Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke benaming geven jullie aan een joint ? (bv stickie)

welke benaming geven jullie aan een joint ? (bv stickie)

160 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie)

stevenkeuh zei:
blow
zwain
Jé
en het meest gebruikt een TOET(je) (misschien typisch belgisch ?)
Klik om te vergroten...

indeed: toep(ke),pet en gewoon joint :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie)

dikke toeloe roken.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie)

toet
jwein
jweinos
j
knetser
code-3
...
W
WierieSmokerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie)

Een Jonko :mrgreen: :stoned:
R
RupsolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie)

Djank
Baap
J
g
glamourcideLid
01-01-2024, 00:00
#6
pitje, jonko. (standaart =.= )
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
whyme zei:
Vrijdagavond halfbezopen in een achterafkroegje verzonnen: Jan-Willem

"We gaan even Jan-Willem begroeten!" :grin:

Ook ideaal voor jongere met paranoïde ouders die alle msnlogs checken :wink:
Eigenlijk toch best wel triest dat het nog nodig is.. Maar toch..
Klik om te vergroten...

MSN log uitschakelen, is ook een optie. en twee keer per dag je geschiedenis wissen. Zo hebben ze niets om naar te kijken.

en kijk even op de website van "ouders van nu" daar staan tips in voor ouders om na te kijken of er iets voor ze verborgen is, en verbeter zo je technieken....
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#8
loadrunner zei:
whyme zei:
Vrijdagavond halfbezopen in een achterafkroegje verzonnen: Jan-Willem

"We gaan even Jan-Willem begroeten!" :grin:

Ook ideaal voor jongere met paranoïde ouders die alle msnlogs checken :wink:
Eigenlijk toch best wel triest dat het nog nodig is.. Maar toch..
Klik om te vergroten...

MSN log uitschakelen, is ook een optie. en twee keer per dag je geschiedenis wissen. Zo hebben ze niets om naar te kijken.

en kijk even op de website van "ouders van nu" daar staan tips in voor ouders om na te kijken of er iets voor ze verborgen is, en verbeter zo je technieken....
Klik om te vergroten...
Ik heb het zelf niet nodig, mijn ouders zijn chill genoeg :wink: maar sommige ouders.. Als daar de msnlogs zouden worden verwijderd zou diegene waarschijnlijk een computerverbod krijgen totdat ie het huis uit is :openmouth:

En op een website tips zetten om kinderen in de gaten te houden.. Beetje dom eigenlijk, zet het dan in een boek, de meeste jeugd leest het dan niet :mrgreen:


Echt triest. Maargoed, ;'t wordt een beetje offtopic :wink:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#9
J('ken), sigaar, joint, toep en vroeger veel "juin" (op z'n Frans eh)

zou echt willen leggen hoe je "juin" uitspreekt maar dat wordt te moeilijk, fonetisch spellen is nooit iets voor mij geweest
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
joppie rollen
blowtje doen
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
paap batsen
A
ArenshiLid
01-01-2024, 00:00
#12
geekos zei:
J('ken), sigaar, joint, toep en vroeger veel "juin" (op z'n Frans eh)

zou echt willen leggen hoe je "juin" uitspreekt maar dat wordt te moeilijk, fonetisch spellen is nooit iets voor mij geweest
Klik om te vergroten...

Jwein. Kom ik in de buurt? :tearsofjoy:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#13
De meest gebruikte door mij zijn:

Bozo
Fattoe
Snaak
Staak
Knaak
Bomba
Pitu/Pitoe
Batsbal
Swaffel-Sjaal (ik heb geen idee meer waar die vandaan komt maar we hadden er toen dikke lol mee :grin: )
Toet
Niet-verder-lullen-gewoon-opsteken-dat-ding; word nog wel het meest gebruikt :stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Broodje kebap eten... kan je hardop in de kroeg zeggen of in de discotheek.
g
gitano2009Lid
01-01-2024, 00:00
#15
mijn medecijn stik
mijn ganja stik
of mijn joint

blowen da spul :stoned:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
-pief
-Jay
-joint
-"em" (geeft'em' ne keer door) ^^
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#17
toeter
pitje
joint
jonko
jonkert
J.
Pater (meest gebruikte woord ondertussen)
stick
Baap
D
DailySmokerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een Zu-enn !
D
DesarguesLid
01-01-2024, 00:00
#19
jamba...

Ga zometeen ook nog even een Marley doen....

:stoned:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#20
pitje
jamma
J
Stick(y)

en last but not least de Gerard, verzonnen toen onze mama's het nog niet wisten en er een codewoord nodig was :wave:

dus zo van komt Gerard ook vanavond :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."