Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ELPY10 zei: Ik ben niet van plan dit wekelijks te doen, dus heb absoluut geen zin om wekelijks de drang te hebben om GHB te gebruiken,. Klik om te vergroten..."
"Re: magical zei: De hypnagoge schok: De hypnagoge schok of slaapstuip is een onwillekeurige stuiptrekking van de spieren welke zich vaak voordoet tijdens de overgang van waken naar slapen. Het wordt vaak beschreven als een vallend gevoel of een elektrische schok, dit veroorzaakt dan de hypnagoge schok. Hypnagoge schokken zijn heel normaal en de meeste mensen zijn dan ook bekend met het verschijnsel. De hypnagoge schok doet zich vooral voor wanneer mensen oververmoeid zijn of in een oncomfortabele positie liggen. De exacte oorzaak van de plotselinge stuiptrekkingen zijn onduidelijk maar er zijn hypotheses geformuleerd: Het is een natuurlijk onderdeel van het slaapproces wat zich voordoet wanneer de ademhaling is vertraagd en de lichaamstemperatuur is gedaald. De gevoelens die worden geassocieerd met ontspanning worden foutief geïnterpreteerd door de hersenen als vallen of omtuimelen, in een reflex duwt het lichaam de ledematen uit om rechtop te blijven staan. Bron: Wikipedia Klik om te vergroten... dit heb ik soms op me werk of als ik stap ofzo, het is net of ik ga flauwvallen maar kan me nog net rechthouden ( is direct weer weg ) iemand die dit kent want dit lijkt me niet gezond?, heb dit al voordat ik xtc gebruikte en dit gaat al een 3-tal jaar zo ( meestal toch 1x in de week ) Grtz"
"kunlan zei: Waarom mensen moeten overgeven van dat heerlijke gevoel ga ik echt nóóit begrijpen. Klik om te vergroten... gewoon je maag die ff overhoop kan liggen :P ik heb altijd last aan mijn maag maar nog nooit moeten overgeven ot, zoals al gezegd is best je pillen/poeder in 2 of meer verdelen"
"Inhale zei: martin van nu zei: Als ik er dan wat over zij dan werdt me (vrij arrogant) vertelt dat ik het nooit zou kunnen begrijpen. Klik om te vergroten... Ik denk dat ze daar toch wel gelijk in hebben. OT: Ja, het is het zeker waar om soms te doen, het kost maar 5 euro + vermoeidheid. Is het t waard om vaak te doen? nee, dat zeker niet. X is leuk, maar de Euforie van X kan ook bereikt worden zonder drugs. Het nuchtere leven is ook echt heeel vet (als je het zelf leuk maakt). Als je het nuchtere/dagelijkse leven als saai beleefd is er toch echt iets goed fout. Als je je op feestjes echt een stuk minder vermaakt zonder X dan met X is er ook iets goed fout. Mensen die denken dat het (nuchtere)leven saai is, hebben een boord voor hun kop! Klik om te vergroten... dat is niet waar, ik ga niet naar feesten zonder xtc omdat ik geen alcohol drink en van wiet word ik meestal lui, ik slik 1x in 2-3 maanden dus heb geen problemen.. vele mensen willen toch ook zat worden op een feest, hebben ze daarom ook een drankprobleem? :P"
"J86 zei: Ellesdee zei: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=19396 Klik om te vergroten... Sja in dat forum komt ik nooit :P 2 pillen en misschien wat coke, wat zou ik best kunnen doen om het beste effect te krijgen? eerst de pillen opdoen en als deze bijna zijn uitgewerkt de coke of eerst coke en daarna pillen? Klik om te vergroten... Kzou eerst pillen doen, anders merk je er miss niks van door de coke. Enne ik zou eigenlijk geen coke erna doen, maarja dat ben ik Klik om te vergroten... wrm niet? is het slecht of voel je er dan niets van?"
"hallo, gisteren heb ik 2 witte kroontjes genomen, gelijk mijn laatste pillen voor een paar maand... wat een hel was het ik had mijn laatste genomen om half 10, was nog goed aan het stuiken maar toen ik wou slapen begon de miserie pas, ik kon niet stilliggen, heb heel de nacht niet kunnen slapen, ik voelde mijn bloed stromen door heel mijn lichaam, kreeg hele tijd heel warm en koud tegelijk, mijn maag was niet in orde en het ergste van al was dat als ik ademde, het gevoel had dat er glas in mijn longen zat vandaag heb ik minder dat gevoel van glas in mijn longen maar ik zit er toch wel mee in dit kan je dus niet krijgen van mdma alleen dus mijn vraag was of iemand die dingen als eens heeft voorgehad? ik ben van belgie dus kan helaas de pillen niet testen groeten rendeo."
"plantenbak zei: dat het een wit kroontje als druk heeft zegt niet altijd wat.. er zijn ondertussen ook 100e verschillende blauwe mitshu's op "de markt"... Klik om te vergroten... dat weet ik maar ik zeg alleen welke het waren, misschien dat er iemand is die ze ook al heeft tegenkomen"
"beter was je even gaan zitten ipv te lopen"
"als je het nog niet veel gedaan hebt zou je best niets nemen, doe het een keer waar je het rustig kan doen zonder uit te kijken of er niemand is die het niet mag zien, want daar is op dat feestje wel veel kans op, denk aan grote pupillen, je kaken die wel wat zullen bewegen, als je praat kunnen ze je soms moeilijk verstaan doordat je hard op je tanden kan bijten en nog een veel dingen waaraan je het kan merken :P"
"sorry om je topic te verstoren maar ga er geen nieuwe om maken, heb vandeweek voor de 2de x een gr speed gekocht, ik weet dus nog niet veel van kwaliteit van speed.. om 13u nam ik me eerste lijn van 110 mg, had wel niet zo'n rush als mijn eerste keer maar alles ging nog goed, dan rond kwart 2 nam ik een 2de lijn van 90 mg waarop ik daarna een joint rookte na 3 trekken begon ik me heel slecht te voelen, harde pijnlijke bonken in me hoofd, veel te warm hebben, beetje wazig zien, trage hartslag... dit allemaal duurde ongeveer 3 uur weet iemand aan de dingen die ik zei of het brol is wat ik heb of juist goeie zuivere speed wat me daarna pas verteld is.. nee, ik kan ze niet laten testen grtz"