Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe coffeeshop terneuzen

De coffeeshop terneuzen

276 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
A
ADMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand een idee of de Miami vanavond open is? Zoja, tot hoe lang?

alvast bedankt
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paddoboy zei:
ja lijkt me in een zekere zin logisch,
want er zijn maar 2 coffeeshops in terneuzen en ze weten dat meeste belgen naar terneuzen gaan,
maar als er ene gesloten is, dan is er vrij spel voor de andere want er is geen concurentie meer
Klik om te vergroten...


Is van dezelfde eigenaar...
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Paddoboy zei:
ZI09,
leuk, weet het me te zeggen aub :)

en weet iemand dat de miami ook open is de zondag?
Klik om te vergroten...
Gisteren even om hasj geweest (wiet haal ik er dan liever weer niet)
Het was te verwachten, maar die 4 Euro entree was een broodje aap verhaal natuurlijk.
Dus, geen entreegeld.

Zondag weet ik niet, lijkt me logisch van wel.

Veel plezier! :)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nouja, uiteindelijk wordt Terneuzen coffeeshopvrij.

Maar de Miami is blijkbaar nog open.
Ik zal morgen misschien even checken. Beetje hasj stashen kan nooit kwaad.

CP is in ieder geval WEG.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paddoboy zei:
ja lijkt me in een zekere zin logisch
Klik om te vergroten...


Daar gaat je logica :wave:
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
:tearsofjoy: i guess

ZI09 bedankt he voor even te checken,

maar weet iemand dat het ook wel zeker open is op de zondag want ik wil niet dat ik daar voor niets daar staat de zondag, kom uit belgie

greetz :stoned:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
DreamWeaver zei:
Paddoboy zei:
ja lijkt me in een zekere zin logisch,
want er zijn maar 2 coffeeshops in terneuzen en ze weten dat meeste belgen naar terneuzen gaan,
maar als er ene gesloten is, dan is er vrij spel voor de andere want er is geen concurentie meer
Klik om te vergroten...


Is van dezelfde eigenaar...
Klik om te vergroten...

Hoe kom je aan die info, zover ik weet is dat niet zo hoor.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paddoboy zei:
:tearsofjoy: i guess

ZI09 bedankt he voor even te checken,

maar weet iemand dat het ook wel zeker open is op de zondag want ik wil niet dat ik daar voor niets daar staat de zondag, kom uit belgie

greetz :stoned:
Klik om te vergroten...

Geeft niet, beste is als iedereen uit belgie en frankrijk gewoon blijft komen, en jullie allemaal in de terneuzense binnenstad iedereen gaan vragen waar je wiet kan krijgen. Jullie zullen allemaal wel redelijk snel aan wiet komen, goedkoper ook dan in de shop. Binnen no time zal terneuzen overspoelt zijn door illigale dealers. Met een beetje geluk kunnen jullie dan ook gelijk al je drugs kopen bij 1 dealer en hoef je niet meer voor hard drugs appart te gaan zoeken. Zal dan snel duidelijk zijn waarom ze de checkpoint beter niet hadden kunnen sluiten. :)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Paddoboy zei:
:tearsofjoy: i guess

ZI09 bedankt he voor even te checken,

maar weet iemand dat het ook wel zeker open is op de zondag want ik wil niet dat ik daar voor niets daar staat de zondag, kom uit belgie

greetz :stoned:
Klik om te vergroten...
Die is wel open, ik weet alleen niet tot hoe laat.
En anders vind je d.m.v rondvragen wss wel wat ja.
Dealers zijn er rap bij als Check dicht is.
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
oki
bedankt he iedereen, vooral ZI09
greetz :stoned:
B
BertHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Paddoboy zei:
Hallo,
ik heb 2 vraagjes namelijk:

Aangezien dat de checkpoint in terneuzen voor 6 maanden gesloten is ... :angry:
is er alleen maar miami in terneuzen nog open.
nu is dit waar dat je € 4 inkom moet betalen voor miami binnen te kunnen? (zoja...klootzakken)

en ook: is de miami ook open op zondag?

alvast bedankt! :stoned:
Klik om te vergroten...
NIET, echt NIET naar Miami gaan..
Het heeft een reden dat de checkpoint stampvol staat en er in de miami bijna iemand (nochtans liggen ze zogoed als naast elkaar)

Miami-weed = brol
En daar is iedereen (die ik ken) het er mee over eens
De kwaliteit is daar op een of andere manier zooo slecht :openmouth: (de kwaliteit van het effect zou minder zijn + ook de weed zou veel moeilijker te roken zijn, daarmee bedoel ik: je joint gaat constant uit, je moet 20 keer lighten voor gewoon 1tje te roken)
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
tgoh,
heb er eens bubblegum gekocht
viel wel best mee :)
maar je hebt ook wel gelijk, khoor dat ook wel van veel mensen zeggen dat wiet daar niet te goed is, maar hasj daarintegen

greetz :stoned:
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#13
BertHerrer zei:
Miami-weed = brol
En daar is iedereen (die ik ken) het er mee over eens
De kwaliteit is daar op een of andere manier zooo slecht :openmouth: (de kwaliteit van het effect zou minder zijn + ook de weed zou veel moeilijker te roken zijn, daarmee bedoel ik: je joint gaat constant uit, je moet 20 keer lighten voor gewoon 1tje te roken)
Klik om te vergroten...

