#1
terug naar terneuzen gereden en jawel, miami dicht (alleen cafe open)
dan maar doorgereden naar 62 in middelburg
maar daar zeiden ze ook dat het binnenkort sluit :'(
dan maar doorgereden naar 62 in middelburg
, of word zon vergunning dan geveild voor een jaarlijks bedrag van 5 miljoen ofzo misschien ?
Rendeo zei:Als alles goed verloopt is de miami binnen een week weer open![]()
ZI09 zei:Ik ga vanavond eens polshoogte nemen.
De hasj is op.
MIDDELBURG - Het voorarrest van de 36-jarige eigenaar van coffeeshop Miami in de Westkolkstraat in Terneuzen is met twee weken verlengd.
Dat maakte het Openbaar Ministerie gistermiddag bekend. De exploitant werd dinsdag opgepakt in verband met de inval van politie en justitie, twee weken geleden. Bij die inval werden de 36-jarige bedrijfsleider en een 34-jarige man, die via de achterdeur het pand wilde verlaten, al aangehouden.
In de woning van de bedrijfsleider en in die van de andere verdachte werden tientallen kilo's softdrugs aangetroffen. De shop zelf bleek zich aan de regels te houden; er was niet meer dan de toegestane voorraad (500 gram) in huis. Miami sloot vervolgens de deuren.
Volgens een woordvoerder is de heropening afhankelijk van de beschikbare handelsvoorraad. Wanneer de deuren opengaan, was gisteren nog onduidelijk. Langer dan een week vergt het vermoedelijk niet
Burgemeester Terneuzen wil legale coffeeshop terug
Het Zeeuws-Vlaamse stadje Terneuzen wil een nieuwe coffeeshop, als het bestaande Miami niet snel weer hasj gaat verkopen. Dat meldt de Nederlandse krant Trouw.
Volgens burgemeester Jan Lonink neemt de illegale drugshandel in de stad toe. Daarom wil hij dat softdrugsgebruikers snel weer legaal hun waar kunnen kopen. Justitie ondernam actie tegen coffeeshop Miami na de vondst van tientallen kilo's drugs die volgens de politie bestemd waren voor Miami.
De burgemeester wil dat coffeeshops kleine hoeveelheden verkopen. Als het aanbod minder wordt, blijven drugstoeristen volgens hem vanzelf weg. (anp/ka)
afterx zei:ik bevestig dat miami open is..maar.....inderdaad allen 3g max. en er waren 2 soorten (amnesia 12€g, en een andere, jack herrer denk ik, ben niet zeker, ik herineer niet meer)
ZI09 zei:Knappe vrouwen bij de Miami?
Je neemt zelf knappe vrouwen mee als je gaat shoppen of wat?![]()
Checkpoint, daar zaten een paar schoontjes.
Jammer genoeg zeiden we niet veel tegen elkaar want ze verstond mijn dialect niet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."