Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie)
In trips hebben ik en Firrah de traditie om joints namen te geven, nadat we ooit in een paddo trip een joint 'opa' hadden genoemd, nouja in dat geval was mijn engelse ex er bij, dus heette de joint 'grandpa', en zeiden we 'we're smoking your grandpa' en ik bleef zeggen 'look at its nose!' want het was de opa van die engelse ex, en die had een enorme rooie neus (de opa, niet de ex), we zeiden ook 'grandpa is on fire!' en toen ie op was 'grandpa is dead'.
Dat is er dus in gebleven en later hebben joints namen gehad als 'maatje', die was ook leuk, we minste hem zelfs een beetje toen ie op was, toen was ons maatje dood. Op feestjes bleven we joints namen geven, namen als hendrik, sam, klaus, teun en één keer vroegen we M. een naam voor een joint te verzinnen, kwam die met 'de naam van de punker uit the young ones' maar hij wist zelf de naam niet meer. Wij wisten het spontaan ook niet meer dus hebben we het hele feestje afgezocht of iemand het wist, niemand die het wist, maar die joint heette dus vivian alleen wisten we dat toen niet.
Zo, dat is het joint-met-namen-verhaal. We begroeven joints met namen ook als we buiten waren, maar na 2007 hebben we het eigenlijk niet meer gedaan, was iets van 2006-2007
![:)]()