#1
Dus dat was waar het om ging, dat ze nu een vergunning kunnen veilen voor 12 milioen ofzo ?
(dan zullen ze wel geheime afspraken maken dat er een x aantal jaar geen inval komt ofzo voor dat geld i guess)
edit:
Gaat veel waard zijn die vergunning.
verkoop 10kg per dag, (checkpoint verkocht 12 tot 15kg zover ik weet) omzet ~80.000 per dag, bruto winst 40.000 per dag. 150 personeelsuren a 20 euro, 3000 per dag, nog wat stook kosten en huur/afschrijving en weet ik veel wat, 35.000 over per dag. Na belastingen 7mlj netto per jaar ofzo. Zal dus met 12 milioen niet ophouden voor een vergunning
, of word zon vergunning dan geveild voor een jaarlijks bedrag van 5 miljoen ofzo misschien ?
(dan zullen ze wel geheime afspraken maken dat er een x aantal jaar geen inval komt ofzo voor dat geld i guess)
edit:
Gaat veel waard zijn die vergunning.
verkoop 10kg per dag, (checkpoint verkocht 12 tot 15kg zover ik weet) omzet ~80.000 per dag, bruto winst 40.000 per dag. 150 personeelsuren a 20 euro, 3000 per dag, nog wat stook kosten en huur/afschrijving en weet ik veel wat, 35.000 over per dag. Na belastingen 7mlj netto per jaar ofzo. Zal dus met 12 milioen niet ophouden voor een vergunning
, of word zon vergunning dan geveild voor een jaarlijks bedrag van 5 miljoen ofzo misschien ?
Ik mis mijn schoonheid daar