Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"roaren* zei: Obsessed zei: Laatste tijd ging ik naar een discotheek genaamd The-site (voor degene die ze niet kennen: ligt in belgië , in wuustwezel vlak aan de nederlandse grens). Ik zeg wel ging , ik mag niet meer omdat ze mij en vrienden verraden hebben met pakken en zogezegd dealen en magn iet meer vn de mama Klik om te vergroten... the-site.. man man, is dat geen zo'n gabber discotheek, heb er al fotos van gezien en man Klik om te vergroten... is totaal geen gabber-kot hoor (zoals al gezegd is) en idd the lambo ligt op 5 minuten van de grens van nederland zaten daar veel nederlanders vroeger nu is hij wel jammer genoeg gesloten maar ja mijn favoriete dancings, zijn toch wel Sotto's, Complex en Lagoa (woon in België) dus veel zullen deze discotheken niet kennen (denk ik)"
"ik kan het gewoon niet recreatief gebruiken nochtans heb ik me altijd voorgenomen om zo weinig mogelijk te gebruiken maar uiteindelijk ... vind ik wel jammer hoor, maar ja"
"dit vind ik echt interessant heb ook altijd problemen met lopen enzo, direct moe enzo mss dat het wel beter gaat hierdoor toch eens proberen"
"paar pilletjes en gram speed that's all"
"6 dagen dacht even op het einde dat ik eraan was maar .. ik leef nog en 2 weken wakker blijven kan inderdaad wel hoor ben er 100% zeker van!"
"Tek soldierz: max-i-mum love"
"op een zaterdagnacht meestal 1gr in de week dan ook een gr (natuurlijk wel verspreid over 5dagen) zijn ook natuurlijk dagen bij dat ik eens niet gebruik hangt ervan af"
"liever betere van 7.50 hé is ook wel logisch wat moet je met mindere van 5.00, je hebt er dan meer van nodig, dan die van 7.50 heel logisch dus"
"je denkt gewoon dat je slimmer bent maar in principe is het niet zo (jammer genoeg)"
"houdt het bij (2?) pillen, alcohol en wat speed"