Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallucineren door speed

Hallucineren door speed

219 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
drugs doet rare dingen met je :stoned:
P
PaiNandPleasurELid
01-01-2024, 00:00
#2
psychopsychedelic zei:
drugs doet rare dingen met je :stoned:
Klik om te vergroten...

ja vette shit toch?? :rock: :tearsofjoy:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
zolang je ze positief blijft zien wel ja :beer:
:stoned:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja herken dit, Niet bij me zelf maar vrienden van me hebben dit de laaste tijd vaak gehad.
Dit komt doordat als je te lang waker blijft ongeveer 4/5 dagen je hersenen een beetje doordraaien

Een vriend van me is vorigeweek opgenomen in het ziekenhuis

het begon leuk we zouden een pep party houden aangezien dat we 2 weken ervoor een pep weekend hadden gehouden leek het ons nu leuk om een pep week te houden

zijn ouders warren op vakantie dus, We hadden al een locatie :grin:
warren met zijn 15 e Ongeveer

nou emaal beetje donker geworden begonnen we Grammen pep op taffel genoeg pillen oor 10 man ( wat wel beetje raar was want ik was de enige die pillen slikte heb dus ook erg mijn best gedaan :sunglasses: zonebril op en slikken maar )

zow is dit een paar dagen doorgegaan.

tot op de 3e dag toen was ik ut zat :stoned: veel te veel geblowt enzow en naja je kan ook niet zeggen dat ik ernegie krijg van pillen :sunglasses:

Ik lekker me lieve bedje opgezocht :hearteyes:

Een dag later ging het al fout met hem hij begon heel achterdogtig te worden hij vertrouwde niemand meer. ( vrienden waar die al 17 jaar mee bevriend was )

Hij heeft zich net voor het gebeurde afgesloten van de groep en is naar boven gegaan
Toen iemand naar boven ging om te vraagen of die ook nog naar beneden kwam.
Begon die heele afstandelijk te doen en zij dingen als

* Ja ik weet het wel , jhaaa jullie zitten samen te spannen.

toen iemand vroeg waarom die dat zij zij hij, Ja dat weet je wel doe maar niet alsof je dom bent.

Laters is gebleken dat hij toen hij zich even had afgezondert van de rest van de groep dingen of gehalucineert heeft of meschien in slaap is gevallen en toen, en Droom gehad heeft die een beetje te realistiche leek.

hij had het over dingen die maanden geleden gebeurt waaren en in zijn belevenis kwammen vrienden voor die we al maanden niet gezien hadden

toen hij uiteindelijk inzag is hij naar beneden gegaan en heeft zich weer bij de groep aangesloten maar is gestopt met pep en pillen ezn

Toen is hij die aankomende nacht waker gebleven en had toen weer besloten om veder te gaan met de pep
de zon bdag ochtend erna begon hij te hiperventieleeren en kreeg bijna geen adem dit heeft 2 uur aangehouden

hij is toen door een paar vrienden met een rotgang naar het ziekenhuis gereden ongeveer 20 kilometer vederop.
overal door rood en ver over het maxium snelheid

In het ziekenhuis is hij toen weer bij positiefen gebracht doormidel van allerlij medicijnen.

Hij heeft zij lesje nu wel geleert hij gaat nooit meer aan de pep. :openmouth:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
sow heftig verhaal, hij zal denk ik inderdaad wel geleerd hebben.
Als je een paar dagen achter elkaar wakker blijft, en dit regelmatig doet, dan heeft je geest niet de kans om zich fantsoenlijk te refreshen en dan kun je rare dingen gaan doen en zien.
Slapen is belangrijker dan men vaak denkt
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik meer dan 24 uur wakker ben, dan neem ik een lekkere lijn speed, en dan ga ik heerlijk op de bank liggen en dan vliegen mn gedachtes heel ver weg en ben ik helemaal aan het spacen, maar zodra iemand me bv aanspreekt ben ik zo weer terug.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marla Singer zei:
Je hallucineert niet door speed, wel door slaapgebrek...
Klik om te vergroten...


Dat idee heb ik ook....
L
Labrat88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zag van de week op een parkeerplaats iemand een zwart witte hond neuke
en ik denk soms dat er gwn mensen in mn kamer zijn en dat ze tegen me praten als ik bvb alleen aan het gebruiken ben ofsow
en van de week hoorde ik een jongens stem zeggen dat mn lichaam het niet meer aan kon dus dat was wel freaky
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik 30 uur niet slaap hoef ik me niet eens af te vragen of ik "stemmen" hoor, dan zijn het hele vloeiende gesprekken van honderd mensen tegelijk.. Gewoon niet op letten, je hoofd doet het..
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Labrat88 zei:
ik zag van de week op een parkeerplaats iemand een zwart witte hond neuke
en ik denk soms dat er gwn mensen in mn kamer zijn en dat ze tegen me praten als ik bvb alleen aan het gebruiken ben ofsow
en van de week hoorde ik een jongens stem zeggen dat mn lichaam het niet meer aan kon dus dat was wel freaky
Klik om te vergroten...

