nieuw voor mij, en hij voelt nog steeds goed dus denk dat dit inderdaad erg goed spul is. Vanavond nog maar eentje halen, morgen toch vrij. :wave:
Klik om te vergroten...
Dan vraag ik me dat dus af.
Klik om te vergroten...
blijf erbij 6 dagen aan een stuk wakker blijven kan volgens mij echt nie.
6 dagen uw bed niet gezien kan mss nog wel, maar als je ff ergens gaat zitten in een zetel of ergens slaap je wel ff tussendoor.
p
pepperLid
01-01-2024, 00:00
#14
lol
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jeller zei:
kzou het niet willen ook.. 24 uur vind ik meestal lang genoeg
Klik om te vergroten...

Dat is ook het gezonste.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
hardcoreslave zei:
mijn maximum was 4 dagen, om precies te zijn 110 uur
maar nooit meer dat ik dat doe.
als ik wakker blijf ben ik meestal 2 dagen op ofzo.
Klik om te vergroten...
2 dagen gebeurt ook nog wel eens regelmatig jah
maar na die 2 dagen ben ik dan ook wel KO
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kzit al 5 weken elke dag op speed :openmouth: maar de laatste dagen geeft et mij gewoon gn opwekkend effect meer :grin: dus slapen is gn probleem :openmouth:
grtzzzz
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
Kzit al 5 weken elke dag op speed :openmouth: maar de laatste dagen geeft et mij gewoon gn opwekkend effect meer :grin: dus slapen is gn probleem :openmouth:
grtzzzz
Klik om te vergroten...
proficiat :rolleyes:
dat noemen ze nu eens verantwoordelijk gebruik :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Langste wakker was afgelopen week eigenlijk... niet op speed, want daar doe ik niet aan...

Ik zat in Polen met een vriend en we zouden eerst op maandag weggaan. We waren met de bus, en die bus is klote dus ik wou zo min mogelijk slapen zodat ik in die bus lekker kon slapen. Dus ik was om 4 uur 's ochtends m'n bed weer uit gegaan zodat ik maar 3 uur had geslapen. Ik behoorlijk moe naar dat busstation, blijkt die bus niet op maandag te rijden.. wij hadden hotel al uitgeboekt en ook niet echt zin om nog een nacht te betalen dus besloten we maar een nachtje door te halen bij een techno feest. Lekker doorgefeest (geen drugs voor mij, alleen alcohol) tot een uurtje of zes, wij onze spullen ophalen die we hadden gedropped bij een luxe restaurant (waar we elke dag aten, 't blijft Polen) en op naar de bus. Ik heb de hele busreis van 23 uur niet geslapen ook al was ik echt heeeel moe... kon niet in slaap vallen in die bus. Was eigenlijk best over m'n slaap heen dus toen ik terug was in Nederland nog wat geinternet en toen 's avonds om een uur of 9 naar bed gegaan.

Maandag ochtend 04:00 - Woensdag avond 21:00

Te lang in ieder geval..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Saivy zei:
Kzit al 5 weken elke dag op speed :openmouth: maar de laatste dagen geeft et mij gewoon gn opwekkend effect meer :grin: dus slapen is gn probleem :openmouth:
grtzzzz
Klik om te vergroten...

doe je goed :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."