Ik kan het me haast niet voorstellen maar niemand hier ook maar enigszins de link met spiritualiteit gelegd? In het begin zag ik die wolken en mistige vlekken die langs komen waaien na een paar nachten niet slapen als tja.. vervelende shit als je in het donker de trap afloopt en niet ziet of je wel goed je voeten op de treden neerzet.
Toen op een gegeven moment het punt aanbrak dat ik niets beters te doen had dan die wolken en mistige uit slierten bestaande wolken te bestuderen en hier meer over ging inlezen. Kwam het wel verdacht veel overeen met geestverschijningen en de soort van stroom stralen die tussen mijn vingertoppen zitten als ik ze dertig centimeter tegen over elkaar hield leek wel verdacht veel op oosterse chakra indicaties evenals aura's etc. Nu geloof ik sowieso wel in aura's aangezien ik al zolang als ik me kan herinneren altijd een soort troebele atmosfeer rond mensen en dingen waarneem.
Dat die wolken geesten waren vond ik wel wat vervelender ghehe. Vooral toen de persoon ineens na ik het vroeg zich kenbaar te maken duidelijk menselijke contouren aannam en het mijn oma bleek te zijn. Tja.. weetje ik kom uit een Indische familie en daar is al die magie (goenagoena etc) normaalste zaak van de wereld dus door die culturele invloeden vind ik wat ik zie heel aanemelijk. Vooral toen het een week later na gewoon chill slapen en lang geen pep weer gebeurde. En nee ik heb geen rand-psychose
Ik zie nu trouwens door te oefenen ook na goede nachtrust en tijd geen pep aura's en energie lijnen etc en altijd tja kriejoelende slierten etc. Maarja tis allemaal energie, ghehe ook wat reiki en aura en chakra lui gesproken en tja ik begin steeds meer te geloven in de theorie dat amfetamine je derde oog opent zegmaar. :P
Nu ben ik er wel van overtuigt dat de grens tussen wat je als spiritualiteit kan bestempelen of gewoon keiharde psycho visuals niet altijd makkelijk zult kunnen vinden als je er ineens met een spirituele lading naar gaat proberen te kijken.
Heel opvallend is trouwens wel dat pep lui zo vaak spreken over gedaantes en de slierten etc. Ondanks als je op andere manieren lang wakker blijft volgens tja gewoon slaapdeprivatie principe.
Dan krijg je bijna alleen maar gehoor hallucinaties zoals gesprekken verstaan van mensen buiten gehoorafstand en omgevingsgeluid als muziek te kunnen interpreteren inclusief bied en alles.
Op visueel gebied is het bijna altijd bewegende objecten die pulsen etc. En als er al gesproken wordt over b.v.gewaarwordingen van andere entiteiten zal het niet als dusdanig ervaren worden maar meer als gewoon tja de overtuiging dat daar in je kamer nog iemand is en dat accepteren en heel normaal vinden alsof het een vriend is die mee film kijkt :P
Naja mogelijk lees je dit en denk je wat een zweverige lulkoek maarja tis ook maar mijn theorie en voor mij heeft het awesome extra dimensies aan het bestaan toegevoegd sjamaan style.,