Dat is niet gezond nee..... :rolleyes:
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Heeft niets met slaap te maken. Als je goeie hebt en veel en je neemt teveel dan merk je zelf wat speed uithaalt.
Ik heb weleens bij een normaal cafe bezoek gehad dat niemand voeten en benen had.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
sve1200 zei:
Heeft niets met slaap te maken. Als je goeie hebt en veel en je neemt teveel dan merk je zelf wat speed uithaalt.
Ik heb weleens bij een normaal cafe bezoek gehad dat niemand voeten en benen had.
Klik om te vergroten...

ah, nou ik vind dat je een beetje vaag uit je nek loopt te lullen, je ziet dan inderdaad wat het metje uit haalt en ik heb ook de vaagste shit gezien maar je voorbeeld slaat gewoon nergens op.
tenzij je 10 dagen wakker was van de pep of paar nachtjes lsd ofzo,
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#13
dus............ En je had zeker een aantal nachten niet geslapen en niet goed gegeten??

Waar zou het dan door komen? Door slechte verzorging of door pep.. nouja hou t maar vooral op insomnia en vitamine c tekort.....
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hallo,

Ik ga deze effe naar omhoog halen, het is iets waar ik regelmatig mee te kampen heb..

Het is dus niet alleen slaaptekort. Ik heb zelf wel last van "kleine" visuele hallucinaties die ik heb opgelopen na een LSD-trip. Voornamelijk een overgevoeligheid aan licht en contrasten eigenlijk. Ik vermoed dat het daar iets mee te maken heeft. Maar daar heb ik nu mee leren leven, en het leven gaat verder.

Nu.. Als ik een nachtje wakkerblijf zonder speed, heb ik geen last van hallucinaties. Ik voel het natuurlijk wel. Bij speed heb ik er na een nachtje wel last van.. Het zijn voornamelijk kleine dingen, golven, slierten in de lucht, dingen die bewegen, enz. Ook als er mensen aan het praten zijn, klinken die meestal als bekenden, zelf als ik weet dat ze daar helemaal niet zijn. het verandert niks aan m'n gedachten. Als ik meer speed neem, gaat dat weer weg.

Het zijn gelukkig geen hallucinaties die nergens vandaan komen, echt een beetje een hele, hele slechte LSD-trip eigenlijk. :grin: Na een nachtje slapen is het weer gestopt. Ik vermoed dat dat soort dingen wel te remmen valt met antipsychotica. :)
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb zelf wel eens dat ik mensen zie lopen, en dan knipper ik en zijn ze weg.
ook na al een tijdje wakker te zijn en nog gewerkt tussen door te hebben..
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb dit ook vaak! ook dat ik overal muziek in hoor, als de wc na-ruist lijkt het of er muziek aan staat, als er een auto langs rijd, weet soms ook echt niet of ik het me verbeeld of niet
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klaara zei:
ik heb dit ook vaak! ook dat ik overal muziek in hoor, als de wc na-ruist lijkt het of er muziek aan staat, als er een auto langs rijd, weet soms ook echt niet of ik het me verbeeld of niet
Klik om te vergroten...

Haha, dit heb ik ook. Soms zit ik dan ook echt heel hard te luisteren of het echt is of niet :grin:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#18
In de trein zitten, hardcore!!!

Probeer me er toch niet teveel van aan te trekken.

Gister wel veel last gehad van slierten, blauwe waas in combinatie met rooie lampen/vlekken die knipperen. En dit alles gepaart met een ongezonde dosis paranoia.
Op gegeven moment zo erg dat ik een flyer die iemand vast had aanzag voor een zak speed. En in de auto ook niet echt stil kon zitten. Vooral toen ik op gegeven moment in m'n eentje zat, was ik wel even mijn nek aan het rekken (huh?! links, nee niks... huh!? rechts, nee niks... Huh?!...)

Op weg naar huis, was alles chill. Maar toen ik op een andere rijbaan een controle zag ineens volledig flippen. Denken dat elke auto die langer dan 20sec achter ons rijd ons achtervolgde.

Paar keer mensen aangesproken die ik aanzag voor iemand anders.

*note: was toen wel al een paar dagen wakker en langer dan wat normaal mijn maximale is.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
Begin nu ook flink te hallucineren :(
Ben sinds 31 December smiddags wakker, heb vanmorgen een uurtje of 4 in kunnen dutten maar slapen wil nu niet echt lukken..
Gelukkig morgen vrij dus komt wel goed..
Zie weer hier en daar schimmen in mijn ooghoeken voorbij schieten en stemmen/geluiden die er niet zijn..Blijft toch elke keer weer vreemd, maar ben er wel aan gewend voort :wave:

Straks een lekkere toeter roken en hopen dat ik vannacht een beetje kan slapen :stoned:
p
paddypaddoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik zo`n 24 uur wakker ben met pep...
Dan volgen er hele drukke gesprekken van erg veel mensen in mijn hoofd(wel gezellig :grin: )
Ben er dan zelf ook wel druk mee.tot het moment komt dat ik in de gaten krijg wat ik aan het doen ben......dan toch maar wat afleiding zoeken in muziek..
Maar echt visuele hallucinaties ken ik niet van speed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."