Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe coffeeshop terneuzen

De coffeeshop terneuzen

276 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus dat was waar het om ging, dat ze nu een vergunning kunnen veilen voor 12 milioen ofzo ?
(dan zullen ze wel geheime afspraken maken dat er een x aantal jaar geen inval komt ofzo voor dat geld i guess)

edit:
Gaat veel waard zijn die vergunning.
verkoop 10kg per dag, (checkpoint verkocht 12 tot 15kg zover ik weet) omzet ~80.000 per dag, bruto winst 40.000 per dag. 150 personeelsuren a 20 euro, 3000 per dag, nog wat stook kosten en huur/afschrijving en weet ik veel wat, 35.000 over per dag. Na belastingen 7mlj netto per jaar ofzo. Zal dus met 12 milioen niet ophouden voor een vergunning :rolleyes:, of word zon vergunning dan geveild voor een jaarlijks bedrag van 5 miljoen ofzo misschien ?
M
MopsokLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat ik me ook afvraag is of die vergunning dan voor maimi bestemd is of voor een (nieuwe) andere coffeeshop.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk zelf meer dat dit te maken heeft met òf de eigenaar van de panden, òf de christelijke partijen hier in de buurt.
Geld is volgens mij niet zo een heel groot probleem hier in de gemeente.
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als alles goed verloopt is de miami binnen een week weer open :grin:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Rendeo zei:
ZI09 zei:
Rendeo zei:
vandaag gegaan, amnesia haze en snow white hebben ze nu, de haze is goed en lekker en de sn. w. zag er ook lekker uit

ik vraag 2 gr haze, zegt hij : " moet ik daarvoor opstaan" , lekker vriendelijk daar lol
Klik om te vergroten...
:grin: :grin:


Je moet het ook niet serieus nemen hoor. Vage humor daar :grin:
Klik om te vergroten...

hehe nee :P vorige keer waren ze met 3 aan de kassa, die vent en 2 vrouwen, niemand stond bij die vent en hij zegt " stink ik ofzow " :grin:
Klik om te vergroten...
:grin:

"ja naar wiet"
b
baileyLid
01-01-2024, 00:00
#6
hey man die geverfde is wel de vriendelijkste die daar werkt
en als je geen takjes wil moet je on gruis vragen doe ik ook altijd :P
a
afterxLid
01-01-2024, 00:00
#7
==> http://netwerk.tv/uitzending/2008-11-10/verbod-op-coffeeshops-leidt-tot-illegale-drugshandel .......................
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#8
afterx zei:
==> http://netwerk.tv/uitzending/2008-11-10/verbod-op-coffeeshops-leidt-tot-illegale-drugshandel .......................
Klik om te vergroten...

goed dat ze dat toch inzien, enige oplossing is dan niet meer verkopen aan buitenlanders maar daar zijn wij (belgen) niets mee :P
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#9
kom ik net thuis van miami. Zat die verkoopster met haar geverfd haar een stuk af te snijden van die top. Resultaat, een dikke tak tussen mijn 3 gram snow white. :angry: Ik haat da mens wa :angry:.
Kwam ik vorige week mensen tegen die zelf kweekten en voor mij een prijsje gingen maken. Al niets meer gehoord van die gasten :angry:
Dus de vraag is nu: wie is er de loser, ik of hen. Ik duidelijk :angry:
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#10
nja dat is miami :P vraag me eigenlijk af of ze wel nog goed kunnen draaien, op de keren dat ik gegaan ben was er niets van volk..

vorige week vrijdag kwam ik terug van goes, ik was nog niet uit goes of ik zag al controle, gelukkig stonden ze op de baan in het heen gaan, maar ik denk niet dat het voor drugs was, 4-5 combi's en niet zoveel agenten, toch wel ff schrikken :P

hadden ze hier in belgie ook maar shops waar je rustig kan roken en poolen ofzo :(
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er loopt daar geen kat meer rond. Behalve om 12:00 als het opengaat hebben ze wel 5 klanten ofzo :openmouth: . Verkopen ze daar wat degelijk materiaal in Goes? Want de volgende keer is het richting daar. Weg met de geverfde blauwe smurfen in de Miami! :grin:
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sgt.Stedenko zei:
Er loopt daar geen kat meer rond. Behalve om 12:00 als het opengaat hebben ze wel 5 klanten ofzo :openmouth: . Verkopen ze daar wat degelijk materiaal in Goes? Want de volgende keer is het richting daar. Weg met de geverfde blauwe smurfen in de Miami! :grin:
Klik om te vergroten...

bwa dat valt mee, alleen moet je soms ook al veel betalen om goeie te krijgen
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vandaag terug naar de miami gereden en doorgereden naar middelburg (ja ik ben ziek, wat moet ik anders doen? :tearsofjoy: ).
3 gram snow white gekocht in de miami terug door die geverfde smurf :angry: ; Man wat is dat een lelijk ding jong!! :kots: Ik mis mijn schoonheid daar :(
In middelburg 5 gram iets gekocht, weet niet meer wat. Dan reed er constant een combi van de politie naast mij :confused:.
Maar al bij al, het is allemaal goed afgelopen :)
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#14
hehe spannend :P
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#15
lol :grin:
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#16
ok man, bedankt voor de tip. Zal ik aan denken voor ze haar broodmes tevoorschijn haalt :P
v
vJeteLid
01-01-2024, 00:00
#17
dus de coffeeshop miami gaat iedere dag (ook in het weekend ?) open om 12u ?
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#18
gaat de miami nog altijd open om 10u?
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#19
12 uur
v
vJeteLid
01-01-2024, 00:00
#20
die kalen van miami, die is zo grappig
is teveel dat die daaar staat, zuchten en mottig kijken
maar toch grappig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."