Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucineren door speed

Hallucineren door speed

219 antwoorden
76 weergaven
18-5-2026
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik veel te lang naar m'n beeldscherm heb gestaard onder invloed van,
en ik ga slapen en uit mijn raam naar buiten kijk, dan lijkt het net
of de boom vibreert. Terwijl er geen zuchtje wind is, trillen de takken :rolleyes:
s
sweety-cisLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb het vaak hoor na 3-4 dagen wakker zijn,dat ik uit mijn ooghoeken iets zie bewegen.
Maar ik geef het nooit veel aandacht,omdat ik altijd veel te druk bezig ben met mijn eigen ding te doen. :rock:
Veel vrienden van me zijn soms een beetje para....hebben dan het idee dat iedereen op hun let en naar hun kijkt. Gelukkig is dit mij nog nooit overkomen,ik denk altijd maar dat ik heus niet zo belangrijk ben dat IEDEREEN op mij let. :sunglasses:

Wat ik een hele tijd geleden wel had en dat was echt grappig,ik zag in de auto en reed op een provinciale weg,was denk al een dag of 3 wakker....
en in de verte zag ik al iemand langs de weg staan met grijze kleding.
Ik dacht dat het een marokkaanse vrouw was met zon lange jas en jurk en hoofdoekkie.
Vond wel dat ze erg dicht bij de weg stond.
Toen ik voorbij reed bleek het gewoon een grijze container te zijn.
T is niet echt belangrijk ofzo,maar in mijn hoofd ging op dat moment zoveel om wat het zou kunnen zijn,dat ik echt keihard moest lachen toen ik zag wat het daadwerkelijk was.

Verder is het toch normaal dat je na zo'n lange tijd wakker van alles ziet bewegen in je ooghoeken,maar je moet er maar gewoon niet op in gaan.
Anders ga je het zelf zitten voeden en dan word het alleen maar erger,je kunt dan maar beter iets gaan doen wat je heel leuk vind en dan verdwijnt het vanzelf weer!
en op bed liggen dat doe ik pas als ik helemaal brak ben,want anders ga ik naar het plafond liggen staren en daar word ik ook niet vrolijk van!
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik merk het al, iedereen en alles krijgt de schuld maar aan de speed ligt het nooit
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
sweety-cis zei:
Wat ik een hele tijd geleden wel had en dat was echt grappig,ik zag in de auto en reed op een provinciale weg,was denk al een dag of 3 wakker....
en in de verte zag ik al iemand langs de weg staan met grijze kleding.
Ik dacht dat het een marokkaanse vrouw was met zon lange jas en jurk en hoofdoekkie.
Vond wel dat ze erg dicht bij de weg stond.
Toen ik voorbij reed bleek het gewoon een grijze container te zijn.
T is niet echt belangrijk ofzo,maar in mijn hoofd ging op dat moment zoveel om wat het zou kunnen zijn,dat ik echt keihard moest lachen toen ik zag wat het daadwerkelijk was.
Klik om te vergroten...

lekker verantwoord om in zo'n toestand nog achter het stuur te kruipen, of reed je niet zelf?
h
hchooligun1994Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Fidge zei:
Ik merk het al, iedereen en alles krijgt de schuld maar aan de speed ligt het nooit
Klik om te vergroten...

lol, als je speed gebruikt is het tog je eigen schuld ^^

of te wel, je bent altijd schuldig tenzij iemand het in je strot douwt of dwingt je het te snuiven... NOT


mvg,
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
hchooligun1994 zei:
Fidge zei:
Ik merk het al, iedereen en alles krijgt de schuld maar aan de speed ligt het nooit
Klik om te vergroten...

lol, als je speed gebruikt is het tog je eigen schuld ^^

of te wel, je bent altijd schuldig tenzij iemand het in je strot douwt of dwingt je het te snuiven... NOT


mvg,
Klik om te vergroten...


Dat bedoel ik juist, iedereen is verantwoordelijk voor wat hij/zij snuift/sluit/spuit, maar al te vaak schuiven mensen hun verantoowrdelijkheden af op de middelen die ze gebruiken
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik hallucineerde wel eens maar dat kwam meer doordat ik als ik wappie was door de speed een stevige joint rookte. de hallucinaties kon ik zelf redelijk sturen. vondt het zelf altijd erg prettig voelde me dan ook echt helemaal happy :smoke:
F
FixItUseItLid
01-01-2024, 00:00
#8
Debris zei:
Hallucineren op speed.
Hallucineren op mdma.
Waarom heb ik dat nooit? :grin:
Klik om te vergroten...

Haha, maar ik hoor meestal dat het geen prettige hallucinaties zijn. Maar hallucineren mensen ook op mdma?
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Space_Girl zei:
Ik heb het van hele goeie soms ook al na een nacht :grin: Inderdaad dingen voor mensen aanzien enzo.
Muziek horen terwijl er niks aan staat. vorige keer was het zelfs zo dat ik een heel radio gesprek hoorde terwijl er geen radio aan stond :tearsofjoy: nou dan ben je ook al ver :)
Klik om te vergroten...

