Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gandwarf777 zei: Toen ik laatst bij mijn huisarts was voor astmatische klachten zag ik in hun computer al mijn medicijnen van de psychiater staan, die in principe niet verbonden is aan mijn huisarts. Ik denk dus wel dat alles gedeeld word :P Klik om te vergroten... In principe had de psychiater om toestemming moeten vragen om die informatie te delen."
"Ja, dat klopt zo ongeveer. Net als speed is het een pepmiddel. Het geeft alleen niet de euforie voor zover ik weet. Dosis weet ik niet. Ik had zelf een keer twee pillen van 10 mg per stuk op en dat had bij mij geen merkbaar effect, maar ik had toen intussen al enige tolerantie voor amfetamines."
"Als je al wel eens xtc op heb weet je zelf toch wel hoe lang jouw pupillen groot blijven? Meestal zijn de pupillen weer normaal na enkele uren slaap."
"BelgianTrip zei: Het is van de zomer geleden, ik heb het eens geweten maar ben het ondertussen alweer vergeten... En slaap gaat niet, als ik van een feestje kom komen mijn ouders me altijd ophalen. Altijd, ik mag niet zelf naar huis dan.... Klik om te vergroten... Dat is kut voor je, je pupillen zijn dan nog niet klein."
"Blauwe superman. Geweldige pillen."
"De precieze effecten van X verschillen per persoon en per keer, de behoefte om te praten is een gebruikelijk effect. Het zal zeker vaker kunnen gebeuren, maar je hebt ook kans dat je de volgende keren meer van de muziek gaat genieten."
"transformated zei: Dus dit weekend ga ik thuis XTC pakken met nog iemand thuis. Ik had een vraag wat kan je thuis bv. doen als je onder invloed bent. Ik heb gehoord een douche of bad dat het zalig is of een wandeling door het bos misschien. Ik hoop dat jullie nog wat tips of aanraders hebben voor dit weekend. Klik om te vergroten... Goede space muziek is onmisbaar, bv progressive, goa of trance. Wandeling door het bos lijkt me niet echt iets voor X, toevallig was er enige tijd geleden iemand die zei dat die met een paar mensen ergens in een bos X had genomen en dat die weinig had gemerkt van de X. Met X kun je het beste gewoon opgaan in de muziek en verder niet teveel andere dingen doen."
"Tja, je kunt het beste niet al teveel aandacht schenken aan dat soort berichten. De meeste mensen zijn nou eenmaal verstandelijk beperkt en vinden het heel normaal dat ieder weekend mensen overlijden of in het ziekenhuis belanden door een alcoholvergiftiging, anderen doodslaan of doodrijden onder invloed van alcohol of zelf gewond raken of overlijden door domme acties onder invloed van alcohol. Omdat er meer incidenten met alcohol zijn dan met alle andere dingen bij elkaar zijn incidenten met alcohol eigenlijk ook geen nieuws, bij andere dingen gebeurt bijna nooit iets, dus dan is het wel nieuws. Zo wordt het ook heel normaal gevonden dat veel mensen iedere dag de hele dag door aan de tabak zitten en daardoor minder functioneren, al verandert dat intussen wel en die irritante anti-rookreclames van tegenwoordig zijn dan weer nogal kansloos."
"Dr. MD zei: Hoi, Deze zome had ik eens een pilletje gehad waar ik niet van kon plassen de hele avond.. Dat is toch helemaal geen side effect van MDMA ?? Zou het speed zijn dan of een of andere research chemical ? Het magic love effect was er ook niet helemaal Ik heb er nog een paar over, ga ze eens late testen ( normaal test ik voordat ik ze neem Klik om te vergroten... Speed zorgt er juist voor dat je vaker moet plassen. Zoals de rest hier al zegt is het een gewone bijwerking van M. Ik had daar vroeger ook altijd last van. Maar toen ik ooit een keer X met truffels combineerde kon ik wel gewoon plassen en sindsdien nooit meer problemen gehad met plassen onder invloed van X."
"Ik weet niet hoe het zit in België, maar in Nederland wordt niets wat betreft medische gegevens doorgegeven zonder dat je daar toestemming voor geeft."