#1
Ik noem em ook wel eens een jonko

Andrew zei:Ja, want blowen is echt stoerJordgubb zei::P Maar toch, ik kan er nog altijd over opscheppen![]()
whyme zei:Vrijdagavond halfbezopen in een achterafkroegje verzonnen: Jan-Willem
"We gaan even Jan-Willem begroeten!"![]()
Ook ideaal voor jongere met paranoïde ouders die alle msnlogs checken![]()
Eigenlijk toch best wel triest dat het nog nodig is.. Maar toch..
whyme zei:Vrijdagavond halfbezopen in een achterafkroegje verzonnen: Jan-Willem
"We gaan even Jan-Willem begroeten!"![]()
Ook ideaal voor jongere met paranoïde ouders die alle msnlogs checken![]()
Eigenlijk toch best wel triest dat het nog nodig is.. Maar toch..
Ik heb het zelf niet nodig, mijn ouders zijn chill genoegloadrunner zei:whyme zei:Vrijdagavond halfbezopen in een achterafkroegje verzonnen: Jan-Willem
"We gaan even Jan-Willem begroeten!"![]()
Ook ideaal voor jongere met paranoïde ouders die alle msnlogs checken![]()
Eigenlijk toch best wel triest dat het nog nodig is.. Maar toch..
MSN log uitschakelen, is ook een optie. en twee keer per dag je geschiedenis wissen. Zo hebben ze niets om naar te kijken.
en kijk even op de website van "ouders van nu" daar staan tips in voor ouders om na te kijken of er iets voor ze verborgen is, en verbeter zo je technieken....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."