Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wel, aangezien dit een forum is en jullie mij niet kennen het volgende: Ik ben 29 en al bijna 3 jaar alleen. Smoren en drinken en doen wat ik wil doen gaat verre vooruit dan in een relatie zitten. Ik verdien goed en geld heb ik genoeg. Uitgaan doe ik al lang niet meer . Zit liever in mijn vrije tijd rond te toeren, winkelen, etc etc. Ik zie zelfs niet meer als een vrouw interesse heeft (dat heb je als je niet uitgaat ). Ik verzorg me goed, heb eigenlijk alles wat ik wil maar in een relatie stappen ben ik echt doodsbang voor (vrijheid kwijt, geld kwijt, etc etc) De nadelen zijn dat je VEEl alleen zit en (tot nu toe) alles zelf moet doen in het huishouden . Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij en als laatste, ik ben zot, kan mij geen twee minuten serieus houden en dat ergert sommige mensen wel eens"
"Drientje zei: Sgt.Stedenko zei: wel, aangezien dit een forum is en jullie mij niet kennen het volgende: Ik ben 29 en al bijna 3 jaar alleen. Smoren en drinken en doen wat ik wil doen gaat verre vooruit dan in een relatie zitten. Ik verdien goed en geld heb ik genoeg. Uitgaan doe ik al lang niet meer . Zit liever in mijn vrije tijd rond te toeren, winkelen, etc etc. Ik zie zelfs niet meer als een vrouw interesse heeft (dat heb je als je niet uitgaat ). Ik verzorg me goed, heb eigenlijk alles wat ik wil maar in een relatie stappen ben ik echt doodsbang voor (vrijheid kwijt, geld kwijt, etc etc) De nadelen zijn dat je VEEl alleen zit en (tot nu toe) alles zelf moet doen in het huishouden . Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij en als laatste, ik ben zot, kan mij geen twee minuten serieus houden en dat ergert sommige mensen wel eens Klik om te vergroten... Ja, je bent natuurlijk meteen al je geld kwijt als je een relatie hebt! En je vrijheid ook want alle vrouwen zijn hetzelfde en we zijn allemaal geldwolven die willen dat je mee gaat als we naar de familie gaan en we vinden vooral dat je niet uit mag als we niet thuis zijn, dat je je pinpas af moet geven en niet naar andere vrouwen mag kijken, geen drugs gebruiken want dat past echt niet in een relatie en je bent verplicht om netjes om 3 uur in de nacht thuis te zijn want dan willen we gaan slapen en willen we een man naast ons die ons warm houdt. O en seks, alleen als het ons uitkomt en anders help je jezelf maar want daar kunnen wij vrouwen echt niet aan beginnen... Jezus, pffff, zo dat ben ik kwijt! Ik ben hetero en vrouwen als pamela anderson mogen wel natuurlijk aanbellen bij mij Klik om te vergroten... Ja dat dan weer wel he? Wel de lusten niet de lasten. Klik om te vergroten... Voila! Jij begrijpt mij Beter kon ik het niet uitleggen"
"Totdat je mij ontmoet.... Niet dat ik mezelf in de verkoop doe, ik ben ook liever alleen want ook ALLE mannen zijn hetzelfde.[/quote] Een ontmoeting zie ik wel zitten: cinema, uiteten , dan gedaan, gewoon om te laten zien dat er nog "deftige mannen" bestaan (in onze term===> De Nieuwe Man)"
"Mopsok zei: ZI09 zei: Ik ga vanavond eens polshoogte nemen. De hasj is op. Klik om te vergroten... laat ons even weten aub of ik moet morge voor de 8ste keer al naar Goes en daar is mijn salaris niet zo tevreden mee Klik om te vergroten... Moet je tol betalen om naar goes te rijden (vertrekpunt gent)???"
"ik probeer er nu definitief mee te stoppen. Tmoet ooit eens gedaan zijn. en ik kan toch niet altijd in ufo's geloven ??"
"Mopsok zei: Het zijn vooral de fransen die overlast bezorgen, altijd met een groep van 3/4/5 "stoere" mannetjes in een propvol peugeotje. Die maken daar een daguitstap van dus blijven zowiezo tijdje hangen ook.. denk voor ons belgen (ik toch) dat het meestal een kort ritje is om wiet en terug naar huis. Klik om te vergroten... ja idem hier moat. ondertussen al 2 dagen gestopt"
"ZI09 zei: Net langs geweest, de trap naar de shop was een soort van bereikbaar gemaakt, maar het personeel onderaan zei nadrukkelijk "GEEN wiet en GEEN hasj te koop". Vanaf woensdag weer zeiden ze. Laten we het hopen... Klik om te vergroten... ja, ze zijn daar erg vriendelijk he"
"morgen al een week gestopt"
"BBB zei: Eeeps, Laten jullie weten als er weer voorraad is in de miami.. Bij mijn vorig bezoek was alles op... Klik om te vergroten... en wanneer was uw vorige bezoek?"
"Was bij mij ook zo Mayan, dagelijks drinken, vanaf je alleen bent beginnen zuipen en blowen. Geen dagen, maanden maar JAREN! Alcochol is een erge drug als je er aan verslaafd geraakt (alle drugs slecht als je verslaafd geraakt)"