haha die gesprekken ja, die hoor ik ook altijd in de verte echt bizar. Maar komt dat omdat het goeie peppie is ja? of gewoon door een grote hoeveelheid.
S
Space_GirlLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha geen idee eigenlijk maar dat maak ik me eigen meestal wijs :grin: maar het zou ook aan de hoeveelheid kunnen liggen :grin:
U
User81923Lid
01-01-2024, 00:00
#11
60 uur geen slaap en je hebt hallucinaties... Zo lang opblijven is goed mogelijk met speed
S
ShroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
De eerste keer dat ik zo'n 70+ uur wakker was had ik niets geen hallucinaties, maar ik was wel dood op, van die momenten slaap ik de volgende dag vaak heel de dag.
Maar toen ik laatst een keer van maandag ochtend tot donderdag avond ben doorgegaan begon ik die donderdag toch wel behoorlijk hard te hallucineren, in het donker door de stad, op de fiets. Bij iedere boom, ieder hoopje fietsen, elke auto, bij elk obstakel wat ik tegen kwam stonden een of meer personen te bukken alsof ze wat zochten, mja schimmen, whatever, op het moment dat ik er langs fietste was er helemaal niets meer, best freaky maar ik wist dat het door slaapgebrek kwam dus vond het eigelijk wel grappig.
Ik zag ook in de lucht zeg maar verschillende lagen hangen, als hele dunne rook gordijnen verspreid over alles eigenlijk wel, ik fietste er doorheen en het leek wel of ik gewoon letterlijk de windstromen zag bewegen.
Ik hallucineerde harder dan een portie paddo's mij tot nu toe hebben laten zien.

Freak on zou ik zeggen. Ik wil er iig binnenkort mee stoppen, maar ja, easier said then done
s
sol-oneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat hallucineren komt voornamelijk door een tekort aan dopamine in je hersenen. Je kan zeggen dat je een beetje schizofreen bent. Die hebben ook een tekort aan dopamine. Maar door de kick van de pep heeft je lichaam heel veel adrenaline en cortisol aangemaakt. Hierdoor wordt weer minder melatonine en later serotonine gemaakt. Speed is dus uitgewerkt. Dopamine is op. Je bent moe maar je hersenen krijgen nog steeds signalen dat het geen bed tijd is.

Seresta zal het ergste dempen en zorgen dat je weer kan slapen. Volgende dag ben je weer als nieuw. Anders slaap je nog 2 dagen niet goed.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
NOISESUPRESSOR zei:
Sterreh zei:
Hallucinaties heb ik nog niet gehad maar als ik bijvoorbeeld een weekendje wakker ben heb ik wel een beetje last van 'achtervolgingswaanzin'. Overal waar ik kom zie ik in de verte iemand staan kijken en als ik dan dichterbij ga blijkt het een paal of een boompje te zien ofzo ... ! :grin:
Klik om te vergroten...


Daar begint het mee...
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook wel is gehad op een bizare dosis xtc
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Benzoboss zei:
Dat heb ik ook wel is gehad op een bizare dosis xtc
Klik om te vergroten...

Jij hebt waarschijnlijk nog weinig brains over aan je reacties op eeuwenoude topics te zien...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
xtc is qua werking ook niet vergelijkbaar met speed, in 2013 ook niet.
t
tathiana le jeuneLid
01-01-2024, 00:00
#17
hoe komt het dat mijn hallucinatie'ss altijd zo eng zijn?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
tathiana le jeune zei:
hoe komt het dat mijn hallucinatie'ss altijd zo eng zijn?
Klik om te vergroten...
Omdat hallucinaties van speed vrijwel altijd gepaard gaan met paranoia.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelibee zei:
Omdat hallucinaties van speed vrijwel altijd gepaard gaan met paranoia.
Klik om te vergroten...


Heb het moeten afkopen met 7 jaar binnen zitten
Die paranoia killde me ik werd er letterlijk gek van heb alles wel ingebeeld en voor waarheid aangenomen
Heb hele maratons gerend dior ingebeelde vijanden enz haha
speed is echt heavy
Oudjaar paar lijnen speed op zat meteen weer te flippen en beelde me alles in
T
TopriaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben nu ook nog wakker sinds vrijdagmiddag rond 13u dacht ik ongeveer,
en ben sinds laatste nacht ook een beetje beginnen hallucineren maar vind het opzich wel grappig.
Zo stond ik deze morgen in de wc en merkte op dat mijn lichaam verschillende kleuren had gekregen waaronder mijn benen paars, mijn handen groen, bovenlichaam geel dus zei ik over mezelf dat ik net een kleurboek ofzo geworden was :confused:mile:

Verder zag ik vorige nacht ook sterretjes en flitsen in verschillende kleuren, vond ik ook wel leuk met de muziek die op stond haha, en tja verder schaduwen die alle vormen kunnen aannemen en ook mensen die er niet zijn wat ook nu echt volop bezig is maar voel me nog steeds niet moe. Soms ook een soort van kleine steekjes over je hele lichaam (weet niet precies wat ik het zou kunnen gaan noemen, maar is net alsof ze heel lichtjes met duimspijkers tegen mijn vel aan duwen - vooral aan mijn schouders haha. Paranoia heb ik dan in veel mindere mate, enkel als ik mijn hoofd draai en precies iemand zie staan in het donker durf ik wel even schrikken maar verder heb ik me wel al ziek gelachen :sunglasses:

Hopelijk kan ik deze nacht toch wel eventjes slapen, want sinds vrijdag heb ik laatste nacht misschien een kleine 15 minuten kunnen slapen en dan lukte het gewoon niet meer. De nacht er voor helemaal al niet geslapen, werd alleen maar gek van neer te liggen want stil liggen lukte helemaal al niet :tonguewink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."