Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gebruik jij?

hoeveel gebruik jij?

85 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#1
1 gram per week
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik het slechts zeer sporadisch, vroeger (en dan spreek ik over een jaar of 17/ 18 ) gebruikte ik het bijna ieder weekend en soms ook nog door de week, als ik over had of als ik een goeie prestatie op school en/of werk moest leveren.

Nu ben ik 20 en ik heb het afgelopen anderhalf jaar in totaal misschien pas 5 keer gebruikt. Dit komt vooral omdat ik in deze periode de coke ondekt heb.

Gelukkig ben ik nu eindelijk zover dat ik ook met coke goed kan omgaan. Dus ik kan beide middelen met mate gebruiken (slechts met heel speciale gelegenheden) en dat bevalt goed. :)
K
KaOLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben nu iets meer dan een jaar gestopt. ik heb het ondertussen wel nog eens 2 keer gedaan, maar verschrikkelijk ziek geweest de dag nadien. juist voor ik gestopt ben was het elke dag. en ik heb nog geluk gehad, want ik ken anderen die er ondertussen al 2 jaar mee bezig zen en s'morgens, s'middags en s'avonds een lijn nodig hebben. speed is gevaarlijk op dat vlak, voor je het weet ben je echt wel verslaaft.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik probeer een 3 maanden regel aan te houden.

Dit is met speed best lastig.

Heb er 1 à 2 maanden tussen ieder gebruik gehouden.
Nu volgende week weer... das ook een maand.
H
Ha!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ehm op dit moment gemiddeld tussen de 2-5 x per week.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
DjTrips zei:
veeeels te veel :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hebben we niks aan, hoeveelheden graag.
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#7
jezus als ik zo die hoeveelheden allemaal lees, 2 gram per weekend, 1 gram per dag... damn jullie tolerantie moet best wel hoog zijn dan :|
want
ik heb eens 3 lijnen genomen (was daarvoor nog wel wazig van de pillen) niet zo hele grote lijnen, maar ik had dus serieus nog 30 uur later veel meer energie dan normaal en zonder zonlicht waren mijn pupillen nog steeds erg groot. Maar ja misschien heb ik dan gewoon goede pep en jullie niet hahaha :stoned: (zal wel niet)
Y
YazzLid
01-01-2024, 00:00
#8
nul punt vijf per dag...

:smoke: en blijf er aardig relaxed onder... ut moge wellicht een excuse o.i.d. zijn, maar het helpt mij prima bij de stressbaan die ik heb! Dagelijks heb ik te maken een hooooop moeilijke mensen met veeeeeeel weerstand, ik kom in crisissituaties e.d....., maar juist door de nul punt vijf reageer ik adequaat en manage ik het allemaal nog wel. Ik geloof niet dat ook maar één collega hier enig benul over heeft. Ik werk hoogtens keihard en ben onder collegae één van de weinige die geen agressie kent in zijn werk.
Zo heeft dus ieder mens (hopelijk) van die 'dingen' in zichzelf die anderen niet hoeven te weten (daarvoor is het weer niet relaxed genoeg), ik zou hoogstens eens bij een psychiater langs moeten gaan en me laten onderzoeken op ADHD. Juist zónder speed ben is het bij mij één grote chaos! Inmiddels gebruik ik al een heel tijdje deze nul punt vijf, en denk dat dit dé onderhoudsdosis per dag voor me is... :wave:
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog geen half gram in de 2 maanden,dus zo af en toe op een hard feestje puur om het vol te houden wat met pillen niet altijd lukt.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#10
clean al 2 weken :)
S
Sc0rp10nLid
01-01-2024, 00:00
#11
de prul

eerst en vooral wat is ne gram ?

toch niet die halve grammetjes die zo nat zijn dat ze 1 gram wegen ?
en dan hangt er nog van af welke soort troep je hebt...

