Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben zondag nog eens naar Miami geweest en er wordt geen gebruik gemaakt van pasjes. Het was wel langer geweest dan een half jaar dat ik er nog eens geweest was en kwam tot verbazing toen ik het bordje met de soortjes zag. Er waren 2 wietsoorten: White widow voor 10 euro per gram en Amnesia voor 13 euro per gram. Hasj soortjes stonden er niet op. Hoe komt het dat er maar 2 soortjes te verkrijgen zijn? De prijzen waren ook wel duur maarja. Hoe komt dit?"
"Sgt.Stedenko zei: Ik ben vanmiddag naar Miami geweest. Ik denk dat ze gewoon blijven doorverkopen ipv die 150 gr/dag. Er staat alleen op een blad papier aan de ruit : "Maximum 3gr/persoon en paspoort verplicht". De weed is wel duur vind ik. En ja hoor, ik werd bediend door een schoonheid Dat meisje met haar lang blond haar. Wat een knap ding! Klik om te vergroten... Hoe duur is de wiet dan geworden? Weet je ook hoeveel wiet soortjes en hasj soortjes er nog verkocht worden?"
"waarom rijden de meeste mensen altijd naar nederland om dan 10-14 euro per gram te betalen? voor de gentenaars onder ons kan ik je misschien aanraden naar het baudelopark te gaan en je hebt direct goede wiet en veel goedkoper dan 10-12 euro per gram"
"ZI09 zei: Rendeo zei: vandaag gegaan, amnesia haze en snow white hebben ze nu, de haze is goed en lekker en de sn. w. zag er ook lekker uit ik vraag 2 gr haze, zegt hij : " moet ik daarvoor opstaan" , lekker vriendelijk daar lol Klik om te vergroten... Je moet het ook niet serieus nemen hoor. Vage humor daar Ik kwam er een keer binnen, "mag ik 5 gram libanon" die dude: "nee" Toch zo van die momenten dat je even denkt "eh " En als ze je hoofd dan zo zien vertrekken hebben ze ook weer eens gelachen Ik vind die grap ook alleen achteraf wel leuk, me in hun verplaatsend. Op dat moment zelf vond ik het maar stom. Hehe. Klik om te vergroten... prijs van de snow white nog steeds 7-8 euro, of als fors gestegen? :d"