Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke benaming geven jullie aan een joint ? (bv stickie)

welke benaming geven jullie aan een joint ? (bv stickie)

160 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik noem em ook wel eens een jonko
D
DreesLid
01-01-2024, 00:00
#2
- Paver
- Kanon
- Space-shuttle
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Meestal gewoon joint.
Soms gaan we een jonko blazen..
Of een fakkel fikken...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
blaapie
S
SnackbekLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jonko
J (Jay)
Of je gebruikt er geen woord voor ; '' beter draaie we dr een ''
zoiets eigenlijk :stoned:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Joint
Jonko
J(ay)
Blowtje
Sticky (korte vloei)
Toewie
Pretsigaret (zelden, vaak bedoelen we hiermee gewoon een sjekkie met wiet erin)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een toeter.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Joint!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
fakkeltijd!!
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Teutje
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
- Damper
- J
- Petaar
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Andrew zei:
Jordgubb zei:
:P Maar toch, ik kan er nog altijd over opscheppen :)
Klik om te vergroten...
Ja, want blowen is echt stoer
Klik om te vergroten...

Wel als je altijd misselijk wordt.
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vrijdagavond halfbezopen in een achterafkroegje verzonnen: Jan-Willem

"We gaan even Jan-Willem begroeten!" :grin:

Ook ideaal voor jongere met paranoïde ouders die alle msnlogs checken :wink:
Eigenlijk toch best wel triest dat het nog nodig is.. Maar toch..
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pet, toeter, jonko...
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
J , cigaar
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
whyme zei:
Vrijdagavond halfbezopen in een achterafkroegje verzonnen: Jan-Willem

"We gaan even Jan-Willem begroeten!" :grin:

Ook ideaal voor jongere met paranoïde ouders die alle msnlogs checken :wink:
Eigenlijk toch best wel triest dat het nog nodig is.. Maar toch..
Klik om te vergroten...

wij roepen in de klas altijd, hee ga je mee naar bob?!?
g
glamourcideLid
01-01-2024, 00:00
#17
pitje, jonko. (standaart =.= )
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
whyme zei:
Vrijdagavond halfbezopen in een achterafkroegje verzonnen: Jan-Willem

"We gaan even Jan-Willem begroeten!" :grin:

Ook ideaal voor jongere met paranoïde ouders die alle msnlogs checken :wink:
Eigenlijk toch best wel triest dat het nog nodig is.. Maar toch..
Klik om te vergroten...

MSN log uitschakelen, is ook een optie. en twee keer per dag je geschiedenis wissen. Zo hebben ze niets om naar te kijken.

en kijk even op de website van "ouders van nu" daar staan tips in voor ouders om na te kijken of er iets voor ze verborgen is, en verbeter zo je technieken....
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#19
loadrunner zei:
whyme zei:
Vrijdagavond halfbezopen in een achterafkroegje verzonnen: Jan-Willem

"We gaan even Jan-Willem begroeten!" :grin:

Ook ideaal voor jongere met paranoïde ouders die alle msnlogs checken :wink:
Eigenlijk toch best wel triest dat het nog nodig is.. Maar toch..
Klik om te vergroten...

MSN log uitschakelen, is ook een optie. en twee keer per dag je geschiedenis wissen. Zo hebben ze niets om naar te kijken.

en kijk even op de website van "ouders van nu" daar staan tips in voor ouders om na te kijken of er iets voor ze verborgen is, en verbeter zo je technieken....
Klik om te vergroten...
Ik heb het zelf niet nodig, mijn ouders zijn chill genoeg :wink: maar sommige ouders.. Als daar de msnlogs zouden worden verwijderd zou diegene waarschijnlijk een computerverbod krijgen totdat ie het huis uit is :openmouth:

En op een website tips zetten om kinderen in de gaten te houden.. Beetje dom eigenlijk, zet het dan in een boek, de meeste jeugd leest het dan niet :mrgreen:


Echt triest. Maargoed, ;'t wordt een beetje offtopic :wink:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#20
J('ken), sigaar, joint, toep en vroeger veel "juin" (op z'n Frans eh)

zou echt willen leggen hoe je "juin" uitspreekt maar dat wordt te moeilijk, fonetisch spellen is nooit iets voor mij geweest

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."