Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fat Freddy's cat zei: mushroompiet zei: anabolen lijkt mij ook wel leuk voor een keertje, verder haal ik mijn drugs wel uit hardlopen. Klik om te vergroten... synthol wil ik zeker wel eens doen!! Klik om te vergroten... aan anabolen kan je ook verslaafd geraken.. maybe lsd, en xtc maar k'geloof niet de volgende maanden, vakantie is gedaan he"
"wiet"
"alcohol, nicotine, thc d"
"TrippyShit zei: Vrijdag: wodka/weed Zaterdag: wodka/bier/weed Klik om te vergroten... 10 tal jointjes sinds vrijdag"
"speed, heb 6 maanden bijna dagelijks gebruikt, k'gebruik die troep nooit meer. ben al meer dan 16 maanden clean van die rotzooi"
"niets, maar ga wat weed roken.."
"een beetje cannabis.."
"ok..."
"lol"
"speed, proteinen, bcaa"