Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gebruik jij?

hoeveel gebruik jij?

85 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#1
DAMN :openmouth:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
WAT? Is dat 150 gram dan?
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#3
oh dat is wel veel meer als ik :)
gebruik ongeveer 1 x per 2 weken en dan doe ik toch met een gram wel een dag of 4 :)
d
dd84Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vroeg me af hoeveel speed jullie gebruiken en hoe vaak?

Ik zelf gebruik het alleen in het weekend en dan gemiddeld 1x in de 2weken omdat ik soms ook de weekenden moet werken. Als het bij 1 avondje gebruiken blijft snuif ik ongeveer 1.5 tot 2gram weg. Word het echt een weekendje door halen dan ongeveer 3 gram.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik gebruik 0.5 gram om de nacht plus ochtend mee door te komen en mòcht ik er nog een nachtje mee doorhalen dan nog 1 gram erbij ofzo.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heel af en toe nog maar, heb nu al bijna een jaar geen speed meer gehad. Ik probeer er vanaf te blijven maar met de kerst ga ik er toch weer aan, heerlijk.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nu neem ik geen speed meer, maar in augustus heb ik 2 weken aan een stuk elke dag een gram of 2 gesnoven.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voorlopig ff niets meer... Heb nu een tijdje (sinds begin zomer vakantie) eens in de 2-3 weken van donderdag tot maandag doorgehaald (wel met wat liggen en "slapen" tussendoor").

Soms 2 weekenden achter elkaar, soms met wat tijd er tussen. En dan meestal een grammetje of 3-4 per periode.

Maar goed, vind dat je op die manier zonder dat spul niet meer kunt presteren dus het is wel genoeg geweest ermee. Wacht wel tot ik het weer leuk kan gebruiken in plaats van op deze manier.
n
nopeLid
01-01-2024, 00:00
#9
dd84 zei:
Ik vroeg me af hoeveel speed jullie gebruiken en hoe vaak?

Ik zelf gebruik het alleen in het weekend en dan gemiddeld 1x in de 2weken omdat ik soms ook de weekenden moet werken. Als het bij 1 avondje gebruiken blijft snuif ik ongeveer 1.5 tot 2gram weg. Word het echt een weekendje door halen dan ongeveer 3 gram.
Klik om te vergroten...


Hallo, antw. op je vraag is 2 tot 4 gr. per dag, intraveneus (maak het zelf vloeibaar met water). Met een ons doe k ong. een maand, de ene x 3 weken en de andere weer 5.
En niet alleen in het weekend, nee iedere dag.
En die k nu heb is verdomd puur!!
s
sarkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#10
op een zaterdagnacht meestal 1gr
in de week dan ook een gr
(natuurlijk wel verspreid over 5dagen)
zijn ook natuurlijk dagen bij dat ik eens niet gebruik
hangt ervan af :wink:
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#11
gebruik bijna ieder weekend speed,
soms 1 gram soms een beetje, soms 2 gram of meer..
ligt eraan...
doordeweeks vrijwel nooit...
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ong. 1,5 gr in de week. en daarvan dan de helft in t weekend en de helft doordeweeks, elke dag een lijntje ongeveer.. moet erg vroeg op en dan gebruik het om "wakker te worden". onder invloed vind ik mijn werk leuker en gaat de tijd sneller.. :rolleyes: eet wel gewoon zoals normaal.. vraag me of het dan erg schadelijk is.. :confused:
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#13
sjoerd101 zei:
vraag me of het dan erg schadelijk is.. :confused:
Klik om te vergroten...

frequent gebruik is altijd minder schadelijk dan pieken in het weekend, zeker als je goed eet en slaapt.
t
tofkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dagelijks

Ik gebruik iedere dag speed. Soms al wat meer.. soms minder. Ik let er niet zó op hoeveel ik nu juist neem. Toch niet overdreven denk ik. Ik eet & slaap wat minder dan zonder pep. Maar ik werk in de week elke dag 10u & af en toe op zaterdag nog. En als je me zou zien lopen zie je echt geen junk passeren..
H
HC_DAPNHE_HCLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik gebruik ong. 1 a 2 gr per dag
en dan iedere dag
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kijk dit bevestigd mijn idee dat ik geen extreme gebruiker ben enkel een wat extremere poster. Ik gebruik meestal 0,5 gram tot 1 gram per dag en als ik een nacht door wil gaan dan komt daar een gram bij. Ook de dag na het doorgaan heb ik iets meer nodig.

Raar doe ik er niet van als ik per keer niet te gek veel snuif. Doe ik dat wel dan hoor ik dat zelf ook aan me en kan het redelijk controleren. En soms wil ik het juist en dan laat ik het gewoon gebeuren.

Verder valt het mijn omgeving niet echt op. Na een nacht wil ik wat nerveuzer overkomen en mijn gezicht is dan ook redelijk vermoeid maar de dag daarop is dat weer bijgetrokken. Die nachten heb ik echt nodig soms. Heerlijk is die stilte om je heen en het is voor mij pure ontspanning en een mogelijkheid om alles op een rijtje te krijgen wat me dwars zit.

En met de DEX zijn de bijwerkingen veel minder.
d
deamoniqueLid
01-01-2024, 00:00
#17
hey menschen! ben net geregistreerd, maar lees al een flinke tijd mee hierzo. Ik gebruik zelf zo'n 0.5 gram per week, soms meer, soms minder..vaal voor het werk, net als sjoerd101 ook beschrijft, moet vroeg op, en ik moet ook nog eens ver fietsen, dus beetje extra power is nie weg (zie het als n kop espresso, hihi, nouja, bijna dan). Soms wil ik met vrienden wel eens een nachtje doorhalen, dan gebruik ik wel wat meer..het sluipt er ook wel in moet ik zeggen, maar ik heb het nu denk ik goed in de hand
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Speed snoof ik +/- 4 gram per dag, maar nu is dat gedaald naar 1 a 2 gram per week ofso :)

edit: 4/5 gram per dag
d
deamoniqueLid
01-01-2024, 00:00
#19
disaster zei:
Speed snoof ik +/- 4 gram in de week, maar nu is dat gedaald naar 1 a 2 gram per maand ofso :)
Klik om te vergroten...

netjes! 4 gram in de week is wel erg veel, ben je bewust minder gaan gebruiken?
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#20
deamonique zei:
disaster zei:
Speed snoof ik +/- 4 gram in de week, maar nu is dat gedaald naar 1 a 2 gram per maand ofso :)
Klik om te vergroten...

netjes! 4 gram in de week is wel erg veel, ben je bewust minder gaan gebruiken?
Klik om te vergroten...

Ja, na een tijdje was de ene kant van m'n gezicht meer ingevallen dan de andere kant :( . Als ik in de speigel keek schrok ik nogal erg.. Maar ben indd bewust gaan stoppen, omdat de gevolgen op lange termijn al zichtbaar waren! Heb het ongeveer 2 jaar lang achter elkaar gedaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."