Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik wil morgen met een paar vrienden voor het eerst salvia gaan gebuiken. Ik heb nu 15X extract gekregen van indian elements. Er staat op de verpakking alleen dat je het onder je tong kunt leggen, maar voel je hem niet beter als je het gewoon in een 'joint' draaid en hem dan oprookt via een (zelfgemaakte) waterpijp? En hoeveel moet je er dan in doen? Alvast bedankt"
"Ja, die site stond bijna bovenaan bij google, dus die had ik gisteren ook al door gelezen. Ik ga het echt niet gebruiken als ik er totaal niks vanaf weet behalve de zeer betrouwbare aflevering van dr. phil :P . Het probleem is alleen dat ik geen tabijkspijpje, waterpijp of een pijp met luchtkoeling heb. verder staat er dat je bij 5X extract 0,1 tot 0,3 moet gebruiken als je het rookt. Op het pakje staat dat je 0,1 van 15x onder je tong moet leggen. Maar wat is nou het beste voor de eerste keer? Dat kan ik toch beter aan ervaringsdeskundige vragen."
"Dank jullie wel. Ik zorg dat ik eerst een pijpje heb om het mee te roken."
"Ik ga vrijdag en zaterdag vor de 1e keer keth gebruiken. Heb er wel veel zin in. Bij spuiten en slikken zag het er heerlijk uut. Ik wil alleen even weten hoe lang het werkt, hoeveel je als beginner kunt gebruiken en hoe lang het in je lichaam blijft. We hebben 2 gr. gekocht en vrijdag zijn we met zijn tweeën en zaterdag met z'n drieen. Is dat te veel. Slechts 1 iemand van ons heeft het al ooit gedaan. Alvast bedankt."
"Bedankt allemaal, maar die gast die het zou regelen zei dat hij niks meer kon vinden. Komt nog wel een keer..."
"ExceptionalInsight zei: - Het op magische wijze compleet verdwijnen van mn korte termijn geheugen - Na langdurig gebruik vaak een neerslachtig gevoel - Altijd verkouden Klik om te vergroten... Wat een bullsh*t. Ik rook nu een half jaar dagelijks wiet. Mijn kortetermijn geheugen is niks minder geworden en ben nooit verkouden. Ik ken ook mensen die al 5 tot 10 jaar dagelijks roken die niks anders over hebben gehouden dan af en toe kleine dingen vergeten, maar niet zo erg dat het storend wordt. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is geld."
"Chemical zei: over de verkouden discussie heb ik dit te zeggen: THc stimuleert de aanmaak van witte bloedcellen, witte bloedcellen zorgen voor de opbouw van het afweersysteem. Maw je zou minder snel verkouden moeten zijn als je blowt. Klik om te vergroten... Als ik ziek ben en even smoke dan ben ik wel weer even beter. Heeft dat daar ook mee te maken denk je?"
"gNuxx zei: dat je lui word en niks doet, ligt toch echt aan jezelf hoor! pack your shit bij elkaar en ga gewoon wat doen? Klik om te vergroten... Zie mijn signature."
"wsbs zei: Goeiendag allemaal... Wat mezelf opvalt dat sinds ik blow ik niet meer gestoken word door muggen.. iemand anders hier ook ervaring mee ? Greetz wsbs Klik om te vergroten... Nou dat je het zegt... Deze zomer niet gestoken!"
"gNuxx zei: ik zal dat ding even aanpassen? 'When you're high you can do everything you normaly do, you just have to realize that finally it's worth the fucking efford!' -gNuxx Idiot Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Hij ging ongeveer zo verder. 'you can go to you job that doesn't inspire you what so ever, or.... You could sleep 'till noon and learn how to play the sitar."