Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het probleem ligt meestal aan het slaaptekort denk ik.."
"It's more fun with some crack in your bong xtc"
"Drientje zei: Chris Pontius zei: toch ga ik dan altijd weer expres door die psychose-triggerende-parkjes lopen om mijzelf te testen :P ik heb issues Klik om te vergroten... Ik had in Sliedrecht zo'n creepy parkje in de buurt dat zelfs nuchter als creepy was. Toch erdoor heen met je doorgesnoven para hoofd. Vet is dat. Klik om te vergroten... he man, welk park is dat ik kom namelijk uit sliedrecht en ik denk dat je dat park bij de texaco en coffeeshop bedoelt ofni?"
"he man, welk park is dat ik kom namelijk uit sliedrecht en ik denk dat je dat park bij de texaco en coffeeshop bedoelt ofni?[/quote] Ja die bij de shop. In het donker is dat erg creepy.[/quote] haha daaro kan het wel aardig gek worden ja was er ook een keertje met twee maatjes en een meisje, 1tj begon gewoon mensen te zien die aan het jue de boele ( haha ) waren om 4 uur snacht's heb me kapot gelachen en hij maar beweren dat ze er echt waren maar hij durfde niet te gaan kijke"
"Sliedrecht is Barrytown op en top. Klik om te vergroten... Sliedrecht is niet echt het ideale dorp op je kind op te voeden ben ik achter. En naar wat ik zelf gezien/gehoord heb weet ik dat zeker de helft van de jeugd 16 t/m 21 harddrugs gebruikt of gebruikt heeft, en laten we dan nog maar zwijgen over het aantal stoners dat hier rondloopt! ( include me ) Het nachtleven hier zuigt dat is duidelijk, maar het aantal freakers dat in het weekend gezellig bij een maatje thuis hun eigen feestje vieren is onvoorstelbaar!"