Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bommetjes ik vind het gewoon makkelijker in te nemen, maar is kut te doseren maar naar enige tijd snap je het wel en gooi je er precies genoeg in net als de keren er voor soms is een lijn ook gewoon lekker!!, en als je geen zin heb om een bommetje te maken xD en als je begin met een lijn heb je meestal wel zin om een bommetje te maken en je kamer op te ruimen wat ik trouwens vaak doe als ik pep op heb xD"
"hallo, ik heb een vraagje als ik 1 tot 2 nachten wakkerblijf en ik ga dan achter de computer (met speed uiteraard) dan bewegen alle letters en cijfers en ga zo maar door. wat kan ik er aandoen dat dat niet meer is, ik d8 andere speed ps. je went er wel aan xD"
"ja ik had net een nieuwe bommetje gepakt..... want ik d8 dat het wel ging en toen begon ik te zwaar freaken en normaal hou ik het veel langer vol maar ik denk dat ik gewoon teveel had gepakt.....maar dan kan je toch geen dingen gaan zien die er niet zijn ik had 3 (grote) bommetjes gepakt in 4 uur tijd....gaat normaal altijd goed"
"ja maar dat lukt toch niet slapen xD heb maar gewoon afgewacht. tot dat ik een flesje g vond dat was het mooiste wat ik ooit had gezien op dat moment!!! dus ik pak een poje met mijn trillende handen, wacht 15 min en ik begin hem te voelen kon nog steeds niet slapen maar lag wel op mijn bed en na een uur of 3/4 was ik in slaap gevallen stond op....stik gaar en heb me ziek gemeld en heb de res van de dag op bed gelegen xD ja weet ik boontje komt om zijn loontje"
"ja maar het is gewoon leuk om een nacht over te slaan je moet alleen genoeg speed bij je hebben xD voor mij bommetjes dan"
"ja ik ken 2-cb wel :P ik en een vriend hadden van iemand die wij kennen pillen gehad alleen hij wist ook niet wat het was en wij ook niet ik weet het nog goed het waren roze rolextjes. en er zaten er nog 4 in het zakje en ik had van tevoren al gekeken op http://www.pillreports.com en daar gaf het aan dat er 60 mg mdma in zat dus wij zijden tegen mekaar ok we pakken er eerst 1 en dan gaan we ff eten bij de mac en dan pakken we nummer 2 dus wij onderweg naar de mac we pakken er 1 wij eten besteld en alles op gegeten. maar we voelden nog steeds niks dus wij d8 dat het langer zou duren omdat er maar 60 mg in zit. en ja whor daar gaat nummer 2 naar binnen en toen bedacht ik me pas waarom ruiken die pillen niet naar mdma en waarom zijn ze zo klein??? dus wij opweg naar de albert hein voor wat energy drink wij lopen de ah binnen en hale een paar blikjes dus wij op weg naar het park wij gaan daar zitten. ik kijk naar een boom en zeg sinds wanneer zien er bomen zo raar uit, hij zei ja daar d8 ik ook al aan. en toen zei ik: dit is denk geen mdma whor. hij begreep het al niet want het stond zo op pillreport, dus ik zeg tegen hem kijk nog eens op je telefoon op pillreports dus wij kijken weer ja hoor hij staat er tussen ''PINK ROLEX" http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=14260 dus wij kwamen er achter dat het 2-cb was eerste keer midden in de stad.in een klein parkje, met zen 2e toen zei hij van zullen we even ergens anders gaan zitten, dus ik zeg ja is goed dus wij lopen weg ik denk egt net zo snel als een slak. en we waren onderweg nou het was een heel avontuur. alleen kleuren zijn heel mooi fel en anders en het leek net of dat bomen mij allemaal deden aankijken en ons in de gaten deden houden. en toen we op weg waren naar die andere plek veranderde alles in een heel duister gedoe. en nix was nog mooi het leek net of dat ik over de grenzen van hell liep. dus wij beginnen wat sneller te lopen en die bomen hielden ons nog steeds in de gaten en naar 100m rennen was het weer goed. het was weer terug als eerst net als in dat parkje toen gingen we op zo een bankje zitten en kijken naar de bomen. en recht tegen overons waren 2 rozen deuren en als je er naar toe kijkt dan lijkt het net of dat die deuren op je af kwamen en dat je ze kon aanraken maar als je dat wou dan gingen ze terug, en toen bedacht ik me ineens hoe moet dat er uit zien voor mensen die voorbijlopen. 2 kinderen die staan te graaien in de lucht met een kut kop of ze 10 milljoen euro hebben gevangenen toen begon ik me weer normaler te voelen in een keer uit het niets. dat was best wel jammer maar ook weer fijn om ''terug te zijn'' en naar 30 min voelde ik me weer goed helemaal normaal dus wij waren ongeveer 6 uur weg geweest omdat we er 2 hadden gepakt. en de foto die in het tripreport staan zien er wel het zelfde uit maar zit meer de stof 2-cb in want wij hebben 6 uur lopen trippen en normaal ben je maar 2 tot 3 uur weg en geen 6 uur xD en ik heb na het trippen nog een paar weken tot zelfs een paar maanden flashbacks gehad en dat is egt niet fijn maar ik ben er nu weer van af en o ja PS.VERTROUW PILLREPORT NIET ALTIJD MEESTAL KLOPT HET WEL MAAR NIET ALTIJD want het zou veel leuker zijn gewist als ik het wis dat wij 2cb hadden ik hoop dat jullie het verslag goed vonden want het is mijn eerste trip en eerste verslag"
"ik had het ook een keer. ik zat in de auto met een vriend van mij ik had al een uur van tevoren een potje gepakt en nog een halfje bij gepakt. dus wij lopen over een beetje onzin te prate. en toen begon hij er over ''dat het niet eerlijk is'' ik vroeg toen aan hem: wat is er niet eerlijk hij zei: mensen met messen. ik met een hele late reactie :ja dat klopt xD en ik werd in eens heel er emotioneel en ik liet een paar tranen lopen xD weten jullie waar het vandaan komt dat spontaan emotionelen???? want het is egt al heel lang geleden dat dat was gebeurt en ik wil egt weten hoe zo iets gebeurt en waar het vandaan komt"
"SjitHeppens zei: Tja, GHB is een ontremmer én een stemmingversterker. Wat dat betreft lijkt het op alcohol. Als je normaal de effecten van stress, verdriet, ontroering etc. op veilige afstand houdt, kan er door alcohol of GHB soms ineens geen houden meer aan zijn. Klik om te vergroten... ja dat klopt maar jij zegt ontremming en dat klopt het haalt iets weg waardoor je het makkelijker zegt of doet maar waarom zou ik dan begginnen te huilen over mensen met messen xD"
"mdma+speed+ghb+klein beetje coke+nicotine+caffaine en niet te vergeten THC"
"Inhale zei: Cool, dus eigenlijk kan ik paddo's,lsd,xtc,keta,ghb en pep tegelijk nemen Klik om te vergroten... soo dan ben je goed vaag xD"