Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zijn er ook negatieve effecten?"
"wat een gedoe om speed te krijgen"
"vergeet type 4 niet: de gebruiker die er zelf aan kapot gaat en dan aan iedereen vertelt dat je het niet moet doen, want het is harstikke slecht voor je...deze mensen noemen we HYPOCRIET tis nou eenmaal een drugsforum, dan heb je dat he"
"ja ik weet het, je hebt gelijk... was eigenlijk een inkoppertje, kon het niet laten.. maar idd, drugsforum moet informatief zijn, dus voor- en tegenstanders.... en zeker niet mensen aanzetten tot drugsgebruik"
"http://users.telenet.be/studio.dova/pro-ana/index1.htm als je toch dood wilt..... wil je nu echt op een GEZONDE, BLIJVENDE manier afvallen, duik een goede sportschool in, ga GOED EN REGELMATIG ETEN, TRAIN HARD EN REGELMATIG. Doe VEEL krachttraining, doe cardio, EN EET VEEL EN REGELMATIG, laat je goed voorlichten door mensen die er verstand van hebben, iha zijn dat bodybuilders. verander je levenstijl succes"
"LEUK EEN REBUS"
"same here vroegah! veel aan de dope gezeten (pubers he?), maar nog steeds soms wakker worden en dan een droom herinneren waarin ik met al mn ouwe maten zwaar aan de dope zit en allemaal bizarre dingen meemaak. En sommigen van die maten heb ik al meer dan 10jr niet gezien"
"door de speed vlak je de high van de XTc een beetje af. De speed overheerst en daardoor voel je dat je alles wat beter onder controle hebt. Ik maakte vroeger nog wel een de fout om mn pil 'weg te snuiven'."
"DjTrips zei: Snuiven, heb nog nooit bommetje gedaan zelfs .. Klik om te vergroten..."
"DjTrips zei: [ik heb het nog weten doen met 1 laagje van een papieren zakdoekje, je weet wel dat dat lagen heeft, wel zo een laagje, daar een stukje waar je dosis in past en dan gwn tot een klein bolletje maken, ong de grote van een xtc pil Klik om te vergroten..."