#1
mijn hoogte punt van 3 dagen is verbroken ![:(]()
het is nu 7 dagen geworden, kk slapeloosheid
het is nu 7 dagen geworden, kk slapeloosheid
Dit is toch absoluut niet meer verantwoord?Elektronik_dynamite zei:mijn hoogte punt van 3 dagen is verbroken
het is nu 7 dagen geworden, kk slapeloosheid
ik heb het 1x gedaan .. had na een weekendje speed nog een aantal lijnen over en was die maandag enorm brak. dus had 2 lijnen gesnoven voor het werk. maar dacht dat iedereen het zag en dat iedereen over me praatte enzo .. heel erg paranoia dus!HDA zei:arnil zei:grappige topic.
mijn maximum is van vrijdagochtend van 4.30 (kmoet om 6 uur beginnen werken, vandaar) tot zondagavond rond 22.00
een goeie 65 uur dus ongeveer.
savanna - full of shit !
Kun je eigenlijk goed werken op speed ?
(ben je dan niet para of zo ?)
flash kieke zei:Van vrijdag ochtend tot zondag avond:toen ik mijn derde keer xtc deed
caatje zei:flash kieke zei:Van vrijdag ochtend tot zondag avond:toen ik mijn derde keer xtc deed
van alleen maar xtc?
caatje zei:ik krijg t niet voor elkaar. Wel om 24u wakker te blijven maar op een gegeven moment ging ik gewoon out voor een aantal uren
Dan vraag ik me dat dus af.Deranged zei:Mja in mijn geval best wel. Kwam gister binnen bij de amfetamineboer en kreeg meteen een mes in m'n handen gedrukt met punt erop, was een nieuwe batch zei hij hele goeie en ik moest hem ff proeven. Qua smaak niet veel bijzonders maar het feit dat ik de hele nacht heb gedaan met een halve gram is toch nieuw voor mij, en hij voelt nog steeds goed dus denk dat dit inderdaad erg goed spul is. Vanavond nog maar eentje halen, morgen toch vrij.![]()
blijf erbij 6 dagen aan een stuk wakker blijven kan volgens mij echt nie.caatje zei:als ik t zo eens lees allemaal, vraag ik me af hoeveel gram je nodig hebt om bv 6 dagen wakker te blijven? Als ik dit lees
Dan vraag ik me dat dus af.Deranged zei:Mja in mijn geval best wel. Kwam gister binnen bij de amfetamineboer en kreeg meteen een mes in m'n handen gedrukt met punt erop, was een nieuwe batch zei hij hele goeie en ik moest hem ff proeven. Qua smaak niet veel bijzonders maar het feit dat ik de hele nacht heb gedaan met een halve gram is toch nieuw voor mij, en hij voelt nog steeds goed dus denk dat dit inderdaad erg goed spul is. Vanavond nog maar eentje halen, morgen toch vrij.![]()
Jeller zei:kzou het niet willen ook.. 24 uur vind ik meestal lang genoeg
2 dagen gebeurt ook nog wel eens regelmatig jahhardcoreslave zei:mijn maximum was 4 dagen, om precies te zijn 110 uur
maar nooit meer dat ik dat doe.
als ik wakker blijf ben ik meestal 2 dagen op ofzo.
proficiatSaivy zei:Kzit al 5 weken elke dag op speedmaar de laatste dagen geeft et mij gewoon gn opwekkend effect meer
dus slapen is gn probleem
![]()
grtzzzz

Saivy zei:Kzit al 5 weken elke dag op speedmaar de laatste dagen geeft et mij gewoon gn opwekkend effect meer
dus slapen is gn probleem
![]()
grtzzzz
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."