Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gebruik jij?

hoeveel gebruik jij?

85 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
S
SpeedtraumaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zodra de Snatsmogelijkheid begint :stoned:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 gram per week
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik het slechts zeer sporadisch, vroeger (en dan spreek ik over een jaar of 17/ 18 ) gebruikte ik het bijna ieder weekend en soms ook nog door de week, als ik over had of als ik een goeie prestatie op school en/of werk moest leveren.

Nu ben ik 20 en ik heb het afgelopen anderhalf jaar in totaal misschien pas 5 keer gebruikt. Dit komt vooral omdat ik in deze periode de coke ondekt heb.

Gelukkig ben ik nu eindelijk zover dat ik ook met coke goed kan omgaan. Dus ik kan beide middelen met mate gebruiken (slechts met heel speciale gelegenheden) en dat bevalt goed. :)
K
KaOLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben nu iets meer dan een jaar gestopt. ik heb het ondertussen wel nog eens 2 keer gedaan, maar verschrikkelijk ziek geweest de dag nadien. juist voor ik gestopt ben was het elke dag. en ik heb nog geluk gehad, want ik ken anderen die er ondertussen al 2 jaar mee bezig zen en s'morgens, s'middags en s'avonds een lijn nodig hebben. speed is gevaarlijk op dat vlak, voor je het weet ben je echt wel verslaaft.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik probeer een 3 maanden regel aan te houden.

Dit is met speed best lastig.

Heb er 1 à 2 maanden tussen ieder gebruik gehouden.
Nu volgende week weer... das ook een maand.
H
Ha!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ehm op dit moment gemiddeld tussen de 2-5 x per week.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
DjTrips zei:
veeeels te veel :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hebben we niks aan, hoeveelheden graag.
A
AddictLid
01-01-2024, 00:00
#8
1gr. in een week, soms meer ( het is te zien hoeveel geld ik nog heb :P of als er nog vrienden langs komen met nog een paar lijnen )
In het weekend gebruik ik soms maar speed omdat ik liever xtc neem op een feestje.
Ik heb het dan beter naar me zin en ik ga beter op in de muziek enzo :P
Kvind dat speed meer voor tijdens de week is, voor thuis ofzo.
Mja das mijn mening :P

xx
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Momenteel 1 keer per maand XTC 3 keer sos(kleine hoeveelheden) ofzo en een zooitje joints en wat zelfgemaakte cocos cocktails/ milshakes :grin:

:wave:
x
xxxtriptjexxxLid
01-01-2024, 00:00
#10
hy, iedereen, heb de moeite niet gedaan om jullie reacties te lezen omdat ik mij eigelijk niets meer herinner van deze forums :tongueout: maar wou je ff zeggen, dat ik ondertussen enkel nog marihuana rook en enkel op feestjes nog es zou xtc gebruiken, maar dat is ook al (en feestjes doe ik mss nog 4 keer op een jaar) :) in 2006 heb ik een zware periode gehad met speed; ondertussen heb ik al 2 kindjes, dus nu leef ik verantwoordelijk en geniet ik van mijn leven dat ik nu heb :)
c
calimero_aLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ongeveer 1 gram per week als ik eraan kan komen :grin:
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk voor de meeste wel! En wat dan nog het stomme is, is dat je waarschijnlijk net zoals ik het heel vaak van te voren heb teruggelezen en dacht; "dat zal mij niet overkomen".

Zo ging het bij mij, hele slechte zaak dus.... :(
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
calimero_a zei:
Ongeveer 1 gram per week als ik eraan kan komen :grin:
Klik om te vergroten...

Precies hetzelfde! Daarom moet ik ook geen grammen halen en op feestjes gaat het allemaal wel op, deel dan ook veel met vrienden. Want als ik pep thuis heb liggen kan ik er niet of nauwlijks vanaf blijven. :openmouth:

Met name na de eerste dag is het verleidelijk je kater weg te snuiven en zo verschuif ik dat dan tot het spul op is (vaak een week). Heel erg onverantwoordelijk en stom natuurlijk, ik raad het niemand aan. Gelukkig voor mij is het lastig te krijgen of moet ik er veel moeite voor doen, waardoor ik eigenlijk niet eens de behoefte heb om bij te halen. Kortom, ik ben hooked als het in huis ligt, heel duivels spul wat je snel in z'n greep neemt :smilingimp: .

Wees voorzichtig! :wave:
J
JelleSnelLid
01-01-2024, 00:00
#14
JA zeer herkenbaar wat hier gezegd wordt
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thuis hebben liggen heb ik weinig moeite mee, maar moet het niet in het zicht hebben. Meestal heb ik aan kwart gram voor weekend wel genoeg. Dit liep laatste tijd wel wat op, en die fijne tintelingen verdwenen ook. Nu periode zonder dus om tollerantie in te dammen. Zonder rush vind ik het de moeite en ellende niet meer waard.
w
walnootjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
d1g1tal1s zei:
Dit liep laatste tijd wel wat op, en die fijne tintelingen verdwenen ook. Nu periode zonder dus om tollerantie in te dammen. Zonder rush vind ik het de moeite en ellende niet meer waard.
Klik om te vergroten...

Inderdaad dit dus! Merk ik bij mezelf ook heel erg,

Heel veel succes!
m
mm2013Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Jaren geleden wel eens... [verwijderd]
B
Blckbrd_Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Re:

disaster zei:
Ja, na een tijdje was de ene kant van m'n gezicht meer ingevallen dan de andere kant :( . Als ik in de speigel keek schrok ik nogal erg..
Klik om te vergroten...

Toon Hermans heeft daar een liedje over geschreven :grin:
Mien waar is m'n feestneus, Mien waar is m'n neus
Waar is m'n feestneus gebleven??
Ik moet 'm hebben als ik naar een feesie ga
Ik zag 'm net nog leggen in de la la la la la la
Mien waar is m'n feestneus, Mien waar is m'n neus
Waar is m'n feestneus gebleven???

http://www.youtube.com/watch?v=9-4gi8VvoI8
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou niet, had het met oud & nieuw sinds 3 jaar weer is gedaan maar vond het helemaal niks. :flushed: Kwaliteit van de pep was ook veel minder voor mijn gevoel dan 6 jaar geleden, toen had ik rond de 65, 70% echt top spul.
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#20
jezus als ik zo die hoeveelheden allemaal lees, 2 gram per weekend, 1 gram per dag... damn jullie tolerantie moet best wel hoog zijn dan :|
want
ik heb eens 3 lijnen genomen (was daarvoor nog wel wazig van de pillen) niet zo hele grote lijnen, maar ik had dus serieus nog 30 uur later veel meer energie dan normaal en zonder zonlicht waren mijn pupillen nog steeds erg groot. Maar ja misschien heb ik dan gewoon goede pep en jullie niet hahaha :stoned: (zal wel niet)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."