ik gebruikte ong. 1gram per dag en nacht en soms 1.5 gram ...
maar nu gebruik ik niets en als ik terug zou beginnen zou het denk ik eerst terug 0.5 gram zijn (denk ik ) ofwel ga ik de smaak volledig terug te pakken hebben en gebruik ik weer evenveel ...
xxx
#4
ik snuif als ik pep heb...
#5
Indulgence... NOT compulsion.
#6
ik ben nog maar een beginnertje-gewoon een paar lijntjes per dag en eigenlijk het liefs alleen in het weekend maar dat lukt al niet aardig meer
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.