Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een flesje water (y)"
"Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI) Is mdai nog steeds legaal eigenlijk? er is maar zeeeer weinig over terug te vinden..."
"Re: 5,6-Methylenedioxy-2-aminoindane (MDAI) Intoxication zei: ja hoor Klik om te vergroten... Ook in belgie?"
"Ik kon het op elements ook krijgen, maar ik had al genoeg pep en mdma op dus dacht zal het maar laten. vooral omdat ik absoluut niet wist wat het was. Een maat van mij had het geprobeerd en ik heb er daarna achter zitten zoeken zoeken zoeken wat het was. D.m.v. zijn ervaring heb ik het kunnen vinden en ik ben er bijna zeker van dat het gaat om mc-pp een niet zo leuk, mdma achtig product"
"Die speekseltest is lang nog niet functioneel. Ik heb de lijst van middelen eens bekeken waardoor je vals kunt op testen op vnl opiaten en amfetamines. Het zijn er echt wel veel en zelf op vrije verkoop en ze kunnen je niet zo heel veel doen als je een beetje te veel hoestsiroop bijvoorbeeld hebt gedronken natuurlijk zo kunnen ze blijven bloedproeven houden"
"en de middelen op vrije verkoop dan? Van veel geneesmiddelen is er en kans dat je positief test op opiaten of amfetaminen, ben je je rijbewijs kwijt tot wanneer ze zien dat je gewoon rannitidine in je bloed hebt bv"
"Sublimo zei: darksoul001 zei: en de middelen op vrije verkoop dan? Van veel geneesmiddelen is er en kans dat je positief test op opiaten of amfetaminen, ben je je rijbewijs kwijt tot wanneer ze zien dat je gewoon rannitidine in je bloed hebt bv Klik om te vergroten... Die zijn op voorschrift. En die het niet zijn, die dosis lijkt me veel te laag. Klik om te vergroten... Rannitidine is op vrije verkoop bij ons, het is een middel tegen het zuur dus ik kan er wel inkomen als je zoals ik soms een gigantische aanval van zuur krijgt, er 2 pakt ipv 1 en dus de kans verhogen op positief testen. Hier is een lijst met alle medicijnen die een vals resultaat geven http://forums.zita.be/mobiliteit/161592 ... ouppe.html Ik moet er wel aan toevoegen rannitidine is wel op vrije verkoop, toch toen ik er in juni omging. En de meeste mensen hebben thuis toch wel nog dafalgan codeïne liggen van ooit eens voorgeschreven te zijn voor rugpijn, migraine, ... Hoe kun je dat dan gaan bewijzen dat het op voorschrift is als het al zoooo lang geleden is geweest?"
"Er mogen geen minderderjarigen wonen/verblijven in het gebouw waar de plant staat. Zelfde geld als je 3g op zak hebt mag je niet op een middelbare school zijn bv Maar het is wel degelijk legaal. Een vriendin van me haar vader is hoofdcommisaris van de politie en heeft voor zijn verjaardag een plantje gekregen van een plantage die ze hadden opgerold xD (was enorm goede wiet ^^)"
"KoxBox zei: darksoul001 zei: Er mogen geen minderderjarigen wonen/verblijven in het gebouw waar de plant staat. Zelfde geld als je 3g op zak hebt mag je niet op een middelbare school zijn bv Maar het is wel degelijk legaal. Een vriendin van me haar vader is hoofdcommisaris van de politie en heeft voor zijn verjaardag een plantje gekregen van een plantage die ze hadden opgerold xD (was enorm goede wiet ^^) Klik om te vergroten... Het is gedoogd, niet legaal. Klik om te vergroten... Bedankt voor de verbetering Maar ik heb onlangs ergens gelezen dat zo het beleid nog wat gaan versoepelen"
"Fresh zei: darksoul001 zei: Een vriendin van me haar vader is hoofdcommisaris van de politie en heeft voor zijn verjaardag een plantje gekregen van een plantage die ze hadden opgerold xD (was enorm goede wiet ^^) Klik om te vergroten... Dat is lekker integer Klik om te vergroten... Hoe zou je zelf zijn? Hij heeft zelf 1 keer een nieuweling bijna doen wenen van woede omdat die nieuweling zijn dochter een boete had gegeven"