snuffelt nen halve gram binnen en meanwhile shotte nen hele gram in the veins... dan zedde efkes vertrokken...


maar ik heb ooit eens grijze gehad in een glazen potje, en een lijntje van 15cm was voldoende om 2 nachten compleet wakker te blijven...

ik heb ne maat van mij is bezig gezien, maar da geloofde toch ni denk... 2,5gram ingeshot op ene nacht, dus op 24 uur 4 gram...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: de prul

Sc0rp10n zei:
eerst en vooral wat is ne gram ?

toch niet die halve grammetjes die zo nat zijn dat ze 1 gram wegen ?
en dan hangt er nog van af welke soort troep je hebt...

snuffelt nen halve gram binnen en meanwhile shotte nen hele gram in the veins... dan zedde efkes vertrokken...


maar ik heb ooit eens grijze gehad in een glazen potje, en een lijntje van 15cm was voldoende om 2 nachten compleet wakker te blijven...

ik heb ne maat van mij is bezig gezien, maar da geloofde toch ni denk... 2,5gram ingeshot op ene nacht, dus op 24 uur 4 gram...
Klik om te vergroten...
:openmouth:
Heb je daar misschien ook ondertiteling bij ??
d
deesLid
01-01-2024, 00:00
#13
bijna iedere dag, ong. 0,5 - 1 gram
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#14
veeeels te veel :rolleyes:
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#15
hehe

Hangt van week tot week af bij mij soms week zonder of enkel weekend somss 3 nachten per week hangt af vant volk vant werk en van de vibes he ma normaal neemt gemiddeld 1,5 - 2 gr kan ook niks zen of tdubbele
Allez ga hem nu gon kappen zie deju op dit ur ne mens nog laten werken, buttomorrow 11.30 kinesistje die me komt soigneren zie :)
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik koop ongeveer 1 gram per maand, die ik dan verspreid over een weekend opsnuif. Het hangt er ook vanaf hoe goed de kwaliteit van de speed is. Soms is de speed zo goed dat ik na 3-4 goeie lijnen en een paar puntjes al de hele nacht kan doorgaan, dan blijf ik meestal heel het weekend wakker en gebruik de volgende avond de rest. Soms is de speed van mindere kwaliteit en dan snuif ik vaak een gram per avond (ik heb nog niet echt een vaste dealer en ga niet altijd op dezelfde plaats halen, dus de kwaliteit varieert), dan blijf ik meestal niet heel het weekend wakker. Soms snuif ik iets meer als 1 gram per weekend (als ik van vrienden nog iets krijg :wink: ). Heel af en toe gebeurt het dat ik meer als een gram koop per maand, maar dit is zelden.
B
BoelieLid
01-01-2024, 00:00
#17
ALs ik geld heb gaat er gemakkelijk 1 gram of meer door me neus. Als ik veel uitga in een maand is het tog iets van 2-3 gram.
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pep gebruikte ik alleen als ik me brak voel en de dag wou overleven. Maar heb slimme zet genomen en blijf nu van pep af :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
snuiven is erg slecht voor je huid en je slijmvliezen dat doe ik nooit meer.

Capsules vullen met verse pep zo uit de bal geen gezeik 0,3 gram max per casule.
Op 1 capsule doe je ook 1 hele dag ..... meer is onnodig.

PEP gebruiken, is met mate innemen en zwaar genieten.

Langdurig pepgebruik verkankert je ziel je lichaam en je geest.



:hearteyes:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#20
lysergine25 zei:
snuiven is erg slecht voor je huid en je slijmvliezen dat doe ik nooit meer.

Capsules vullen met verse pep zo uit de bal geen gezeik 0,3 gram max per casule.
Op 1 capsule doe je ook 1 hele dag ..... meer is onnodig.

PEP gebruiken, is met mate innemen en zwaar genieten.

Langdurig pepgebruik verkankert je ziel je lichaam en je geest.



:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik ben al verkankert, wat nu?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."