Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dd84 zei: Ik vroeg me af hoeveel speed jullie gebruiken en hoe vaak? Ik zelf gebruik het alleen in het weekend en dan gemiddeld 1x in de 2weken omdat ik soms ook de weekenden moet werken. Als het bij 1 avondje gebruiken blijft snuif ik ongeveer 1.5 tot 2gram weg. Word het echt een weekendje door halen dan ongeveer 3 gram. Klik om te vergroten... Hallo, antw. op je vraag is 2 tot 4 gr. per dag, intraveneus (maak het zelf vloeibaar met water). Met een ons doe k ong. een maand, de ene x 3 weken en de andere weer 5. En niet alleen in het weekend, nee iedere dag. En die k nu heb is verdomd puur!!"
"Frisko zei: normaal gezien is vloeibare speed 1vd puurste vormen als ik me niet vergis...(mits het geen blaatverhaal is van je dealer) Klik om te vergroten... als je m daarna filtert dan wordtie aardig zuiver idd. Pakke beetje pep, pakke wat (warm) water, pakke potje, doen bij elkaar, schudde en klaar; Nu vind k het de kunst om er zoveel pep in te gooien zodattie niet stolt bij afkoeling of op den duur, want dat gebeurd als je er teveel pep ingooid. Geen ramp maar dan moet je telkens je potje warm gaan maken .. . en opschieten met shotten."
"domzel zei: volgensmij bedoelt je dealer gewoon pasta of het is idd opgelost in water. neem aan dat als je het ff uitkookt, je dan weer poeder hebt. Klik om te vergroten... ja of je laat gewoon t zakje poosje (dag, 2 dagen) open liggen, lukt ook"
"JewCookie zei: vloeibare speed is heel zeldzaam.. ik hoop voor je dat jou dealer niet een grammetje poeder in water oid "opgelost" heeft.. Klik om te vergroten... Hoezo niet? Doet k altijd. waarmee anders?? Wodka? Melk ?"
"Yo, dr. Peppers, k gebruik af en aan toch al aardig wat jaartjes, maar blijf toch met vragen zitten. bijv. als k het vloeibaar maak en in een potje/flesje bewaar, houd het dan zijn sterkte of vind er een of andere verandering plaats?? nog een: als het niet helemaal wil lukken blijf k wel eens zitten met een spuit vol pep en bloed. Kan k deze na. later we zeggen, 1,5 maand nog gebruiken? Het blijft vloeibaar iig. K doe het ook hoor, als er teveel bloed inzit dan ff filteren, maar veranderd het bloed ook op een of andere manier? aiight, wazzet voor nu. vuile naald vies toiletje luchtbel mee schiet gebedje gr B. Oh nee, toch niet. NOg 1 dan: hoe testen jullie shotters de kwaliteit? Zelf maak k t altijd vloeibaar en hou t dan tegen t licht kijken of er vervuiling in zit en dattie niet vast wordt na een poosje. Zijn er nog andere manieren?"
"pompie met bloed spuit jij pep? zo ja heb je het ook al ooit lange tijd gesnove??? jazeker, zo bennik begonne, wie niet zou k bijna zegge. . oh doe k al. maar me neus begon te irriteren, nieskicks van een paar uur, snottere enzo, bah. daarna bommetjes, maar na paar maanden kreeg k er buikpijn van, nah toen maar bloedbaan in, wat me vanaf dag 1 prima beviel, bevalt. waarom k pompies met bloed wil nemen. nou voorheen kocht k altijd 10 gr per keer, maar als dat op was was het nooit zeker of me distributeur wel had of niet van dezelfde kwaliteit. dus zat k daar zonder, nah, dan ga je snuffelen en kom je er eentje tegen die niet gelukt was, maar waar bloed inzit. zodoende MAAR HOE TEST MEN SPEED OP KWALITEIT that's the question"
"Re: pompie met bloed Frisko zei: nope zei: MAAR HOE TEST MEN SPEED OP KWALITEIT that's the question Klik om te vergroten... simpel : testcentra Klik om te vergroten... waar is dattan?"
"K GAAT ECHT GEEN ENE VIS OF RAT EEN PEPSHOT GEVEN, VOELES AAN J VOORHOOFD JOH, GEK!! K maak t vloeibaar met water, schudde , kijke hoetie oplost, wat er achterblijft en oftie ook vloeibaar blijft, want bij sommige bocht, .. . .krijg je allemaal witte vezeltjes lijken t wel. . .en dat moete we niet hebben. Ben k de enigste hier ofzo die pep op deze manier neemt????? HALLOOOOOO POMPERS !! WAKKER WORDEN !! (<-- toepasselijk hhaa)"
"meth666 zei: Dat is echt zo veel te duur voor methamfetamine. Waarom wil je die zooi zo ie zo, als je kijkt hoe sterk zuivere amfetamine soorten kunnen zijn, die relatief niet echt toxisch zijn voor je lichaam. Of die zooi van methamfetamine wat neurotisch een stuk schadelijker is, bovendien verslavender, en stuk meer nadelerige effecten. Nee ik hou het lekker bij de dextroamfetamine. Blijf k nog een aantal jaar langer leven met me verslaving, nog effe genieten Klik om te vergroten... Yo, hoe kun je het verschil zelf ontdekken tussen speed, dextroamp. en methamp. ??? Keb nu heeeele goeie, als k m oplos in wat zie je bijna geen troep erin. Voah 2,50,- de gr. (per ons dan he) Heb jaren geleden jaren geshot en sinds een paar maandjes weer. Heb uitgerekend een paar jaar geleden hoeveel k ongeveer op had tot dan.. .. kwam naar beneden afgerond . . . .op 2 kilo !! Heb r wel necrose aan overgehouden, maar ja, 2 kunstheupen erin en gaan !! gr nope (no-dope)"