Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Du-uh ! Liever goeie dan! Je zou gek zijn anders... van die van 5€ ga je waarschijnlijk dan toch 2x zoveel van snuiven.. dus reken maar uit wat op het einde van de rit het goeiekoopst was. (Om het nog maar niet te hebben over het extra versnijprodukt dat je bij die goeiekope nog meer gaat opsnuffelen!)"
"Bloedverdunner... Ik weet nu niet of het veel te maken heeft bij de blessure die je nu hebt. Maar wat ik wel weet van speed is dat het bloedverdunnend werkt. Hou maar is in de gaten al je ergens een wondje oploopt dat aan het bloeden gaat.. Het duurt als je amfi's in je bloed hebt duidelijk langer vooraleer het bloeden stopt. Het stollen v/h bloed gaat ook moeizamer.."
"Tekst Als ik vier uur ga zitten kappen dan leg ik het nog liefst van al in een mooi figuurtje of leuke tekst..."
".. Ahja, by the way, t is niet omdat ik me stoor aan randen onder mijn ogen dat ik perse een meisje ben eh! Ben ne gast voor de duidelijkheid!"
"hey hey Ik d8 dat ik hier over wallen onder de ogen was begonnen... jullie maken er gelijk een parfumerie van !"
"gooi dan maar wat deze richting uit !! is t ver van hier?"
"Ik heb maar één raad als je wil stoppen met pep omdat het alleen nog de nadelen van t gebruikt geeft. Stop niet effe, een paar weken ofzo. Stop minstens een half jaar met alles & als je terug wil beginnen overweeg dan waarom je t wil doen en hoe.. Hoeveel, wanneer,.. Ik gebruikte vroeger zelf 3-4g per dag met daar nog wat bolletjes en ghb op.. was totaal een wrak. Ben ondertussen een keer vier maand gestopt, weer begonnen, begon weer flink uit de hand te lopen.. weer gestopt, een half jaar in totaal met alles en wel 9 maanden met speed. Nu gebruik ik weer sinds 3 weken en nu beperk ik het tot 1 g per week. Ik hou gewoon in de gaten dat ik van mezelf nooit mag zien dat ik gebruik.. er niet slecht uitzien, niet hyper beginnen doen en van die toestanden.."
"hier neusje leeg!!"
".. dank u, dank u, u bent veel te goed voor deze wereld !"
"Dagelijks Ik gebruik iedere dag speed. Soms al wat meer.. soms minder. Ik let er niet zó op hoeveel ik nu juist neem. Toch niet overdreven denk ik. Ik eet & slaap wat minder dan zonder pep. Maar ik werk in de week elke dag 10u & af en toe op zaterdag nog. En als je me zou zien lopen zie je echt geen junk passeren.."