Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik :Heey man Hij :Heey man Ik: alles goed? Hij: Ja met jou? Ik: Ik ken je verder niet maar dat maakt toch niks uit daar zijn zulke feesten voor. De hele avond op dat hardstyle feest met hem gepraat en water gedeeld want we hadden x op. Zo krijg je nieuwe vrienden."
"Ik was vannacht naar Gui Boratto in Club Trouw. Was echt epic! Forumlid: Matheson stuurde een smsje naar me: Ik heb water nodig!! Yoo waar ben je?? Ik wou ook al bijna antwoorden op dat smsje van hem , maar toen zag ik hem dus voor me staan. Haha stond ik al dus de hele tijd achter hem te dansen. Hij zei tegen mij dat ie om zich heen had gekeken ,maar dat ie mij niet zag."
"Wiet. Hasj. Spacecake. Xtc. Speed. Mdma. Alcohol"
"Als je staat te dansen , omdat je een beetje te veel alcohol op hebt en je wordt uitgelachen door een oude vrouw. Dit heb ik nu echt met moeite getypt :P"
"Alcohol ,omdat het best wel duur is en ik er eigenlijk wel klaar mee ben. Maar toch drink ik het wel op feesten,omdat ik bij andere drugs er een paar maanden laat tussen zitten tot dat ik het weer neem."
"Alcohol,Wiet,Xtc."
"Wiet."
"Gewoon in m'n kledingkast in een t-shirt die ik niet draag."
"Bacardi razz + Sinas."
"Wiet , bier en coebergh."