Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gisteren heb ik met iemand gepraat die sint janskruid aan het roken was. hij vertelde me: 'sint janskruid geeft een 'chill' gevoel. een beetje zoals cannabis maar zonder het lome gevoel dat je soms hebt bij cannabis.' zelf heb ik het toen niet geprobeerd. nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die ervaring hebben met het roken van sint janskruid. en wat hun ervaringen daar mee zijn. het enige wat ik erover weet is dat het van de digitalis-familie komt en onder andere gebruikt wordt bij mensen met hartproblemen. en als je er te veel van neemt je hart gewoont stopt met functioneren."
"ik denk ook dat het placebo-effect hier van toepassing is. in pillen en thee heeft het idd wel een mild chill gevoel. maar ik betwijfel dat het nog werkt wanneer je het oprookt. de actieve stof gaat prolly verloren bij de verbranding. info van wikipedia: De plant bevat hypericine en hyperforine. Vooral deze laatste stof maakt dat Sint-janskruid wordt gebruikt bij klachten als somberheid, milde vormen van depressiviteit en melancholie. Ook wordt het gebruikt als middel tegen stress en slapeloosheid. Ook bevat de plant stoffen die in werking vergelijkbaar zijn met de SSRI's en heeft ook soortgelijke bijwerkingen. Het gebruik van Sint-janskruid kan de werking van de anticonceptiepil verminderen. Ook staat er op de verpakking of in de bijsluiter van Sint-janskruid-thee meestal een tekst waarin gewaarschuwd wordt voor de effecten op medicatie die de consument gebruikt."
"bluetech is idd super lekkere space muziek! ideale trip muziek (niet zo 'heftige' als sphongle) aes dana past ook perfect in dit rijtje"
"check anders ook eens: tripswitch: http://www.psyshop.com/shop/CDs/dra/dra1cd078.html en shulman: http://www.shulman.info/bio.htm wat meer uitleg bij bluetech: http://www.myspace.com/iambluetech en aes dana: http://www.ultimae.com/en/composers/aes ... index.html"
"daniel ibbotson - celebrate heerlijke chille deep house met pianootje der bij..."
"ik ben gisteren naar Goes gereden... t'es een stuk verder dan terneuzen. dure tunnel (2 x 4,60 neuro's) en prima controleplaats voor de flikken. Goes zelf is een erg klein stadje met een erg kleine (betalende) parking vlak voor de high life. eens in de shop staat er één iemand die je bedient. de goedkoopste weed (highlife special) koste 37,50 euro voor 5 gr, wat mij stukken duurder lijkt dan wat je in de CP/miami kan krijgen. het bord met soorten en prijzen is redelijk onduidelijk. mijn conclusie is dat Goes de komende lading 'toeristen' helemaal niet aan zal kunnen. veel te weinig parking, te kleine en dure shop. ik voorspel dat binnen het jaar hetzelfde zal gebeuren als wat er in terneuzen aan't gebeuren is...."
"Ik heb gehoord dat ze wel open zijn maar alleen tot wanneer hun "500gr" op is?/quote] die 500 gr-regel is idd wel belachelijk stel je voor: der staan 102 mensen te wachten 100 man krijgt 5 gr mee, de laatste 2 klanten hebben pech! daar krijg je relletjes van, ben ik zeker. en precies ofdat de andere shops (goes, vlissingen etc) wel met 500 gr/dag toekomen? Klik om te vergroten..."
"voor 90% van de cofeeshop (CP, terneuzen) de andere 10% haal ik van de buren als ik ff zin heb in een joint. en niet in terneuzen raak"
"soms beginnen mijn ogen te jeuken als ik smoor... is echt irritant, je hebt al wat rode ogen door de weed en als je er dan nog eens in begint te wrijven is het geen zicht meer. en het is ook vervelend want na een tijdje blijf ik maar wrijven in m'n ogen en de volgende dag zitten mijn ogen dan pot dicht..."
"hier kan je het op de vrt website bekijken: http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.n ... k/1.145919 verder vind ik het maar niets dat het op deze manier in de media komt. het is duidelijk dat ze paddo's willen demoniseren..."