Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijkt mij een bijzonder mooie ervaring. Heb het zelf nog nooit meegemaakt maar toch klinkt het me wel bekend...:P jullie zullen wel een hechte band hebben"
"Exceptional Insight zei: Lukt je nooit. Klik om te vergroten..."
"Rukken"
"Sterke visuals en ik had een uur na het eten van de truffels een sterk gevoel van verwarring. Ik snapte de wereld even totaal niet meer. Ik vond dat persoonlijk niet zo erg. Later in de trip werden mijn gedachtes wat helderder en begon ik echt diep in mezelf te kijken. De visuals bleven aan. Was mijn eerste trip en was best sterk naar mijn idee Mijn vrienden die wat meer ervaring hadden vonden het ook erg sterk. Het was het geld wel waard."
"Johnny Snow zei: Dat is persoonlijk, maar twee personen hier op het forum kunnen bevestigen dat wat ik zeg feit is. En ik heb crystal meth een half jaar lang gerookt. Jij hebt gewoon altijd sterk versneden, zwak spul gehad, je weet nog niet half wat crystal met je doet, en neem het aan van iemand met zowel veel meer theoretische kennis als praktijk ervaring. Klik om te vergroten... Ok dan geloof ik je. Ik ga puur uit van de neurochemie. Ikzelf heb alleen maar goede speed gehad om het in theorie te kunnen vergelijken. Goed dat je gestopt bent!"
"Johnny Snow zei: Iedereen zou eens moeten leren zelf wetenschappelijke bronnen na te gaan ipv zomaar aannames te maken... Klik om te vergroten... Post jouw wetenschappelijke bron dan svp. Ik heb op universitair niveau neuroscience en biologische psychologie gehad (bachelor, dus ben nog geen expert ) en ik lees graag over de werking van medicijnen en drugs in het brein. Hetgene wat ik heb gepost deed ik wel uit mijn hoofd, dus er zou eventueel foutieve informatie tussen kunnen zitten. Misschien weet ik er helemaal geen reet van. Ik leer graag"
"Johnny Snow zei: Dan weet je hoe aan wetenschappelijke bronnen te geraken, wss een direct link op je laptop naar online vakmagazines plus kennis over hoe op een correcte manier bronnen te checken in de bib van de Univ. Te beginnen met een encyclopedie, die je aangeeft wat meer specifieke bronnen zijn. Verder kan je gewoon via Google Scientific research Crystal Meth of zo opzoeken, ook de statistieken van verschillende landen kan je met wat zoekwerk vinden aangaande alle aspecten van drugs, docu's online (die minder betrouwbaar zijn), websites van erkende instituten aangaande harm reduction en sensibilisatie, etc... Al meer dan twintig jaar doe ik zo opzoekingswerk, je hebt niet op een zus en een zo een goede bron te pakken: daarstraks had ik het jaarverslag aangaande drugs in het algemeen van 2016 nog in pdf online gevonden, kwestie van wat zoeken, maar dat kan je zelf net zo goed dan ikzelf, en anders is het het beste dat je het leert het zelf te doen, als ik het voor je doe stopt het bij die ene bron, je moet de fluctuaties constant opvolgen wil je accurate info hebben. Klik om te vergroten... Het is inderdaad vrij lastig om een goede recente bron te vinden via bijv google scholar. Normaal zou ik idd zoeken via een VPN verbinding van de uni en dan de online bieb. Achja, ik geloof het allemaal wel en jou ook hoor. Het gevoel omschrijven van een drug en de sterkte ervan is ook iets wat lastig te meten is natuurlijk De hoeveelheid vrijgekomen neurotransmitters geven wel een indicatie. Ben iig blij voor je dat je bent gestopt en wat ik wel langs heb zien komen is dat je dopamine systeem in ieder geval goed kan herstellen na chronisch gebruik van meth. Mits je een beetje gezond leeft uiteraard."
"Is het moeilijker om je gedachtes te sturen onder lsd in vergelijking met paddo's? De mindfucks zegmaar en het tegenhouden van bad gaan"
"Ik moest gelijk hier aan denken: http://www.youtube.com/watch?v=SnwS5sPOzb0"
"Petrovic zei: Iedereen ziet dat weer anders, maar om chocolade als drugs te bestempelen vind ik zelf wat overdreven. Net zoiets als liefde drugs noemen. Klik om te vergroten... Ja klopt, maar waar ligt de grens dan? Wat is in chemisch opzicht de grens en in sociaal opzicht? Sorry voor al die moeilijke vragen, maar ik ben gewoon benieuwd of we hier uit kunnen komen :P"