Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe coffeeshop terneuzen

De coffeeshop terneuzen

276 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ach, toen Checkpoint nog open was liep het hier gewoon de spuigaten uit met die Belgen en Fransen. Hun massale aanwezigheid niet zo zeer, maar vooral het RIJGEDRAG. Het feit dat er gewoon levensgevaarlijke situaties ontstaan door jonge gastjes die om dope komen, dat verpestte de boel enorm. Dat kan en mag gewoon niet.

Voor de rest waren er wat kleine probleempjes met wildplassen enzo, maar dat is allemaal wel opgelost. Er wordt meer over "overlast" gesproken dan dat het er feitelijk is.
Het wordt eigenlijk ook wel een soort van aangemoedigd ook, zo is het altijd wel heel toevallig dat er in van die buurtbladen met artikelen over Checkpoint net altijd eronder een uitknipbaar iets stond wat je kon opsturen als je "drugsoverlast" meldingen had.

Maar verder heeft de gewone burger er in het algemeen niet zo heel veel moeite mee hoor.
C
Channel0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil niemand op stang jagen, ik ben ondertussen een stuk in de veertig en ik begrijp sommige dingen wel.
Maar mensen die anderen lastig op èèn of ander lastig vallen heb je overal hé.
Mochten deze er niet zijn zijn konden we leven in een anrchy (de punk gedachte)
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#3
zolang de eigenaren vast zitten verkopen ze niets, normaal komen ze volgende week woensdag vrij
C
Channel0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SORRY VOOR DE SPELLINGSFOUTEN
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Channel0 zei:
Ik wil niemand op stang jagen, ik ben ondertussen een stuk in de veertig en ik begrijp sommige dingen wel.
Maar mensen die anderen lastig op èèn of ander lastig vallen heb je overal hé.
Mochten deze er niet zijn zijn konden we leven in een anrchy (de punk gedachte)
Klik om te vergroten...

Natuurlijk heb je dat, maar het werden hier toch wel een beetje "drugstoeristen" die er met kop en schouders bovenuit staken.
Zelfs Belgische collega's hoorde ik er wel eens over klagen, terwijl zij toch echt meer pro België dan NL zijn.

Maargoed, allemaal niet zo boeiend ook. Jullie zijn bij de meeste medesmokers gewoon welkom.
:smoke:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tuurlijk, maar er zijn maar een paar diep christelijk omwonenden nodig die zowieso al heel anti drugs zijn, en dan ook nog het idee hebben dat hun zondagsrust verstoord word door de drugstoeristen en dan gaan klagen. Als ze maar hard genoeg roepen....
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik weet nu dat ik volgende zomer mijn eigen plant ga kweken, gedaan met altijd zover te rijden en al die miserie
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik probeer er nu definitief mee te stoppen. Tmoet ooit eens gedaan zijn. en ik kan toch niet altijd in ufo's geloven ?? :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
M
MopsokLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het zijn vooral de fransen die overlast bezorgen, altijd met een groep van 3/4/5 "stoere" mannetjes in een propvol peugeotje. Die maken daar een daguitstap van dus blijven zowiezo tijdje hangen ook.. denk voor ons belgen (ik toch) dat het meestal een kort ritje is om wiet en terug naar huis.
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mopsok zei:
Het zijn vooral de fransen die overlast bezorgen, altijd met een groep van 3/4/5 "stoere" mannetjes in een propvol peugeotje. Die maken daar een daguitstap van dus blijven zowiezo tijdje hangen ook.. denk voor ons belgen (ik toch) dat het meestal een kort ritje is om wiet en terug naar huis.
Klik om te vergroten...

ja idem hier moat.
ondertussen al 2 dagen gestopt :kots:
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
overlast....
de vorige keer toen ik naar miami ging toen checkpoint al gesloten was
was er echt heeeel weinig volk...
en dan niet veel later nog eens geweest en weer zo weinig volk
die parking die daar staat, stonden ook niet zoveel auto's
hoe kan dit dan voor overlast zorgen??
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Paddoboy zei:
overlast....
de vorige keer toen ik naar miami ging toen checkpoint al gesloten was
was er echt heeeel weinig volk...
en dan niet veel later nog eens geweest en weer zo weinig volk
die parking die daar staat, stonden ook niet zoveel auto's
hoe kan dit dan voor overlast zorgen??
Klik om te vergroten...
Onderhand niet meer, er komt geen kip meer.
T
TommieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is de Miami nu open? (de shop)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#14
1. Lees het topic.
2. Ach , nu ik toch post; woensdag nog niet, vandaag niet gekeken, morgen check ik het even voor mijn zuiderburen.

groetjes,
L
LionwelpLid
01-01-2024, 00:00
#15
ZI09 zei:
1. Lees het topic.
2. Ach , nu ik toch post; woensdag nog niet, vandaag niet gekeken, morgen check ik het even voor mijn zuiderburen.

groetjes,
Klik om te vergroten...

Enorm sympathiek dat je dit doet, heel erg bedankt :mrgreen:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#16
your welcome :)
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ya, bedankt zi09
rendio, hoop dat je gelijk hebt want stash begint op te raken :(
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Net langs geweest, de trap naar de shop was een soort van bereikbaar gemaakt, maar het personeel onderaan zei nadrukkelijk "GEEN wiet en GEEN hasj te koop".
Vanaf woensdag weer zeiden ze.

Laten we het hopen...
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#19
ze doen in gent veel controle op wiet, gisteren iemand gepakt met 8 gr aan sint pieters station en vandaag controle op onze school, iemand die ze verdachten van dealen moest zich helemaal uitkleden zodat ze zagen dat die gast niets bij zich had ...
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#20
ZI09 zei:
Net langs geweest, de trap naar de shop was een soort van bereikbaar gemaakt, maar het personeel onderaan zei nadrukkelijk "GEEN wiet en GEEN hasj te koop".
Vanaf woensdag weer zeiden ze.

Laten we het hopen...
Klik om te vergroten...
ja, ze zijn daar erg vriendelijk he :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...91011121314
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."