Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi! zoals vele anderen hier zit ik met hetzelfde probleem (gent) ik ben nu uit noodzaak wel al 6 keer naar Goes gereden en zoals anderen hier beschrijven is het niet houdbaar om dat 1 of 2x per week te doen. Weet iemand nu concreet of miami nog open is? Ik heb gehoord dat ze wel open zijn maar alleen tot wanneer hun "500gr" op is? Dan wil ik er s'morgens wel voor de deur gaan staan Moet wel zeggen wiet is van veeeel betere qualliteit in Goes, de hoeveelheid ook. Qua prijs wat duurder: goedkoopste 37,5, meestal paar van 50 en dan de super amnesia voor 65 (zeer lekker ) + 2x Tol en tankbeurt. (tip: neem zo veel mogelijk vrienden mee :P ) anyway, hopelijk komt er een oplossing aanwaaien Pm mag altijd! grtz"
"thanks Rendeo for sending this in PM goed nieuws, TERNEUZEN - De Terneuzense burgemeester Jan Lonink wil een nieuwe gedoogvergunning voor een coffeeshop verstrekken als softdrugswinkel Miami ook de komende weken zijn deuren dichthoudt. De shop verkoopt sinds anderhalve week geen softdrugs meer, omdat het na een grootscheepse controle door het Openbaar Ministerie (OM) geen voorraad meer heeft."
"Wat ik me ook afvraag is of die vergunning dan voor maimi bestemd is of voor een (nieuwe) andere coffeeshop."
"ZI09 zei: Ik ga vanavond eens polshoogte nemen. De hasj is op. Klik om te vergroten... laat ons even weten aub of ik moet morge voor de 8ste keer al naar Goes en daar is mijn salaris niet zo tevreden mee"
"thx om te laten weten ! ik ben dus weeral naar goes gereden, goeie wiet maar het moet nu echt wel eens stoppen op hoop van zege volgende week"
"Het zijn vooral de fransen die overlast bezorgen, altijd met een groep van 3/4/5 "stoere" mannetjes in een propvol peugeotje. Die maken daar een daguitstap van dus blijven zowiezo tijdje hangen ook.. denk voor ons belgen (ik toch) dat het meestal een kort ritje is om wiet en terug naar huis."