Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een "tha bomb""
"Herbie Hancock quartet Lionel Loueke Nathan East Vinnie Colaiuta 12 December Vredenburg Utrecht"
"mathijs zei: domzel zei: Herbie Hancock quartet Lionel Loueke Nathan East Vinnie Colaiuta 12 December Vredenburg Utrecht ] Klik om te vergroten... Ik ga ze denk ik in Groningen zien! Klik om te vergroten... iemand met smaak maak wat fotos"
"chad wackerman - spiral"
"sting - i hung my head"
"Andy Summers - Above The World"
"als t voor jezelf is zou ik er wat manitol bij doen, maar met speed moet je nie gaan liggen janken vind ik. t kost al geen drol en als je geld wil verdienen kan je beter in ander spul handelen"
"Albino zei: Geen mdma erin, dat is ranzig . Klik om te vergroten... ja stel je voor.. ranzige speed, gekker moet het toch nie worden"
"sjoerd101 zei: vraag me of het dan erg schadelijk is.. Klik om te vergroten... frequent gebruik is altijd minder schadelijk dan pieken in het weekend, zeker als je goed eet en slaapt."
"ik heb een glas bier gedronken"