#1
Ik vind dit topic echt super maar ik denk de reden dat het 'niet zo veel' gelezen word , is omdat de teksten allemaal ellenlang zijn, miss kun je ze opdelen in alinea's zodat ze 'leuker' te lezen zijn?
JunkDeluxeee zei:Ik vind dit topic echt super maar ik denk de reden dat het 'niet zo veel' gelezen word , is omdat de teksten allemaal ellenlang zijn, miss kun je ze opdelen in alinea's zodat ze 'leuker' te lezen zijn?
Dank Svali! Ziet er goed uit. Heb er maar sticky van gemaakt. Goede informatie staat erin, scheelt misschien weer zoekwerk voor sommige denk ik.Svali zei:JunkDeluxeee zei:Ik vind dit topic echt super maar ik denk de reden dat het 'niet zo veel' gelezen word , is omdat de teksten allemaal ellenlang zijn, miss kun je ze opdelen in alinea's zodat ze 'leuker' te lezen zijn?
Bij deze heb ik wat meer alinea's gemaakt, niet te veel, omdat elke alinea wel een bepaald onderdeel behandeld. Ook gelijk wat spelfouten aangepast zodat het iets makkelijker te lezen wordt.

Het werkt langer is klote als je nog wil slapenJuxtaClaus zei:Wat ik graag zou willen weten is waarom speed vooral gesnoven wordt.
Ik vind zelf het effect van slikken een stuk fijner en werkt trouwens ook nog langer.
Tekst selecteren, kopiëren en plakken in Word of andere tekstverwerker.bouwvakkertje77 zei:hoe kan ik dit verhaal downloaden ?



Vrijheid van meningsuiting is een mooi goed maar hier hebben jongeren echt niets aan imho. Het zal vast goed bedoeld zijn maar laten we het met serieuze zaken als speedverslaving gewoon bij juiste informatie en feiten houden.BoNG zei:Ik vind persoonlijk niet dat speed (amfetamine) een verslavend middel is.[ ... ] Voor de jongeren hier : Ik vind speed eerder gewennig zoals heel de dag gamen en niet buitenkomen. Maar als je even doorbijt, geraak je er vanzelf van af.
) of dat je eerst nog iemand moet belle/appe voordat je het in huis hebt. Hiermee doel ik vooral op de recreatieve gebruikers die om de X aantal weken een keer speed gebruiken?leipebaviaan zei:Dat weet ik wel, maar bij mij is de kater al erg genoeg om 2 tot 3 dagen lang een afkeer te hebben van het middel. Soms heb ik zelfs de dag erna als ik mijn neus ophaal dat ik de geur dan nog ruik. Bleeh![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."