Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gebruik jij?

hoeveel gebruik jij?

85 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik koop ongeveer 1 gram per maand, die ik dan verspreid over een weekend opsnuif. Het hangt er ook vanaf hoe goed de kwaliteit van de speed is. Soms is de speed zo goed dat ik na 3-4 goeie lijnen en een paar puntjes al de hele nacht kan doorgaan, dan blijf ik meestal heel het weekend wakker en gebruik de volgende avond de rest. Soms is de speed van mindere kwaliteit en dan snuif ik vaak een gram per avond (ik heb nog niet echt een vaste dealer en ga niet altijd op dezelfde plaats halen, dus de kwaliteit varieert), dan blijf ik meestal niet heel het weekend wakker. Soms snuif ik iets meer als 1 gram per weekend (als ik van vrienden nog iets krijg :wink: ). Heel af en toe gebeurt het dat ik meer als een gram koop per maand, maar dit is zelden.
B
BoelieLid
01-01-2024, 00:00
#2
ALs ik geld heb gaat er gemakkelijk 1 gram of meer door me neus. Als ik veel uitga in een maand is het tog iets van 2-3 gram.
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pep gebruikte ik alleen als ik me brak voel en de dag wou overleven. Maar heb slimme zet genomen en blijf nu van pep af :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
snuiven is erg slecht voor je huid en je slijmvliezen dat doe ik nooit meer.

Capsules vullen met verse pep zo uit de bal geen gezeik 0,3 gram max per casule.
Op 1 capsule doe je ook 1 hele dag ..... meer is onnodig.

PEP gebruiken, is met mate innemen en zwaar genieten.

Langdurig pepgebruik verkankert je ziel je lichaam en je geest.



:hearteyes:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#5
DAMN :openmouth:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#6
oh dat is wel veel meer als ik :)
gebruik ongeveer 1 x per 2 weken en dan doe ik toch met een gram wel een dag of 4 :)
d
dd84Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vroeg me af hoeveel speed jullie gebruiken en hoe vaak?

Ik zelf gebruik het alleen in het weekend en dan gemiddeld 1x in de 2weken omdat ik soms ook de weekenden moet werken. Als het bij 1 avondje gebruiken blijft snuif ik ongeveer 1.5 tot 2gram weg. Word het echt een weekendje door halen dan ongeveer 3 gram.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gebruik 0.5 gram om de nacht plus ochtend mee door te komen en mòcht ik er nog een nachtje mee doorhalen dan nog 1 gram erbij ofzo.
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heel af en toe nog maar, heb nu al bijna een jaar geen speed meer gehad. Ik probeer er vanaf te blijven maar met de kerst ga ik er toch weer aan, heerlijk.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nu neem ik geen speed meer, maar in augustus heb ik 2 weken aan een stuk elke dag een gram of 2 gesnoven.
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#11
Voorlopig ff niets meer... Heb nu een tijdje (sinds begin zomer vakantie) eens in de 2-3 weken van donderdag tot maandag doorgehaald (wel met wat liggen en "slapen" tussendoor").

Soms 2 weekenden achter elkaar, soms met wat tijd er tussen. En dan meestal een grammetje of 3-4 per periode.

Maar goed, vind dat je op die manier zonder dat spul niet meer kunt presteren dus het is wel genoeg geweest ermee. Wacht wel tot ik het weer leuk kan gebruiken in plaats van op deze manier.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
snuiven is erg slecht voor je huid en je slijmvliezen dat doe ik nooit meer.

Capsules vullen met verse pep zo uit de bal geen gezeik 0,3 gram max per casule.
Op 1 capsule doe je ook 1 hele dag ..... meer is onnodig.

PEP gebruiken, is met mate innemen en zwaar genieten.

Langdurig pepgebruik verkankert je ziel je lichaam en je geest.



:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik ben al verkankert, wat nu?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
uuhhh das lastig volgens mij is het niet meer omkeerbaar zoiets.

:cry:


Maar ja je typt nog dus het zal wel loslopen ?

Stonie
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
Maar ja je typt nog dus het zal wel loslopen ?
Klik om te vergroten...


:mrgreen: Zolang je nog kunt typen komt 't helemaal goed. :mrgreen:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik nu pep gebruik dan misschien 100 mg als combo drug. Maar los pep gebruik ik niet. Ik gebruik heel af en toe pep, max eens per maand ofzo. Ik heb het nooit veel gedaan, heb dus ook niet veel nodig :)

De 2e keer dat pep gebruikte was bijna een gram dat ging dan dan ook echt niet goed de dagen erna :flushed: Was namelijk nog goede pep ook :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ga door periodes dat ik het weken achter elkaar bijna dagelijks doe. Totdat ik merk dat mijn lichaam en geest het niet meer trekken en dan doe ik weer even een week of zes niks of bijna niks. In een gebruikersperiode, gebruik ik ongeveer 2 a 3 gram per week.
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Safire zei:
Ik ontken ook iedere vorm van speed gebruik..
Klik om te vergroten...

lol, daar ga ik dan ook maar in mee :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik gebruik niet :sunglasses:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ontken ook iedere vorm van speed gebruik..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Safire zei:
Ik ontken ook iedere vorm van speed gebruik..
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."