Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb vaak de drang om kapot hard te gaan schijten, dus dat doe ik nu al van te voren. Misschien dat als je van te voren kotst dat je tijdens de space niet meer hoef te kotsen?"
"Tja iedereen kan op dat event op facebook aanmelden, meestal word locatie op de dag zelf pas bekend gemaakt en kan gelukkig zelf aan goede goedkope pilletjes komen :P. Was daar vorige editie en mensen vertelden daar dat de keer daarvoor de politie kwam en de mensen werden begeleid naar een andere locatie om daar vervolgens door te raven."
"Als je in regio utrecht woont kan ik je boze buren aanraden, feest in kraakpand iedereen daar gebruikt zo wat. Locatie en datums worden verspreid via facebook, ff account aanmaken en hier kijken: http://www.facebook.com/event.php?eid=133448783371762. EDIT: ik hoef geen pillen, zoals degene hier onder doet vermoeden."
"Op google kan ik niets concreets vinden. Wel zie ik een andere DF user die 't zelfde is overkomen: viewtopic.php?f=3&t=13892&start=30&st=0&sk=t&sd=a#p539325. Ik denk dat t tussen je oren zit."
"Als ik 2 dagen pillen achter elkaar gebruik dan voel ik me de 3e dag nog wel een soort strak staan in m'n hoofd en verbeeld me dan soms wel iets. Ik gebruik wel zowat elke week pillen."
"Als je pillen niet test, eerst halfje nemen en rustig laten opkomen daarna eventueel bijnemen."
"Zou wel willen stoppen maar dat lekkere gevoel in je neus daar verlang ik altijd zo erg naar sowieso kwaliteit hiero is om te huilen. Trekt binnenkort wel weer aan denk ik. Gebruik recreatief ongv 2 gram per week waarvan 1 gram verdeeld door de weeks en 1 gram op zondag nadat mdma is uitgewerkt."
"Ik heb welles hallucinaties net na speed gebruik in het donker, dus zorg meestal dat er een lampje brand na intensief speed gebruik."
"geef adres kom ik wel met een paar maatjes buurten :P"
"Casplantje. zei: Vandaag eindelijk het testresultaat gekregen. 9(!!!)% amfetamine en voor de rest caffeïne. Ik wist niet eens dat zulk slecht spul bestond. Beste domper dit. Geen speed voor Casplantje dit weekend. Klik om te vergroten... pff jij ook al, ik had laatst getest en kreeg 14%, in regio utrecht wordt laatste tijd veel troep verkocht. Ik kan ook niet meer aan goeie komen, zelfde geld voor sos en een beetje redelijke sos wordt hier gelijk hoofdprijs voor gevraagd."