Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe coffeeshop terneuzen

De coffeeshop terneuzen

276 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#1
terug naar terneuzen gereden en jawel, miami dicht (alleen cafe open)
dan maar doorgereden naar 62 in middelburg :grin: maar daar zeiden ze ook dat het binnenkort sluit :'(
M
MopsokLid
01-01-2024, 00:00
#2
thanks Rendeo for sending this in PM :wink:

goed nieuws,

TERNEUZEN - De Terneuzense burgemeester Jan Lonink wil een nieuwe gedoogvergunning voor een coffeeshop verstrekken als softdrugswinkel Miami ook de komende weken zijn deuren dichthoudt. De shop verkoopt sinds anderhalve week geen softdrugs meer, omdat het na een grootscheepse controle door het Openbaar Ministerie (OM) geen voorraad meer heeft.

:)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt mij dat CP wel zelf eigenaar is van dat pand, gesubsidieerd door de gemeente omdat ze hun oude pand moesten verlaten voor het schelde theater.

En geld is toch overal een "probleem" :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dus dat was waar het om ging, dat ze nu een vergunning kunnen veilen voor 12 milioen ofzo ?
(dan zullen ze wel geheime afspraken maken dat er een x aantal jaar geen inval komt ofzo voor dat geld i guess)

edit:
Gaat veel waard zijn die vergunning.
verkoop 10kg per dag, (checkpoint verkocht 12 tot 15kg zover ik weet) omzet ~80.000 per dag, bruto winst 40.000 per dag. 150 personeelsuren a 20 euro, 3000 per dag, nog wat stook kosten en huur/afschrijving en weet ik veel wat, 35.000 over per dag. Na belastingen 7mlj netto per jaar ofzo. Zal dus met 12 milioen niet ophouden voor een vergunning :rolleyes:, of word zon vergunning dan geveild voor een jaarlijks bedrag van 5 miljoen ofzo misschien ?
M
MopsokLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat ik me ook afvraag is of die vergunning dan voor maimi bestemd is of voor een (nieuwe) andere coffeeshop.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk zelf meer dat dit te maken heeft met òf de eigenaar van de panden, òf de christelijke partijen hier in de buurt.
Geld is volgens mij niet zo een heel groot probleem hier in de gemeente.
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als alles goed verloopt is de miami binnen een week weer open :grin:
a
afterxLid
01-01-2024, 00:00
#8
:rock: :grin:
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rendeo zei:
Als alles goed verloopt is de miami binnen een week weer open :grin:
Klik om te vergroten...

bent u heel zeker? :)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga vanavond eens polshoogte nemen.

De hasj is op.
v
vJeteLid
01-01-2024, 00:00
#11
is het nu terug open of niet ?
M
MopsokLid
01-01-2024, 00:00
#12
ZI09 zei:
Ik ga vanavond eens polshoogte nemen.

De hasj is op.
Klik om te vergroten...

laat ons even weten aub of ik moet morge voor de 8ste keer al naar Goes en daar is mijn salaris niet zo tevreden mee :grin:
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja als ze terug hun voorraad kunnen hebben wel, maar de burgemeester van terneuzen wil proberen dat belgen en fransen niet meer kunnen kopen daar :smilingimp:
a
afterxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb 2 nieuws gevonden...

1
Code:
 MIDDELBURG - Het voorarrest van de 36-jarige eigenaar van coffeeshop Miami in de Westkolkstraat in Terneuzen is met twee weken verlengd.

Dat maakte het Openbaar Ministerie gistermiddag bekend. De exploitant werd dinsdag opgepakt in verband met de inval van politie en justitie, twee weken geleden. Bij die inval werden de 36-jarige bedrijfsleider en een 34-jarige man, die via de achterdeur het pand wilde verlaten, al aangehouden.

In de woning van de bedrijfsleider en in die van de andere verdachte werden tientallen kilo's softdrugs aangetroffen. De shop zelf bleek zich aan de regels te houden; er was niet meer dan de toegestane voorraad (500 gram) in huis. Miami sloot vervolgens de deuren.

Volgens een woordvoerder is de heropening afhankelijk van de beschikbare handelsvoorraad. Wanneer de deuren opengaan, was gisteren nog onduidelijk. Langer dan een week vergt het vermoedelijk niet

2
Code:
 Burgemeester Terneuzen wil legale coffeeshop terug
Het Zeeuws-Vlaamse stadje Terneuzen wil een nieuwe coffeeshop, als het bestaande Miami niet snel weer hasj gaat verkopen. Dat meldt de Nederlandse krant Trouw. 

Volgens burgemeester Jan Lonink neemt de illegale drugshandel in de stad toe. Daarom wil hij dat softdrugsgebruikers snel weer legaal hun waar kunnen kopen. Justitie ondernam actie tegen coffeeshop Miami na de vondst van tientallen kilo's drugs die volgens de politie bestemd waren voor Miami. 

De burgemeester wil dat coffeeshops kleine hoeveelheden verkopen. Als het aanbod minder wordt, blijven drugstoeristen volgens hem vanzelf weg. (anp/ka)


Dus open of niet? ZI09 heb je proberen?
a
afterxLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik bevestig dat miami open is :) ..maar.....inderdaad allen 3g max. en er waren 2 soorten (amnesia 12€g, en een andere, jack herrer denk ik, ben niet zeker, ik herineer niet meer)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#16
afterx zei:
ik bevestig dat miami open is :) ..maar.....inderdaad allen 3g max. en er waren 2 soorten (amnesia 12€g, en een andere, jack herrer denk ik, ben niet zeker, ik herineer niet meer)
Klik om te vergroten...

Daar hebben we in Nederland een woord voor: "Kanker".



Kanker Terneuzen, kanker Miami, kanker overheid, kanker kanker kanker kankerzooi.
kkRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr.
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#17
pfff, ik rij liever 120 km voor 5 gr nlx dan 60 km voor die kutmiami. Er is maar één voordeel van de miami ====>knappe vrouwen :mrgreen:
Had vandaag gehoord op de radio dat ze maar 50 klanten per dag zouden toestaan :tearsofjoy: X3 gram = 150 gram / dag :tearsofjoy:
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#18
alee, toch één knappe vrouw. En er werkte daar vroeger nog zo een knap ding, maar tis al een jaar ofzo dat ze er niet meer werkt :cry:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#19
5 gram mag je legaal op zak hebben lijkt me :confused: .
S
Sgt.StedenkoLid
01-01-2024, 00:00
#20
ZI09 zei:
Knappe vrouwen bij de Miami?

Je neemt zelf knappe vrouwen mee als je gaat shoppen of wat? :grin:


Checkpoint, daar zaten een paar schoontjes.
Klik om te vergroten...

Herinner je nog die dat altijd in het zwart gekleed was, gothic stijl. Haar haar was bros en lang. Dan had ze haar haar afgedaan. DA was een snel ding :mrgreen: Jammer genoeg zeiden we niet veel tegen elkaar want ze verstond mijn dialect niet :kots: :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."