#1
Iemand een idee of de Miami vanavond open is? Zoja, tot hoe lang?
alvast bedankt
alvast bedankt
Paddoboy zei:ja lijkt me in een zekere zin logisch,
want er zijn maar 2 coffeeshops in terneuzen en ze weten dat meeste belgen naar terneuzen gaan,
maar als er ene gesloten is, dan is er vrij spel voor de andere want er is geen concurentie meer
Gisteren even om hasj geweest (wiet haal ik er dan liever weer niet)Paddoboy zei:ZI09,
leuk, weet het me te zeggen aub![]()
en weet iemand dat de miami ook open is de zondag?

DreamWeaver zei:Paddoboy zei:ja lijkt me in een zekere zin logisch,
want er zijn maar 2 coffeeshops in terneuzen en ze weten dat meeste belgen naar terneuzen gaan,
maar als er ene gesloten is, dan is er vrij spel voor de andere want er is geen concurentie meer
Is van dezelfde eigenaar...
Paddoboy zei:i guess
ZI09 bedankt he voor even te checken,
maar weet iemand dat het ook wel zeker open is op de zondag want ik wil niet dat ik daar voor niets daar staat de zondag, kom uit belgie
greetz![]()
Die is wel open, ik weet alleen niet tot hoe laat.Paddoboy zei:i guess
ZI09 bedankt he voor even te checken,
maar weet iemand dat het ook wel zeker open is op de zondag want ik wil niet dat ik daar voor niets daar staat de zondag, kom uit belgie
greetz![]()

NIET, echt NIET naar Miami gaan..Paddoboy zei:Hallo,
ik heb 2 vraagjes namelijk:
Aangezien dat de checkpoint in terneuzen voor 6 maanden gesloten is ...![]()
is er alleen maar miami in terneuzen nog open.
nu is dit waar dat je € 4 inkom moet betalen voor miami binnen te kunnen? (zoja...klootzakken)
en ook: is de miami ook open op zondag?
alvast bedankt!![]()

BertHerrer zei:Miami-weed = brol
En daar is iedereen (die ik ken) het er mee over eens
De kwaliteit is daar op een of andere manier zooo slecht(de kwaliteit van het effect zou minder zijn + ook de weed zou veel moeilijker te roken zijn, daarmee bedoel ik: je joint gaat constant uit, je moet 20 keer lighten voor gewoon 1tje te roken)
BertHerrer zei:NIET, echt NIET naar Miami gaan..Paddoboy zei:Hallo,
ik heb 2 vraagjes namelijk:
Aangezien dat de checkpoint in terneuzen voor 6 maanden gesloten is ...![]()
is er alleen maar miami in terneuzen nog open.
nu is dit waar dat je € 4 inkom moet betalen voor miami binnen te kunnen? (zoja...klootzakken)
en ook: is de miami ook open op zondag?
alvast bedankt!![]()
Het heeft een reden dat de checkpoint stampvol staat en er in de miami bijna iemand (nochtans liggen ze zogoed als naast elkaar)
Miami-weed = brol
En daar is iedereen (die ik ken) het er mee over eens
De kwaliteit is daar op een of andere manier zooo slecht(de kwaliteit van het effect zou minder zijn + ook de weed zou veel moeilijker te roken zijn, daarmee bedoel ik: je joint gaat constant uit, je moet 20 keer lighten voor gewoon 1tje te roken)
Wacky zei:DreamWeaver zei:Paddoboy zei:ja lijkt me in een zekere zin logisch,
want er zijn maar 2 coffeeshops in terneuzen en ze weten dat meeste belgen naar terneuzen gaan,
maar als er ene gesloten is, dan is er vrij spel voor de andere want er is geen concurentie meer
Is van dezelfde eigenaar...
Hoe kom je aan die info, zover ik weet is dat niet zo hoor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."