Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oki, dus, nog dicht.. misschien zal ik goes proberen..maar het is nog verder, en ik denk dat we 2 keer 4.60€ moeten betalen..voor een tunnel denk ik? meer km + meer diesel + tunnel + wiet.. een beetje duur voor 5gr...maar ja, ik zal zeker naar goes rijden... om te proberen Als je nieuwe informaties over de miami hebben, laat me het weten MERCCIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Tot Laterrrrrrrrr"
"aah jaa...andere probleem...ik had de flikken vergeten Bedankt voor de inlichtingen over Goes"
""
"Ik heb 2 nieuws gevonden... 1 Code: MIDDELBURG - Het voorarrest van de 36-jarige eigenaar van coffeeshop Miami in de Westkolkstraat in Terneuzen is met twee weken verlengd. Dat maakte het Openbaar Ministerie gistermiddag bekend. De exploitant werd dinsdag opgepakt in verband met de inval van politie en justitie, twee weken geleden. Bij die inval werden de 36-jarige bedrijfsleider en een 34-jarige man, die via de achterdeur het pand wilde verlaten, al aangehouden. In de woning van de bedrijfsleider en in die van de andere verdachte werden tientallen kilo's softdrugs aangetroffen. De shop zelf bleek zich aan de regels te houden; er was niet meer dan de toegestane voorraad (500 gram) in huis. Miami sloot vervolgens de deuren. Volgens een woordvoerder is de heropening afhankelijk van de beschikbare handelsvoorraad. Wanneer de deuren opengaan, was gisteren nog onduidelijk. Langer dan een week vergt het vermoedelijk niet 2 Code: Burgemeester Terneuzen wil legale coffeeshop terug Het Zeeuws-Vlaamse stadje Terneuzen wil een nieuwe coffeeshop, als het bestaande Miami niet snel weer hasj gaat verkopen. Dat meldt de Nederlandse krant Trouw. Volgens burgemeester Jan Lonink neemt de illegale drugshandel in de stad toe. Daarom wil hij dat softdrugsgebruikers snel weer legaal hun waar kunnen kopen. Justitie ondernam actie tegen coffeeshop Miami na de vondst van tientallen kilo's drugs die volgens de politie bestemd waren voor Miami. De burgemeester wil dat coffeeshops kleine hoeveelheden verkopen. Als het aanbod minder wordt, blijven drugstoeristen volgens hem vanzelf weg. (anp/ka) Dus open of niet? ZI09 heb je proberen?"
"pfff ze zijn niet ernstig in miami...Ten eerste ze zeggen woesndag..daarna, na het week end enz.. niet ernrstig en niet vriendelijk... als het wet om max 3g te koppen geacepteerd is...ik denk niet dat ik zal nog naar Nederland rijden.te ver voor zo weinig wiet is iemand naar miami vandag gegaan? Ik heb ook een andere vraag is er veel controle(flikken)na of voor het tunnel naar goes?"
"Up Geen nieuws over miami?"
"...is er werken? geen omleiding? @ ZI09 : bedankt voor je antwoord"
"wie weet als miami open of niet is? ik zal morgen naar miami gaan maar ik zou graag zeker zijn dat de shop open is. alvast bedankt"
"YES!!!!!! Maar...jammer voor de 3gr Ik zal zeker volgende week naar miami rijden"
"ik bevestig dat miami open is ..maar.....inderdaad allen 3g max. en er waren 2 soorten (amnesia 12€g, en een andere, jack herrer denk ik, ben niet zeker, ik herineer niet meer)"