Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gruis kopen is idd voldoende"
"ik heb vroeger van toen ik al 6 jaar was altijd het heel moeilijk gehad met mezelf ik lag constant in de knoop met mezelf heb daardoor ook vaak tijd doorgebracht in pyschiatrische instellingen (vrijwillig dan wel niet onder dwang van mij doktor ofzo) vaak omdat de spanningen thuis echt hoog waren mijn ouders zijn dan ook gescheiden op mijn 7 jaar en om je even te zegen dat mijn moeder zwaar alcohol verslaafd is en mijn vader getuigen van jehovah is wat het er allemaal zeker niet makelijker op maakt ma bon dit heeft altijd meegespeelt in mijn leven op mijn 18 jaar ben ik begonnen met weed te roken sindsdien heb ik veel minder last met mezelf mijn leven is goed nu ik heb mezelf echt gevonden en ik weet waar ik naartoe wil binnen 10 a 20 jaar dit komt echt omdat weed me rustig maakt ik sla minder rap in paniek en mijn zelf vertrouwen is enorm gestegen ook al rook ik 5-7 joints per dag ik lig niet hele dag in mijn zetel hoor ik ga werken ik kook voor mezelf ik ga ook boodschappen doen was ,plas ,strijk ik doe echter alles zelf het lukt me allemaal heel goed daarom heeft weed voor mij wel een goede werking ik hou er gwn van lang leve ons geliefde kruidtje"
"omdat er ook zulke topics zijn als : non smokers enz... bij deze ook een topic voor de dagelijkse gebruiker van ons geliefde kruid ik vroeg me nu dus af hoeveel jullie wekelijks roken? ik zelf rook nu bijna 2 jaar in het begin was het 5 gram op een week maar nu ongeveer 10 gram op de week toch wel soms wel iets meer ik heb mijn eerste joint gerookt toen ik 15 jaar was maar dan lang niets tot mijn 17 jaar. op mijn 18 jaar iets ouder ben ik dagelijks beginnen roken nu ben ik bijna 20 zelf heb ik niet de drang om te stoppen voordien had ik vaak last van depressies enz heb ook paar keer opgenomen geweest (dit was allemaal voor ik begon te roken) sinds ik weed rook heb ik nog maar 2 keer een gevoel gehad van een klein dipje maar nooit zo erg als voordien dus voor mij heeft het wel degelijk een positive resultaat ciao ,"
"en welke nadelen bedoel jij dan lichamelijk? geestelijk? want lichamelijke nadelen zijn er niet aan cannabis alles wat je voelt zit gwn in je kopje hoor"
"hallo ik vroeg me af waar je het tracking number moet ingeven die je krijgt bij je bestelling iemand die het weet ?"
"weet soms iemand iets over de weed expo al veel gelezen over 08 en 07 maar weet ook soms iemand of dit ook dit jaar is?? zoja waar of iemand die wat meer info kan geven"
"niemand die hier meer info over heeft???"
"ik smoor een goede 5 joints per dag ik werk nog elke dag ik heb alles wat ik moet hebben en ik heb alles zelf gekocht ik woon nu 1,5 jaar alleen en het lukt mij toch ook nog allemaal ik heb zoveel vrienden die dagelijks 5-7 joints per dag smoren ik ben verslaafd ja maar ik loop er nu toch wel niet als een zombie bij hoor"
"mattskovic zei: de cannabis cup is 22november tot 26 november in amsterdam. inkom is 40euro dacht ik en een jury pas is 250euro aan de deur ( is wel prijzig maar je krijgt wel gratis stuff enzo gratis vap beurtjes bij sensi-stand, was vorig jaar zo had ik ergens gehoord) is wel prijzig maar dit jaar ga ik in iedergeval erheen greetz mattsi Klik om te vergroten... is er mss een website ofzo of ergens waar ik meer info kan vinden??"
"vind het zelf heel raar dat hier op een drugsforum je raar word bekeken als je zegt dat je 10 gram op de week smoort zo zie je maar dat hier toch veel opscheppers en mensen die nog in hun eigen geloven zitten"