Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je drug of drugs uitgewerkt als k van een feesje waar ik me dan echt supper gevoelden en mij supper geamuseerd en als je dan nog is met je beste maate uit ga en alles is perfect en je dan nog is je drugs kunt gebruiken die je het liefst gebruikt in mijn geval mdna en/of speed heb gebruikt als ik dan thuis kom en alles is voor bij zelfs afkick en mij pupillen terug zijn zoo als ze moet zijn en ik da voor mij computer ga zitten en je zoekt zelfde soort muziek die ze daar draaide goed luit zet en je nog is maal laat meegaan met de muziek soms kan het zijn dat mijn ademhaling terug sneller gaat dan gaat mijn hart ook al wat harde slaan mij puilen woorden wat strakker terug soms betrap k me zelf op lichtjesklappertanden en als je weer vertrokken bent kan dit nog lang na slepen maar hoek kan die heeft dit te maake met beelden die je terug ziet van tijdens het feesten of zou het kunne dat er nog wa kleine drugs deeltjes in de hersens ng rond zwerven en die weer actief worden ? soms kan het echt intens zijn meestal met een trip drug als o je heel de avond terug opnieuw bent begon van Mdma enz heb ik het ook maar wel minder wat is hoe kan dit ?"
"jha das loggis ik stond nog strak thuis van de speed ma da was ne first timer ma MD pak ik wel reggel mattiger en daar hed ik het int beging ook bij mjha speed da zeg het zelf alle ej"
"mijn eerst MDMA was ook op Acid eargasm da was echt een ziek fééstjee"
"weeeed"
"hey veel mensen geloven het niet ze zeggen als je drug of drugs uitgewerkt dan is dat zoo maar soms kom ik van een feesje waar ik dan nog is echt gevoelden en als ik met mij best vriend uit ga en alles is perfect heb meestal met als ik de drug mdna en/of speed heb gebruikt als ik dan thuis kom en alles is voor bij zelfs dat beetje afkick en mij puilen terug zijn zoo als ze moet zijn en ik da voor mij computer gaa zitten en het zelfde soort muziek goed luit zet en mij hel maal laat meegaan met de muziek gebeurt het wel is dat ik mij ademhaling terug sneller voel gaan dan mijn hart ook al wat harde voel gaan mij puilen weer wat strakker gaan staan dat kan en ik me zelf betrap op lichtjes klappertanden soms kan dikke nog een dikke hallef uur na slepen naa sleepen maar hoek kan die heeft dit te maake met beelden die je terug ziet van tijdens het gebruik of zou het kunne dat er nog wa kleine drugs deeltjes in de hersens zitten ? of ben ik gewoon gek zoo als de meest hier ?"
"hey k ga sins kort vaak naar acid en ....core Feesjes heb wel aal een paar keer MDMA gebruikt dus en pepmiddel kende ik al wel he hebben met 2 vrinde 1G md gekocht en wat laater op de avond kon ik speed koppen maar ik stont al veel te strak dat ik niet eens de vochtige speed uit mij zakje kreeg dus dacht ik voor de eerst keer zal ik het thuis eens proberen maar jha ik kon niet slapen dus ik was all heel moe maar door de md merk te ik er niet veel van dus ik pak die speed mijn md werk uit en mijn speed had ik al net gesnoven en toen merkt ik pas dat ik all helemaal naar de klote was en zou moet slapen nu wat ik met speed wel heb is jhe heb 1gevoel een sterk opgepept gevoel dat had ik van md veel minder ik heb wel graag dat euforisch gevoel dat vond ik prettiger de speed begon te werken naa nee klein kwartiertje het viel best nog wel mee maar op sommige momenten plakte ik bijna tegen de grond en werd para van kleine beweging in het gordijn of mij eigen schaduw maar dat lukt wat ik we rar vond is toen de speed uit gewerkt was ben ik meteen in slaap gevallen en heb nu ongeveer 2uurtje geslapen ik wreed goed gezind wakker voelde mij wel terug wat frisser maar toen ik de trap af liep begon de speed weer te werken enzelfs soms intenser als ervoor keek in de spiegel en mijn puilen wrede terug wat groter na 10min ging ik weer naar die spiegel en mijn pupillen ware alle net zoo groot als 1dag geleed op het feestje toen snel daar naa werd mij hooft zeer zwaar het leek wel of de speed daar nog zat te w8 tot ik weer wakker werd :P snel tandgeklapper maar niet zoo hard net als of je in de kou staat te w8 op je buss heb het nu nog steeds xD zou dat kunne om dat ik nog maar amper heb geslapen en mijn hooft nog vol md zat en de speed dus moest w8en tot de md uit mij lijf was en dan pass is zwaar beging werken speed is zkr niet slecht dnk maar ik had miss beter wat langer na gedacht voor ik die 1/3 van mijn gr der bij instak ik ben tenslotte nog maar 17 en zeer klein van gestalten een paar tips voor in de toekomst zou handig zijn niet allen voor het gebruik van speed maar in het algemeen eigenlijk"
"veel lullen van speed das waar maar die van onder die zegt niet veel meer ze"
"heyy morgen ga ik lsd proberen maar ik zou graag wat info hebben over de voorbereiding hoe veel mag je eten voor de trip wat mag je zkr niet doen enz... ik ben wel wat gespannen ik heb wat angst om de te nemen trip weet niet wat ik moet verwachten maar ik wil het zkr proberen wat moet ik doen moest het toch mis gaan ? tnx"
"een lekker joint widow jack als belg is dan wel Leker zo een coffeeshop joint"
"ohw heb k hem da ook en zkr als moe ben ma nie int slaap graak word da erger k zie ook altijd van die doorzichtige slierten meestal zie ik ze van uit mij oog hoek niet veel recht voor mij ma ik vind da nog wel lache ma heb gij ook zoo paars blouw vlekken onder u huid ziet er niet zoo goe uit ma da trekt weg zoo lang ik de pep niet op nieuw gebruik"