Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe coffeeshop terneuzen

De coffeeshop terneuzen

276 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren naar Miami gereden, was juist te laat :angry:
Weet iemand waar er nog meerdere coffeeshops zijn en of ze meer dan 5 gr geven?
Of iemand die verkoopt voro meer dan 5 gr? Je mag me altijd pb sturen :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vragen naar dealers ( 'mensen' die meer dan 5gr. verkopen) mag hier niet geloof ik.

De enige shops left in zeeland vind je in Goes en Vlissingen, heel misschien ergens in zeeuws-vlaanderen nog maar volgens mij niet..
g
galgoLid
01-01-2024, 00:00
#3
yupyup

ik blow al e goeie 26 jaar en heb nooit problemen gehad om aan goeie weed te geraken...tot de checkpoint zijn deuren dicht deed...nu moet ik +-200km rijden om deftig groen te vinden...ik ga naar Goes...wat een verschil met de cp...totaal geen wachttijden..geen parkeerproblemen en vriendelijke bediening... EN GEEN FRANSEN DIE DE BOEL VERZIEKEN..

wat ik wel hypocriet vind is het gelul ivm met overlast aan de cp...oke...er kwam (te) veel volk op sommige dagen...maar moest de cp een meubelzaak zijn dan zou niemand spreken over dit probleem...men zou zeggen dat de zaak goed draait...en zou men de belgen en fransen met open kassa (armen) ontvangen...

grtz
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Galgo, leuk dat je meteen de Fransen de schuld geeft,
op dezelfde manier word jou (als belg zijnde) ook weer de schuld gegeven van overlast,
dus op die manier heb je bijgedragen aan de sluiting van de CP.

Heerlijk, de ironie.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja jammer dat cp dicht is maar of je nu naar Terneuzen of Goes rijd maakt vrij weinig uit.
Als je vanaf de kant van antwerpen zou komen zegmaar ( niet als BoZ dichter bij is natuurlijk) hoef je ook de tunnel niet te betalen..

Maar sinds het in terneuzen allemaal dicht is word het in goes (vooral in het weekend) toch behoorlijk druk en veel veel fransen en belgen.
m
moOLid
01-01-2024, 00:00
#7
waarom rijden de meeste mensen altijd naar nederland om dan 10-14 euro per gram te betalen?
voor de gentenaars onder ons kan ik je misschien aanraden naar het baudelopark te gaan en je hebt direct goede wiet en veel goedkoper dan 10-12 euro per gram :wink:
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Sgt.Stedenko zei:
Terneuzenaar zei:
Dezelfde eigenaar?????
Goh...iK wist niet dat Maddy een Marokkaan was.......

Sorry hoor....maar..dit zijn echt 2 totaal verschillende coffeeshops.

Miami verkoopt troep (behalve de hash is wel ok) en check verkoopt KWALITEIT.
En Miami is ook veel gieriger als checkpoint.
En in Miami kijken ze je aan alsof je van Mars komt,vooral kapitein kan ook zo lekker vriendelijk kijken..als blikken konden doden...
Maar in checkpoint zijn het hele spontane,stukken vriendelijkere mensen.

Ik weet toevallig dat de baas van Check een Nederlander is,en de baas van Miami is een Marokkaan.
Maar zelfs al had ik dat niet geweten...dan nog kun je met je logische verstand bedenken dat dit nooit van dezelfde eigenaar kan zijn.
Dat is hetzelfde als Coca Cola vergelijken met een huismerk cola,van de aldi of Lidl ofzo...
En Check is de echte Cola...maar Miami is gewoon aldi-troep;

Wat ik dus eigenlijk probeer te zeggen,is dat sommige mensen hier mischien eens erover zouden moeten denken om te stoppen met blowen....
Want het heeft duidelijk de hersencellen aangetast van sommige personen hier...
En niet zo'n beetje ook....

..dezelfde eigenaar...iemand die dat beweert...die kent het verschil niet tussen KWALITEIT en TROEP...zo iemand vind het allebei wel best...zo iemand zou ik nog gras kunnen verkopen als wiet..

Maar goed...ik ga er nog eentje opsteken... :stoned: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Tis dezelfde eigenaar :openmouth:
Klik om te vergroten...


als je niet zeker weet over wat je spreekt is het beter denk ik da je zwijgt
heb vroeger verschillende malen met de baas van cp een jointje zitten roken in de shop zelf
samen met oudere vriend van me

en de miami is zeker niet van hem nu vroeger niet ,nu niet,nooit niet

de baas van cp
is een oudere man met vanboven wat kaal en vanachter lang haar
en voor de mensen die nog de huisadressen geweten hebben in terneuzen
die man had vroeger ook een huisadresje klein en zatten bijna altijd dezelfde mensen

snowbase (skihal) is onder ander ook van hem
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#9
vrijdag naar goes gegaan, alle 2 de afritte zijn onderbroken, weet mijn weg daar niet dus was ik daar weer voor niets...
A
ADMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iemand een idee of de Miami vanavond open is? Zoja, tot hoe lang?

alvast bedankt
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo,
ik heb 2 vraagjes namelijk:

Aangezien dat de checkpoint in terneuzen voor 6 maanden gesloten is ... :angry:
is er alleen maar miami in terneuzen nog open.
nu is dit waar dat je € 4 inkom moet betalen voor miami binnen te kunnen? (zoja...klootzakken)

en ook: is de miami ook open op zondag?

alvast bedankt! :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
4euro entree? ik ken het niet kom niet uit de buurt maar dat lijkt me toch niet...
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
4€ ingang ? :confused:
waar slaat dat nu op
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ja lijkt me in een zekere zin logisch,
want er zijn maar 2 coffeeshops in terneuzen en ze weten dat meeste belgen naar terneuzen gaan,
maar als er ene gesloten is, dan is er vrij spel voor de andere want er is geen concurentie meer
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Paddoboy zei:
ja lijkt me in een zekere zin logisch,
want er zijn maar 2 coffeeshops in terneuzen en ze weten dat meeste belgen naar terneuzen gaan,
maar als er ene gesloten is, dan is er vrij spel voor de andere want er is geen concurentie meer
Klik om te vergroten...


en daarom moet je ook nog es ingang betalen?
Klinkt idd zeeeeeeeeeer logisch :rolleyes:
C
CyberwolfLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je kan altijd een andere plaats bezoeken in zeeland. :)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik woon omg. Terneuzen, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat je 4 Euro entree moet betalen bij Miami, en het idee is ook vrij absurd. (laatste bezoek was een paar maanden terug)

Overigens loopt het verre van storm daar. Het is absoluut geen 2e checkpoint.
Als in: als er in checkpoint 200 man wachtrij is, zijn het er bij Miami 10.


Ik zal vrijdag wel eens gaan kijken, ik moet toch nog eens Hasj halen. En als het 4 euro entree stikken ze er maar in, lijkt me evident.
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Yes EINDELIJK 'n reactie :beer: :stoned:
6 Reacties en 157 die maar lezen
wat triest
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Willemijn zei:
Yes EINDELIJK 'n reactie :beer: :stoned:
6 Reacties en 157 die maar lezen
wat triest!!
Klik om te vergroten...
C
CyberwolfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Willemijn zei:
Willemijn zei:
Yes EINDELIJK 'n reactie :beer: :stoned:
6 Reacties en 157 die maar lezen
wat triest!!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."