de joint gaat constant uit ligt dat niet aan je draaiskills?
ik heb ook wel eens crappy wiet gerookt maar daar gaat je joint niet van uit.
dus ik vraag me af wat je met die joint doet
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#14
jcutter zei:
Hij maakt hem te nat.
Klik om te vergroten...

ja inderdaad :P

draait onderwater :P:P
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#15
BertHerrer zei:
Paddoboy zei:
Hallo,
ik heb 2 vraagjes namelijk:

Aangezien dat de checkpoint in terneuzen voor 6 maanden gesloten is ... :angry:
is er alleen maar miami in terneuzen nog open.
nu is dit waar dat je € 4 inkom moet betalen voor miami binnen te kunnen? (zoja...klootzakken)

en ook: is de miami ook open op zondag?

alvast bedankt! :stoned:
Klik om te vergroten...
NIET, echt NIET naar Miami gaan..
Het heeft een reden dat de checkpoint stampvol staat en er in de miami bijna iemand (nochtans liggen ze zogoed als naast elkaar)

Miami-weed = brol
En daar is iedereen (die ik ken) het er mee over eens
De kwaliteit is daar op een of andere manier zooo slecht :openmouth: (de kwaliteit van het effect zou minder zijn + ook de weed zou veel moeilijker te roken zijn, daarmee bedoel ik: je joint gaat constant uit, je moet 20 keer lighten voor gewoon 1tje te roken)
Klik om te vergroten...


Miami wiet is met enige regelmaat nog nat, de namen kloppen niet, er zitten wel eens zaadjes tussen en het schijnt (geen idee of dat eenmalig was) met zand versneden te zijn.
Dat "zand" verhaal weet ik het preciese niet van, heb ik zelf nooit gehad. De rest wel. Hoewel er soms ook wel gewoon normale wiet is hoor. Het is niet per se zo dat het er ALTIJD kut is. +je kunt de bakken met wiet gewoon checken, je mag kan het gewoon aanraken, ruiken, bekijken etc.

De hasj is in ieder geval prima. Momenteel 3 grammetjes prima Libanon liggen a 8,-/g en dat is prima spul.
y
yoerikLid
01-01-2024, 00:00
#16
persoonlijk vind ik miami een heel goede coffeeshop. ik heb nog nooit te maken gekregen met een onvriendelijke bediening. dat sommige mensen wel eens onvriendelijk behandeld worden heben ze dikwijls aan hun eigen te danken. mensen doen graag moeilijk en dan kan je moeilijk verwachten dat je dan nog als een koning word behandeld.
over die 4 euro inkomgeld heb ik maar één uitleg voor: degene die dit zegt is een zeveraar!!!! je moet niet betalen om binnen te gaan.
de juiste openingsuren zijn de volgende:

- maandag tot donderdag: 9u30 tot 22u00
- vrijdag en zaterdag: 9u30 tot 24u00
- zondag: 9u30 tot 22u00
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wacky zei:
DreamWeaver zei:
Paddoboy zei:
ja lijkt me in een zekere zin logisch,
want er zijn maar 2 coffeeshops in terneuzen en ze weten dat meeste belgen naar terneuzen gaan,
maar als er ene gesloten is, dan is er vrij spel voor de andere want er is geen concurentie meer
Klik om te vergroten...


Is van dezelfde eigenaar...
Klik om te vergroten...

Hoe kom je aan die info, zover ik weet is dat niet zo hoor.
Klik om te vergroten...

is inderdaad van dezelvde eigenaar
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Onvriendelijk personeel is het ook niet echt hoor.

De Hasj vind ik er wel relaxt. Tibisla en libanon vooral die ik er haal.
Alleen de wiet mogen ze houden van mij :grin:
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ben net terug uit terneuzen (zondagmorgen).
en beide shops waren gesloten!

van de CP weet ik dat die 6 maanden gesloten zijn, maar dat de miami gesloten is was voor mij toch wel een minder plezante ontdekking.
ik heb ondertussen wat gesurft en heb ontdekt dat ze er op 16 september een inval hebben gedaan.
ze hebben er toen te veel (meer dan 500 gr) softdrugs gevonden.

ik vraag me nu af of beide shops gesloten zullen blijven door die nogal simpele reden?

of had de 'kapitein' gewoon geen zin om open te doen?

heeft er iemand daar meer info over?
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#20
vrijdag naar goes gegaan, alle 2 de afritte zijn onderbroken, weet mijn weg daar niet dus was ik daar weer voor niets...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."